alex_ Публикувано 8 юли 2007 Сподели Публикувано 8 юли 2007 Здравейте,Днес като си проверявах маслото и количеството на антифриз ми направи впечатление нещо. На капачката на разширителния съд има два маркуча, единия идва от радиатора, а другия (безцветен) излиза от капачката и не отива никъде, а е насочен надолу към асфалта. Това ме учуди малко, понеже на старата ми кола охладителната система беше изяло затворена и херметизирана ...Нормално ли е това, и ако да как се връща обратно в охладителната система течността от разширителния съд ? :icon_crying: Мотора е 1.6 16v Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 юли 2007 Сподели Публикувано 8 юли 2007 Да нормално е това и не се притеснявай......това е система с отворен кръг.........там налягането се регулира от капачката на радиатора,която пуска водата в разширителния съд,когато изтине, се получава вакуум и водата се връща в радиатора от съдът........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex_ Публикувано 8 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2007 :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirko1ta Публикувано 28 Май 2008 Сподели Публикувано 28 Май 2008 Здравейте и аз да попитам:на колко градуса трябва да се включва перката на радиатора?От както затопли времето при градско подържа 90 градуса (мислия че са 90 по средата),но вентилатор не съм чул да се влючва :huh: реших да я оставя на место да поработи но повече от 90 не загрява но и вентилатор не се включва,как се охлажда това нормално ли е?PS.изван градско подържа 80 малко преди средатада попитам още нещо колко след средата е допустимо да минава стрелката?мотора е DID 1.9благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirko1ta Публикувано 15 юни 2008 Сподели Публикувано 15 юни 2008 Колеги кажете колко след средата е допустимо да минава стрелката на температурата??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PYMEH Публикувано 15 юни 2008 Сподели Публикувано 15 юни 2008 Колеги кажете колко след средата е допустимо да минава стрелката на температурата???Червената зона е опасната. Трябва да се има в предвид, че когато се наближи червената зона на уреда, много бързо се влиза в нея и това вече е опасно(за джоба основно). Най-добре е да се спре и да се почака да падне температурата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirko1ta Публикувано 15 юни 2008 Сподели Публикувано 15 юни 2008 Червената зона е опасната. Трябва да се има в предвид, че когато се наближи червената зона на уреда, много бързо се влиза в нея и това вече е опасно(за джоба основно). Най-добре е да се спре и да се почака да падне температурата. Не е наближавало червената зона а малко след средата значи не е опасно,благодаря за отговора. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 юни 2008 Сподели Публикувано 17 юни 2008 Здравейте и аз да попитам:на колко градуса трябва да се включва перката на радиатора?От както затопли времето при градско подържа 90 градуса (мислия че са 90 по средата),но вентилатор не съм чул да се влючва :huh: реших да я оставя на место да поработи но повече от 90 не загрява но и вентилатор не се включва,как се охлажда това нормално ли е?PS.изван градско подържа 80 малко преди средатада попитам още нещо колко след средата е допустимо да минава стрелката?мотора е DID 1.9благодаря предварителноДо средата ,мине ли след нея ,дори и малко ,значи има проблем някакъв............по принцип перката включва на 96 градуса ............на Галантите се включва на 102 градуса а бързата степен - 106 градуса........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.