Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Въпрос относно Colt CZ3 автоматик, 2007г., 1300см3, 95к.с.


ryanbg

Препоръчано мнение

Здравейте всички!

Днес пробвах горепосочената колица и имам въпрос към собствениците на такъв автомобил,а именно: при потегляне по нагорнище и след като пусна спирачката колата тръгва назад, макар че е включена на скорост, това нормално ли е? Карал съм и други автоматици, имам дори автоматик друг модел, когато съм спрял на нагорнище просто пускам спирачката и колата си стои на място,след което натискам плавно газта и колата си потегля без да тръгва назад, но в случая не е така.Аз ли нещо бъркам,или нещо не е наред с автомата?

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила не е пълен автоматик, а с нормална скоростна кутуия с роботизиран съединител, затова си тръгва назад. С малко повече бърза реакция на газта тръгва напред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила не е пълен автоматик, а с нормална скоростна кутуия с роботизиран съединител, затова си тръгва назад. С малко повече бърза реакция на газта тръгва напред.

Мда... не го знаех това. Благодаря за бързия отговор! Мислех, че колицата не е наред, но явно в задкормилното устройство е бил проблема. :)

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте всички!

Днес пробвах горепосочената колица и имам въпрос към собствениците на такъв автомобил,а именно: при потегляне по нагорнище и след като пусна спирачката колата тръгва назад, макар че е включена на скорост, това нормално ли е? Карал съм и други автоматици, имам дори автоматик друг модел, когато съм спрял на нагорнище просто пускам спирачката и колата си стои на място,след което натискам плавно газта и колата си потегля без да тръгва назад, но в случая не е така.Аз ли нещо бъркам,или нещо не е наред с автомата?

Благодаря предварително!

 

 

И моят Колт тръгва малко назад като съм по нанагорнище, просто по-бързо преместване на крака от спирачката на газта и всичко е ок- само внимавай да имаш по-голямо разстояние до предното превозно средство щото Колта се ускорява супер, супер бързо, и ако не внимаваш докато натиснеш спирачката отново може да му отнесеш задницата. С малко тренировки на " сухо "- практикувай на някое безопасно място с наклон да усетиш как ти се държи колата в тази важна ситуация, няма да имаш проблеми.

На жена ми също е автомат с възможност за ръчно превключвне- Тойота Айго, но клата никога не тръгва назад в наклон като Колта.

Е това е. До скоро

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понякога когато не е загрял и са високи оборотите успява да я задържи. Когато пък е загряла колата ми се е случвало и на равно като пусна газта да стои и да не тръгва.

Напълно нормално е за този тип скоростни кутии, ако не се лъжа в една стара серия на топ гиър кларксън караше някакво мазерати с таква кутия и то се държеше аналогично.

По-модерните кутии(DSG примерно) имат по интелигентно решена crawl функцията.

При наклони задържам спирачката с левия крак и подавам газ, усеща се кога съединителя зацепва. Аналогично е на тръгването с ръчна по баир но ползваш само краката.

Редактирано от p_bakardjiev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...