eljoni Публикувано 12 декември 2015 Сподели Публикувано 12 декември 2015 Здравейте, ето че дойде времето за първата ми тема във форума. От доста време (повече от 2 години) съм регистриран и следя с удоволствие темите за галанта. Още от тогава ми се въртеше идеята да си внеса галант от Германия, но все не ставаше. В последствие се ориентирах към дизеловите автомобили, но като че ли дизеловите галанти в Германия са на изчезване. Както и да е, късмта ми се усмихна преди два месеца, когато се сдобих с мечтаната за мен кола. А след като я карам вече два месеца, ежедневно се убеждавам в това.Но стига с предистория. След първоначалното обслужване, доизглаждане на проблеми с ремъка на генератора ( за което любезно благодаря на Марио64) от форума, се натъкнах на странното поведение на стрелката на километража. Трябва да отбележа, че гореописаната ситуация не е постоянна а много рядка, но все пак го забелязах на два три пъти. Проблема се почвява само сутрин или ако колата е стояла повече от 6-7 часа. А именно както си карам, независимо с каква скорост, стрелката пада до 0 и веднага след това се вдига до скоростта на предвижване.Ще съм ви благодарен за всякъкви мнения и препоръки. Галанта е 98 год. дизел с обикновеното табло(поне за сега) но, това е за друга тема. P.S И като за първи път пак оплесках нещата не "стрелкат" а стрелката и не "километаж" а километраж, но немога да го редактирам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 13 декември 2015 Сподели Публикувано 13 декември 2015 Здравей колега,Първо честито за колата, дано да те радва и само това да са и кахърите . Колкото до километража, на галанта таблото е електронно, т.е. всичко е с контактни пластини. Най, вероятно се е натрупала прах между контактите и не прави хубава връзка. Таблото се сваля супер лесно. Ако погледнеш пластмасата около таблото ще видиш отгоре 2 винта, отвърташ винтовете и издърпваш пластмасата. След като я извадиш, ще видиш в четирите края на таблото още по един винт - отвърташ и издърпваш. Зачистваш хубаво контактите със спирт и монтираш обратно. Докато е свалено таблото, можеш и да провериш самите уреди дали са стегнати хубаво (пак на винтове). Дано да съм помогнал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 13 декември 2015 Сподели Публикувано 13 декември 2015 По ми прилича да е за поялник работата, но ми е интересно, защо ли се е появил този рядък дефект. На колко километра е колата ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eljoni Публикувано 13 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2015 (редакция) По ми прилича да е за поялник работата, но ми е интересно, защо ли се е появил този рядък дефект. На колко километра е колата ?На колко километра е колата си знае само тя. Аз не вярвам на това което показва километража, макар и да има сервизна книжка с печати от мицубиши представителство в Австрия.До края на 2013 е била на 90 000, сега показва 105 000.По думите на Марин (mario64), колата може и да е на малко километри, защото скоростите влизат много лесно, като в масло.П.П иначе още днес ще отворя таблото и ще го почистя. Редактирано 13 декември 2015 от eljoni Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eljoni Публикувано 13 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2015 Операцията е изпълнена, киломтеража го свалих, както бе описал колегата, почистих контактите, донатегнах уредите и напръсках с контактен спрей. Дано да има ефект. Друго за което искам да попитам е : някой сменял ли е крушките на обикновено табло с лед такива и какъв е ефекта. Много съм запален за трансформация към оптитронно табло, но предстоят празници, след това нова година- нови сметки и т.н. Така че оптитронното табло ще дочака до пролетта.Крушките които смятам да сложа са следните КрушкиНека някой да сподели мнение или опит. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Миленов Публикувано 13 декември 2015 Сподели Публикувано 13 декември 2015 Операцията е изпълнена, киломтеража го свалих, както бе описал колегата, почистих контактите, донатегнах уредите и напръсках с контактен спрей. Дано да има ефект. Друго за което искам да попитам е : някой сменял ли е крушките на обикновено табло с лед такива и какъв е ефекта. Много съм запален за трансформация към оптитронно табло, но предстоят празници, след това нова година- нови сметки и т.н. Така че оптитронното табло ще дочака до пролетта.Крушките които смятам да сложа са следните КрушкиНека някой да сподели мнение или опит. Ако си решил наистина да сменяш таблото няма смисъл да си играеш с крушки според мен.Относно смяната на таблото с оптитронно има цяла тема във форума по въпроса!Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 декември 2015 Сподели Публикувано 14 декември 2015 След първоначалното обслужване, доизглаждане на проблеми с ремъка на генератора ( за което любезно благодаря на Марио64) от форума, се натъкнах на странното поведение на стрелката на километража. Трябва да отбележа, че гореописаната ситуация не е постоянна а много рядка, но все пак го забелязах на два три пъти. Проблема се почвява само сутрин или ако колата е стояла повече от 6-7 часа. А именно както си карам, независимо с каква скорост, стрелката пада до 0 и веднага след това се вдига до скоростта на предвижване. Аз така и не разбрах при "обслужването", алтернатора защо сте го сменяли, заради приплъзването на ремъка или просто е бил за смяна, но проверете буксата на датчика за скоростта който е на скоростната кутия, може неволно да сте го натиснали (разместили) при смяната на генератора, понеже инсталацията на генератора минава точно покрай него . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eljoni Публикувано 14 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 14 декември 2015 Аз така и не разбрах при "обслужването", алтернатора защо сте го сменяли, заради приплъзването на ремъка или просто е бил за смяна, но проверете буксата на датчика за скоростта който е на скоростната кутия, може неволно да сте го натиснали (разместили) при смяната на генератора, понеже инсталацията на генератора минава точно покрай него .Алтернатора е сменян от този, който вкара колата, защото според него колата е дошла със "запекан" генератор от Австрия, а новия генератор е бил в багажника. А и след обслужването пак просвири и тогава се намеси ти. За сега всичко е о.к днес не забелязах да има падания на стрелката. Дано да се е оправило, но при първа възможност или при поява отново в колебания на стрелката ще проверя буксата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Valchanov Публикувано 4 септември 2017 Сподели Публикувано 4 септември 2017 Колеги имам същия проблем с километража на Galant 2,5 V6 1999 но при мен стрелката падна и така не се вдигна. Вадих датчика от скоростната кутия и се опитвах да напипам вътре запчатките но тази която върти датчика превърта. Та мисълта ми е може ли да се смени без да се разглабя скоростната кутия или е неизбежно? Благодаря предварително ще ми е от полза всякаква помощ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eljoni Публикувано 29 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2017 Колеги имам същия проблем с километража на Galant 2,5 V6 1999 но при мен стрелката падна и така не се вдигна. Вадих датчика от скоростната кутия и се опитвах да напипам вътре запчатките но тази която върти датчика превърта. Та мисълта ми е може ли да се смени без да се разглабя скоростната кутия или е неизбежно? Благодаря предварително ще ми е от полза всякаква помощ.Както вече споделих, при мен беше еднократно. А след почистването на буксите повече не са се появявали каквито и да е колебания в стрелката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.