Премини към съдържание

Как да си отключа колата, при изтощен акумулатор?


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Притежавам OUTLANDER 2010г.При последното гасене на двигателя , на дисплея се появиха поредица от съобщения за периодична проверка на

системите на автомобила.ОК.Заключих машината и е оставих така. На следващия ден не мога да е отключа. Акумулаторът - напълно изтощен.

Имам 2 оригинални ключа за механично отключвне, приложени към дистанционните - не става.От сервиза казват - викай автоключар.

Не мога да повярвам, че ми е необходим.

Ще бъда благодарен, ако някой ме светне , как да си отключа колата!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега погледни тук.

 

http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=474502

 

Доколкото разбрах същия проблем като при теб са имали, като решение са дали ток на алтернатора, човека се е наврял под колата с кабели закачени за друга кола. :) А ако имаш ключалка на багажника може от там да пробваш. Другите ключалки доколкото знам са електрически и нямаш ли ток си до там. :)

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж този линк за "Ръководство за експлоатация", дано да ти свърши някаква работа. Доста е изписано за "Lock and unlock", само да не е било нещо замръзнало. :icon_bye:

ЛИНК

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Имам 2 оригинални ключа за механично отключвне, приложени към дистанционните - не става.

Кякво значи - не става?

Тези ключове иначе за какво ги ползваш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кякво значи - не става?

Тези ключове иначе за какво ги ползваш?

 

 

Ако я е взел втора ръка, предишния собственик може да е сменял ключалката по някаква причина.

Аз наскоро разбрах, че не мога да си отключа колата и с двата ключа. Ако ми падне акумулатора и аз ще викам джамбазите..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В темата от форума посочен по-горе се споменава, че ключалките са електрически и няма шанс да ги задействаш без напрежение, не че ключа е друг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам такъв автомобил, но това да не може да се отключи автомобила аварийно е нелогично. Ако е с безконтактно отключване и палене (keyless go), то в дистанционното има авариен ключ (emergency key), който според ръководството отключва, заключва и пали.

"Emergency key

The emergency key is built into the keyless operation key. If the keyless operation function cannot be used, for example

because the keyless operation key battery has worn out or the vehicle battery is flat, you can lock and unlock the doors and start the engine with the emergency key.

Take the emergencykey out of the keyless operation key and use it."

http://www.c-suvs.com/images/books/3808/2/index.21.gif[/size][/size]

 

P.S. Друг е въпроса, ако някой е сложил тапи на вратите, но тогав опция е багажника.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

но това да не може да се отключи автомобила аварийно е нелогично.

 

Така е!

При липса на захранване с ключа се отключва само тази врата в която е пъхнат.

Но вече стана безмислено да се спори и дава акъл.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отговора е прост:

Купете си акумулаторче 5Аh, за By-pass :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...