Phantomaz Публикувано 3 юли 2007 Сподели Публикувано 3 юли 2007 четох, че един колега му казали 600 лв за еклипс 93-а, а следващия модел /95-.../ смяната била към 200-300 лв, вярно ли е и ако е така, защо е двойна разликата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 3 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 3 юли 2007 Ами, още се интересувам ,защото мисля да взема такова, гледам обяви от 93-94 година и мисля, че са с японския или европейски двигател /4G63/, а не американския, който е с един ремък 420a, понеже така съм чел тук във форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 4 юли 2007 Сподели Публикувано 4 юли 2007 На мотор 4G63 смених всички ролки и ремъците за около 360 лв. Говорим за качествени съвместими части, има и по-евтини, тогава идва към 290 (цените са с включен труд с отстъпка). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 юли 2007 Сподели Публикувано 4 юли 2007 На мотор 4G63 смених всички ролки и ремъците за около 360 лв. Говорим за качествени съвместими части, има и по-евтини, тогава идва към 290 (цените са с включен труд с отстъпка).На 4Г63 има 2 ремъка и 3 ролки...........цената на хубавите части са толкова горе долу , към 300 лв. говорим за Сън ремъци и Койо ролки , всичките са японски. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 4 юли 2007 Сподели Публикувано 4 юли 2007 На 4Г63 има 2 ремъка и 3 ролки...........цената на хубавите части са толкова горе долу , към 300 лв. говорим за Сън ремъци и Койо ролки , всичките са японски. :mitsu-smiley:Много добра цена, добавяш отгоре и труд 60-70 лева и ето я цената. Според мен изобщо не си струва варианта за 280-290 лева с труда, защото все пак говорим за двигателя и качеството е от голямо значение, пък и там ако се прецака нещо щетите са големи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 4 юли 2007 Сподели Публикувано 4 юли 2007 Оргинални ремъци и ролки в Ратола са около 380 лв. Надявам се да не прозвучи заядливо, но на ремъците и ролките MITSUBISHI ли пише . В повечето случаи са от друг производител. В заводите в англия в които правят хонда влагат GATES за ремъци. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 4 юли 2007 Сподели Публикувано 4 юли 2007 На кутията пише мицубиши а на самата ролка си пише Койо :mitsu-smiley: :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 4 юли 2007 Сподели Публикувано 4 юли 2007 Така де. Защо тогава да плащаме за едно лого( вярно че е на ЛЮБИМАТА марка), все пак се намираме в България. Разбирам ако си пишехме на немски или английски да идем директно в официалния сервиз, да оставим прекрасните ни машини и да кажем: Каквото е нужно да се смени, ако обичате.(все пак там са любезни хората за разлика от други държави :icon_blush: ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 4 юли 2007 Сподели Публикувано 4 юли 2007 Колега всеки има право да си купува частите от където си поиска :icon_blush: . Аз лично не съм толкова богат за да купувам по - евтини части. Предпочитам да дам 50лв повече, но да ми е мирно на главата :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 юли 2007 Сподели Публикувано 4 юли 2007 Надявам се да не прозвучи заядливо, но на ремъците и ролките MITSUBISHI ли пише . В повечето случаи са от друг производител. В заводите в англия в които правят хонда влагат GATES за ремъци.Хондите са правени в Европа ,а там както е ясно се влагат части от европейски производители, Бош,Лукас, Бендикс, Гайтс, ВДО и т.н. същото важи и за Каризма, Спейс стар и т.н. Когато обаче си е чисто японско произвотство - всичко си е японско, може и да не пише :mitsu-smiley: както в случая са лагерите, но Койо е много добър производител ............. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 4 юли 2007 Сподели Публикувано 4 юли 2007 Може би се изразих грешно. Аз също дадох цифра пари за ремъци и ролки( около 400 лева ми струваха), все пак е двигател, а там шега не бивааааа. Както се казва от lubenti, не съм толкова богат, че да купувам евтини неща(но за лого не обичам да давам пари особено след като е проверено какво е вътре ). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 4 юли 2007 Сподели Публикувано 4 юли 2007 То колега кои обича да дава пари :rolleyes: Но като става дума за :mitsu-smiley: :plane: е неизбежно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 4 юли 2007 Сподели Публикувано 4 юли 2007 То не само е неизбежно, а понякога е и с удоволствие. Не е само за :mitsu-smiley: , всяка кола си иска нейното и колкото по-късно и се даде, толкова по-голяма е и цифрата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 5 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 5 юли 2007 ее супер, приемливо е, а друг въпрос имам: Външно по нещо различават ли се колите с двигател 420а и 4g63? Аз виждам едни, които не са със спящи фарове, те ли са с 420а двигател или... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.