Премини към съдържание

Странно поведение на пежо 4007


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Ситуацията при мен е следната:

Преди няколко дена след като се прибрах, съседи ми се обадиха, че фаровете на колата светят. Честно казано това ме учуди, тъй като те се гасят автоматично след вадене на ключа и излизане от колата. Слязох, запалих колата, изгасих и излязох - и всичко беше както трябва - сами изгаснаха..

.. днес преди 10-тина минути ми се включи алармата на колата. Колата не беше заключена (живея в къща с двор и през деня не винаги я заключвам), а алармата се беше задействала. Опитах да запаля, но буквално таблото беше цветомузика - светва -угасва. Отворих капака, а от към кутията с бушоните и релетата се чуваше едно непрекъснато цъкане... С откачане на акумулатора какафонията спря. Отново го закачих и всичко започна от начало.

В момента съм го включил да се зарежда, макар, че през последните дни не ми е давал сигнали че нещо не е наред...

 

Въпросът ми е - дали всичко това може да е само от слаб акумулатор (за което се надявам), или е възможно нещо електрониката да се е побъркала....

Колата е произведена средата на 2008 и е на около 70 000 реални километра.

Редактирано от bbojinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Ситуацията при мен е следната:

Преди няколко дена след като се прибрах, съседи ми се обадиха, че фаровете на колата светят. Честно казано това ме учуди, тъй като те се гасят автоматично след вадене на ключа и излизане от колата. Слязох, запалих колата, изгасих и излязох - и всичко беше както трябва - сами изгаснаха..

.. днес преди 10-тина минути ми се включи алармата на колата. Колата не беше заключена (живея в къща с двор и през деня не винаги я заключвам), а алармата се беше задействала. Опитах да запаля, но буквално таблото беше цветомузика - светва -угасва. Отворих капака, а от към кутията с бушоните и релетата се чуваше едно непрекъснато цъкане... С откачане на акумулатора какафонията спря. Отново го закачих и всичко започна от начало.

В момента съм го включил да се зарежда, макар, че през последните дни не ми е давал сигнали че нещо не е наред...

 

Въпросът ми е - дали всичко това може да е само от слаб акумулатор (за което се надявам), или е възможно нещо електрониката да се е побъркала....

Колата е произведена средата на 2008 и е на около 70 000 реални километра.

...оправял съм и такъв случай, проблема ти е в ЕТАКТ-а ,който седи на таблото за бушоните при мотора.....

В момента имам и един Колт ,само че при него е малко по различна ситуацията.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Ситуацията при мен е следната:

Преди няколко дена след като се прибрах, съседи ми се обадиха, че фаровете на колата светят. Честно казано това ме учуди, тъй като те се гасят автоматично след вадене на ключа и излизане от колата. Слязох, запалих колата, изгасих и излязох - и всичко беше както трябва - сами изгаснаха..

.. днес преди 10-тина минути ми се включи алармата на колата. Колата не беше заключена (живея в къща с двор и през деня не винаги я заключвам), а алармата се беше задействала. Опитах да запаля, но буквално таблото беше цветомузика - светва -угасва. Отворих капака, а от към кутията с бушоните и релетата се чуваше едно непрекъснато цъкане... С откачане на акумулатора какафонията спря. Отново го закачих и всичко започна от начало.

В момента съм го включил да се зарежда, макар, че през последните дни не ми е давал сигнали че нещо не е наред...

 

Въпросът ми е - дали всичко това може да е само от слаб акумулатор (за което се надявам), или е възможно нещо електрониката да се е побъркала....

Колата е произведена средата на 2008 и е на около 70 000 реални километра.

Може, да. До утре сутрин ще стане ясно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има сервизна кампания , Балкан Стар ме извикаха и го смениха точно този модул за около 3 часа трае смяната , и безплатно разбира се .

Нямал съм проблеми по принцип с колата от този тип .

Провери при дилъра на пежо ,там ще ти кажат има ли и при тях кампания!

Успех !!!!! :mitsu-smiley:

Редактирано от junakov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има сервизна кампания , Балкан Стар ме извикаха и го смениха точно този модул за около 3 часа трае смяната , и безплатно разбира се .

.....3 часа за смяна на ЕТАКТ-а??? Аз за два часа ги отремонтирвам..... :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е кФо се чудиш, за "безплатна" смяна 3 часа даже е бързо, :D щом не е 3 дни бива .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички които се включиха.

След зареждане на акумулатора не съм имал проблеми (дано е от това)

Що се отнася до сервизната акция, бихте ли споделили малко повече информация.

Тъй като колата е извън гаранционна (поради години), дали бих могъл и аз да се възползвам от нея.

Още веднъж благодаря и Весели празници на всички!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички които се включиха.

След зареждане на акумулатора не съм имал проблеми (дано е от това)

Що се отнася до сервизната акция, бихте ли споделили малко повече информация.

Тъй като колата е извън гаранционна (поради години), дали бих могъл и аз да се възползвам от нея.

Още веднъж благодаря и Весели празници на всички!!!

И моята е извън гаранционна , важи за всички коли провериха ми номера на въпросната част и казаха 4е попада в тези за смяна , поръчаха я явно от София и след 3 дни ми звъннаха да отида да я сменя .

Не съм на ясно беше изписано някакъв модул , момчето каза че било онова с релетата в двг отсек или бушонерата в купето , управляавало всичко светлини ,абс , аирбаг и кво ли не. :mitsu-smiley:

Редактирано от junakov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....3 часа за смяна на ЕТАКТ-а??? Аз за два часа ги отремонтирвам..... :icon_doh:

Може и за 10 да я сменят но ми казаха за около 2 -3 часа оставих им я да си я оправят :)

ПС По книжка труда за смяна съединител комлект без маховик за Аутлендер 2 - 2.2 ДИД е 8 часа това е Балакн Стар -Пловдив та клиента плаща труд 8 часа , там за даден ремонт се гледа тази книжка кво са писали швабите те това е :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм на ясно беше изписано някакъв модул , момчето каза че било онова с релетата в двг отсек или бушонерата в купето , управляавало всичко светлини ,абс , аирбаг и кво ли не. :mitsu-smiley:

......точно това е ЕТАКТ-а.......в интерес на истината идвали са Пежа и Цитроени при мен с този проблем и е едно и също.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...