Премини към съдържание

повдигане на паджеро за смяна на гуми


Препоръчано мнение

Колеги, сменях гумите и за пореден път вдигнаха паджерото по странен начин. С един крик тип крокодил подпрян някъде според мен на задния мост, за да сменят задните гуми, т.е. само един крик някъде по средата отзад се падаше, предните колела са си на земята, задните са във въздуха и двете. По аналогичен начин и за предните - само на един крик отпред и двете предни гуми бяха едновреммено във въздуха... Това нормално ли е ? Нямаше да се осъмня, ако гумаджията не направи и други странни неща ... 1. исках да включа и резервната гума в схемата за смяна на гумите както си е описано в книжката, той каза че тя е чисто нова (а другите са на по 15 000 км) и тази разлика в износването е достатъчна, за да натоварва диференциала !! и е по-добре да си стои само като резервна ...2. Реших, че го мързи и му казах тогава просто бившите задни да ги сложи отпред, а предните - отзад. После гледам - двете бивши задни са сложени от дясната страна на колата, предните - от ляво ...Паджеро 4 май не е самоносеща конструкция и би трябвало за е здраво, ама да да "виси" цялата кола на една точка ... не знам, Какво мислите вие ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

в интерс на истината и моите ги сменят по същият начин и проблем не се е появил, резервната при онзиденшната смяна разбрах, че е йокохама G039 /чисто нова оригинално вграждана на мицубиши/ седи и чака денят в който ще влезе в употреба.

поздрави!!!!

Редактирано от chasovnik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сменях гумите и за пореден път вдигнаха паджерото по странен начин. С един крик тип крокодил подпрян някъде според мен на задния мост, за да сменят задните гуми, т.е. само един крик някъде по средата отзад се падаше, предните колела са си на земята, задните са във въздуха и двете. По аналогичен начин и за предните - само на един крик отпред и двете предни гуми бяха едновреммено във въздуха... Това нормално ли е ? Нямаше да се осъмня, ако гумаджията не направи и други странни неща ... 1. исках да включа и резервната гума в схемата за смяна на гумите както си е описано в книжката, той каза че тя е чисто нова (а другите са на по 15 000 км) и тази разлика в износването е достатъчна, за да натоварва диференциала !! и е по-добре да си стои само като резервна ...2. Реших, че го мързи и му казах тогава просто бившите задни да ги сложи отпред, а предните - отзад. После гледам - двете бивши задни са сложени от дясната страна на колата, предните - от ляво ...Паджеро 4 май не е самоносеща конструкция и би трябвало за е здраво, ама да да "виси" цялата кола на една точка ... не знам, Какво мислите вие ?

Нямаш драма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сменях гумите и за пореден път вдигнаха паджерото по странен начин. С един крик тип крокодил подпрян някъде според мен на задния мост, за да сменят задните гуми, т.е. само един крик някъде по средата отзад се падаше, предните колела са си на земята, задните са във въздуха и двете. По аналогичен начин и за предните - само на един крик отпред и двете предни гуми бяха едновреммено във въздуха... Това нормално ли е ? Нямаше да се осъмня, ако гумаджията не направи и други странни неща ... 1. исках да включа и резервната гума в схемата за смяна на гумите както си е описано в книжката, той каза че тя е чисто нова (а другите са на по 15 000 км) и тази разлика в износването е достатъчна, за да натоварва диференциала !! и е по-добре да си стои само като резервна ...2. Реших, че го мързи и му казах тогава просто бившите задни да ги сложи отпред, а предните - отзад. После гледам - двете бивши задни са сложени от дясната страна на колата, предните - от ляво ...Паджеро 4 май не е самоносеща конструкция и би трябвало за е здраво, ама да да "виси" цялата кола на една точка ... не знам, Какво мислите вие ?

....не виждам никакъв проблем, само дето двете бивши задни сега са от едната страна, малко е кофти, щото може да ти носи......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите !!!

Като отминат малко опашките ще надпиша коя гума точно къде трябва да отиде и ще ходя да ги врътнат пак ... и резервната ще я включа в схемата да се търкат горе долу равномерно, че след още един сезон разликата в грайфера вярно ще е голяма и ще трябва да си седи само резервна. Вярно ли е, че при 4x4 не е хубаво двете предни да са различни от задните? В смисъл - то е ясно, че е най-добре четирите гуми да са еднакви като шарка и еднакво износени, ама чак пък да се товари диференциала ми се вижда странно ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такова вдигане е противопоказно и абсолютно забранено.

Ако и резевната гума участва във въртенето е хубаво гумите да се завъртат на 5 хиляди, зада няма сериозни разлики в износване на грайфера.

Ако е фул тайм 4х4, както е при Паджеро е препоръчително всички гуми да са с еднакъв размер и грайфер. Не че нещо ще счупи веднага но ресурса на агрегатите се скъсява драстично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....чак противопоказно - не, но и не е хубаво......за гумите, аз моята резервна отодавна съм я направил само резервна.....да, вярно е че не е хубаво да са различни гумите......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...