Премини към съдържание

Въпорс за охлаждане


Препоръчано мнение

Здравейте,

Днес като си проверявах маслото и количеството на антифриз ми направи впечатление нещо. На капачката на разширителния съд има два маркуча, единия идва от радиатора, а другия (безцветен) излиза от капачката и не отива никъде, а е насочен надолу към асфалта. Това ме учуди малко, понеже на старата ми кола охладителната система беше изяло затворена и херметизирана ...

Нормално ли е това, и ако да как се връща обратно в охладителната система течността от разширителния съд ? :icon_crying:

Мотора е 1.6 16v

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да нормално е това и не се притеснявай......това е система с отворен кръг.........там налягането се регулира от капачката на радиатора,която пуска водата в разширителния съд,когато изтине, се получава вакуум и водата се връща в радиатора от съдът...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

Здравейте и аз да попитам:на колко градуса трябва да се включва перката на радиатора?От както затопли времето при градско подържа 90 градуса (мислия че са 90 по средата),но вентилатор не съм чул да се влючва :huh: реших да я оставя на место да поработи но повече от 90 не загрява но и вентилатор не се включва,как се охлажда това нормално ли е?

PS.изван градско подържа 80 малко преди средата

да попитам още нещо колко след средата е допустимо да минава стрелката?

мотора е DID 1.9

благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
Колеги кажете колко след средата е допустимо да минава стрелката на температурата???

Червената зона е опасната. Трябва да се има в предвид, че когато се наближи червената зона на уреда, много бързо се влиза в нея и това вече е опасно(за джоба основно). Най-добре е да се спре и да се почака да падне температурата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Червената зона е опасната. Трябва да се има в предвид, че когато се наближи червената зона на уреда, много бързо се влиза в нея и това вече е опасно(за джоба основно). Най-добре е да се спре и да се почака да падне температурата.

 

Не е наближавало червената зона а малко след средата значи не е опасно,благодаря за отговора. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз да попитам:на колко градуса трябва да се включва перката на радиатора?От както затопли времето при градско подържа 90 градуса (мислия че са 90 по средата),но вентилатор не съм чул да се влючва :huh: реших да я оставя на место да поработи но повече от 90 не загрява но и вентилатор не се включва,как се охлажда това нормално ли е?

PS.изван градско подържа 80 малко преди средата

да попитам още нещо колко след средата е допустимо да минава стрелката?

мотора е DID 1.9

благодаря предварително

До средата ,мине ли след нея ,дори и малко ,значи има проблем някакъв............

по принцип перката включва на 96 градуса ............на Галантите се включва на 102 градуса а бързата степен - 106 градуса........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...