Премини към съдържание

Remap - Mitsubishi Outlander 2007 2.0 di-d


Препоръчано мнение

Здравейте Колеги!

 

Поинтересувах се относно ремап на Mitsubishi Outlander 2.0 di-d от 140 до 170к.с. Знам, че има много писано по темата и то не само за тази марка, модел, но поне аз не успях да открия нищо конкретно и с повече детайли. За това реших да се допитам до Mitsubishi ASE Certified Technician, който ми даде следната информация, за която пък реших, че може да е от полза на всички колеги притежаващи въпросния екземпляр. Ще се радвам ако някой сподели своят опит и по-точно конкретна информация, впечатления и поведения на автомобила след ремап. Ето и отговора, който получих:

 

I would not be overly concerned with the 170HP remap. This is pretty common and not a big enough increase to make a terrible impact on on anything. If you had the automatic gear box I would be a little more concerned, however with the manual you are in pretty healthy shape there.

 

Your clutch is a bit of a concern (писах, че колата ми е на 130000км) only because you have a good bit of mileage on there already... if it is worn down, this is going to speed the wear up a bit. It is not going to cause a sudden and immediate failure or anything like that, just consider it likely to drop the lifespan of the clutch 15-20%. Keep in mind also this is entirely dependent on how you drive. If you are easy off the line with it (normal driving), then the impact will be even less. A healthy clutch (stock) will not have any problem holding the actual power.

 

The turbo is not of any real concern either... it is simply going to hold spool a bit longer, which will like the clutch wear it a little faster, but you are talking about a small percentage of lifespan dropping... something where you really wouldn't even notice the lifespan changing if you had two identical units one stock the other not. It is more of a technical condition than something you would see.

 

The engine/cooling system should be plenty up to the task under normal driving. If you are going to do some heavy driving on it then I would recommend some sort of auxiliary cooling upgrade. Your options are a bit limited on this, but your best bet would be to rig an additional fan you can control manually. You can't modify this system too much because of the way it is controlled... if you go to a lower temperature thermostat you will throw a fault; if you remove the stock fans and put different ones, you will throw a fault. If you put in a larger radiator and you have a DOR type radiator, you will throw a fault. Basically adding an auxiliary fan is about your only option and space is limited for that. The good news is you really don't *need* to, under normal driving and the occasional blast etc it is not necessary. It would only be a major concern if you were doing some really hard driving etc.

Редактирано от MarioBros
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Аз по-скоро си мислех да обсъдим евентуалните странични ефекти ако такива са наблюдавани, впечатления и т.н. Иначе относно къде ще се прави самият remap според мен е по лична преценка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за личната преценка :icon_thumbup: . доколкото съм запознат от нета :( :) това е софтуерно "бутване" на оборотите при които ще се завърти турбинката, примерно от 2000 на около 175-1800об/м. в друг автомобилен форум много се кефят и показват графики след диното. нормално е след като "развъртането" става по-рано и да има след няколко 10-ки хиляди километра проблеми. лично аз попитах намясто гореспоменатият тунер и той ми препоръча да не се занимавам с глупости, а ако настоявам ще ми вземе парите.

поздрави и пиши някой ден ако извършиш манипулациите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега! Да ти кажа честно и аз така смятам като теб - по-добре си вземи конете от конезавода, а недей пришпорва магаретата.

Въпреки това обаче, когато са продавали този модел от Митсубиши са предлагали фабричен чип за него на цена мисля 2800. Тука разбира се става въпрос за увеличаване на мощността от 140 на 170к.с., но не повече за което по спецификация трябват по-голямо турбо и инжектори.

Въпреки, че до мен седи един колега, който има Skoda 2.0 TDI 170к.с. и като почти нова я е ремапнал на 210к.с. В момента е на 160 хил. км, и няма никакви грижи.

Редактирано от MarioBros
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам лансър с този двигател и преди известно време ходих да тествам мап-нат двигател. Написал съм моето ревю в раздела на лансър, мнението е това.

 

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото! Относно моят колега с Шкодата, говорихме пак. Оказа се обаче, че я е ремапнал на 110хил. км от 170к.с. на 210к.с, а не като нова, и на 150хил. км - запушен DPF филтър. Автомобила просто не е успявал да завърши регенерацията, ремонта в оторизиран сервиз на Шкода в Париж 540 евро, смъкване на филтъра и почистването му на машина.

 

Сега, дали има нещо общо с ремапа или не, не е сигурно, но моето мнеение е че е оказало влияния за появяването на този проблем.

Редактирано от MarioBros
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам ти да разгледаш цялата тема в раздела за лансър. Там в пост номер 9 има мнение на потребител с Аутлендър, а в пост 38 се коментира DPF филтърът. Другата най-популярна тема е турбото. Вкл. е посочен алтернативен вариант.

 

Аз все още обмислям дали, кога и как да направя ре-мап. Малко се поотложиха моите неща, но нищо не налага да се бърза.

Редактирано от СтоянБ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...