MB200ce Публикувано 9 декември 2015 Сподели Публикувано 9 декември 2015 Здравейте колеги.Не съм влизал във форума от доста време понеже се разделих с колта.Сега ми е изпаднал един мотор от еклипс 4г63т ,мисля този който се води 6 болта.Въпроса ми е ,колко коне държи заводско този мотор.Кутия,съединител?Мисля си за един колт 4 ,щар по щар...също като клипа на онзи германеца но с по-малко сила.Ще се радвам за малко съвети.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 25 декември 2015 Сподели Публикувано 25 декември 2015 (редакция) Нещата тук са много относителни и не точно и не ясни. Значи в интернет има стотици теми за този двигател с най-различни модификации. Виждал съм и теми където този двигател без да се подменя нищо в него вади близо 600 коня с голяма турбина (е верно не иска много само 4 ръна на дино, но все пак показа 600 конски сили). Най-нормалната мощност е около 350-400конски сили. Обаче за да направим такъв колт ще ти трябва цял еклипс 4х4 и ако намериш такъв по-добре си карай целия еклипс защото този проект ще лапне пари за още един еклипс в части труд и т.н. Другия ти вариант е да го направиш само на предно предаване колта, но тогава ще боксува доста и няма да става за драг и т.н. Аз лично съм за това да си намериш цял Еклипс 4х4 или просто да си купиш Ево 4 или 5. Редактирано 25 декември 2015 от JDM_Style Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 26 декември 2015 Сподели Публикувано 26 декември 2015 JDM_Style е прав като цяло. Но все пак ако искаш колата да е Колт, тогава Еклипс или Ево няма да ти е от полза . С малко акъл и пари ще можеш да го направиш. Мисля че един друг колега от форума вече е експериментирал със слагането на турбо-4г63 в Колт. Отделно такъв тип проекти са правени неколкократно, просто трябва да откриеш форумите и описанията. Ще ти дам линк към един Американец (който според мен е един от най-печените на тема Мицубиши), където от предно-предаване стара генерация Колт, слага 4х4, както и турбо двигател от Еклипс. Скоро писа, че ще продължава проекта другата година и може да промени някои неща. Би ти било от полза ако му мернеш едно око . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 26 декември 2015 Сподели Публикувано 26 декември 2015 JDM_Style е прав като цяло. Но все пак ако искаш колата да е Колт, тогава Еклипс или Ево няма да ти е от полза . С малко акъл и пари ще можеш да го направиш. Мисля че един друг колега от форума вече е експериментирал със слагането на турбо-4г63 в Колт. Отделно такъв тип проекти са правени неколкократно, просто трябва да откриеш форумите и описанията. Ще ти дам линк към един Американец (който според мен е един от най-печените на тема Мицубиши), където от предно-предаване стара генерация Колт, слага 4х4, както и турбо двигател от Еклипс. Скоро писа, че ще продължава проекта другата година и може да промени някои неща. Би ти било от полза ако му мернеш едно око . Колега 1-во 4х4 Еклипси в България има на всеки километър по 5 бр. 2-ро да си вкара един 4х4 Еклипс от вън струва 10+ Евро... 3-то да сложиш 4х4-то ти трябва цялото долнище от Еклипса за да монтираш задния мост кардана и т.н за да е както трябва и да се ползва за всеки ден. 4-то най-вероятно ще трябва да преправи кардана и заради късото м/у осие на колта. Знам какво коства да направиш Еклипс от предно на 4х4 и какъв труд и пари отиват да не кажа че трябва и донор кола. Идеята е за човек който разполага с много време и пари! Най-добрия му вариант е че ако държи да е Colt да е на предно, а и да намери Colt 4х4 то неговите карантийки едва ли ще издържат много голямо натоварване Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 26 декември 2015 Сподели Публикувано 26 декември 2015 Ето няколко такива проекта Линк 1 CZT Evo Линк 2 Colt с Evo 9 двигател Ето и още 1 линк Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 26 декември 2015 Сподели Публикувано 26 декември 2015 (редакция) Колега 1-во 4х4 Еклипси в България има на всеки километър по 5 бр. Не се опитвам да вляза в спор по никакъв начин, но това ми се струва много преувеличено, освен ако това не бе сарказъм. Поне по сайтовете в момента има един добре запазен първа генерация GSX, и в същност това е. Има 2-3 които са GS но е слагано турбо, но не им вярвам на тях. Освен ако познаваш лично хората, които имат GSX за продан, добре. Мисълта ми беше, че въпреки и да излезе много скъпо, е възможно колегата да си реализира проекта. Все от някъде може да си намери частите и донорите. Редактирано 26 декември 2015 от Kryndon Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Policaqqq Публикувано 19 февруари 2016 Сподели Публикувано 19 февруари 2016 В момента се прави колт 4 с 2.4 от еклипс и с 4х4 от галант. Ако мислиш да правиш такова нещо си приготви едни 20 000лв горе долу и тогава мисли за проект. На приказки и на коментари всичко е възможно но като го почнеш.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 2 март 2016 Автор Сподели Публикувано 2 март 2016 В момента се прави колт 4 с 2.4 от еклипс и с 4х4 от галант. Ако мислиш да правиш такова нещо си приготви едни 20 000лв горе долу и тогава мисли за проект. На приказки и на коментари всичко е възможно но като го почнеш....Ако си правил подобен проект,кажи къде заминаха тия 20 000лв.В смисъл дал си за еди си кое еди си колко пари....иначе твоя коментар го считам за празни приказки.Казвам го с най-добър тон,без да се заяждам.В България малко хора изваждат такава сума на масата и почват да работят.Аз лично имам един проект 89-ти набор на друга марка и там са заминали около 10-12000,като естествено не съм ги дал наведнъж,а са заминали в продължение на 4-5 години. Колеги,само на предно или само на задно не ми се занимава.Просто след определен момент няма как да сложиш на асфалта силата на колата и губиш от автмобили с доста по-малка мощност.Така или иначе се захванах да правя друга кола,двигателя който го имаме наличен ще си отлежава.Може пък да изпадне цяла кола със строшен мотор и да действам.Благодаря на всички,които се включиха в темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 10 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2019 Колеги,моля за малко помощ.Минаха години и доста проекти.В крайна сметка взех мотора,който даже не съм сигурен какъв се води.Ако може да помогнете да го индентифицирам . 6 болта са на маховика,турбо е бил ,но не знам какъв точно е.Трябва да му търся маховик и съединител,както гарнитури и доста части.Последно реших да е близо до стоковата мошност на предно предаване.Мисля с мега,но ако има възможност с оригинална електроника още по -добре.Донора ще е колт 95-та. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 10 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2019 (редакция) Нещо не мога да кача снимки.http://mitiooo1.snimka.bg/automobiles/colt-turbo.5159237.39145149 Редактирано 10 октомври 2019 от MB200ce Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoyy Публикувано 11 октомври 2019 Сподели Публикувано 11 октомври 2019 Копи/пейст от дсмтунерс:Дискът и притискащата плоча (и всичко, което се предлага в комплект съединител) са еднакви за всички 4g63t, без значение FWD, AWD, 6 болта или 7 болта. Разликите са в маховиците: -6 маховика имат 6 болта, които го свързват с коляновия вал, а 7-те болта, разбира се, имат 7. -АWD маховиците имат пръстен с по-малък диаметър от FWD. Ще разберете веднага щом се опитате да стартирате колата. На AWD стартерът ще удари маховика на FWD, а на FWD стартерът просто ще се завърти, не успявайки да хване зъбите. Ето и сайт с различни варианти, описано е кой за какво е подходящ:https://stmtuned.com/products/act-dsm-clutch-kits?variant=673316208649 И трето, казваш че ще караш на предно, а кутията ти е 4х4. Каква кутия ще ползваш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 11 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2019 Надявам се кутията с полуоските да станат от колта?Или ако кажеш каква кутия и полуоски да търся ще е още по-добре.В изпускателите има ли разлики?https://www.olx.bg/ad/kolektor-mitsubishi-evo-7-CID360-ID7dvxp.htmlТова върши ли ми работа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoyy Публикувано 15 октомври 2019 Сподели Публикувано 15 октомври 2019 (редакция) Кутуята, с която излиза оригинално Еклипс на предно 2.0 150кс е F5M22 няма да издържи много, преди да се пръсне... Другата, с която излиза 2.0 турбо на предно предаване е F5М33, това ти трябва и на теб(слагат ги и на еклипс 2Г, галант и др.). Има и един друг модел, F5M31, който също става, казват че държи до 400Nm. След тези кодове има допълнителни цифри и букви, които казват с какво крайно предавателно число е кутията. Ето виж този линк, има много хубава графика с коя кутия излизат някои мицута през 90-те: http://www.ben9166.com/2010/08/mitsubishi-gearbox-information.html Също така няма да е лошо да кажеш с каква кутия е твоя колт, че само на едно място видях F5M22... Твоите полуоски би трябвало да паснат на друга кутия, понеже при еклипса са взаимно заменяеми 24мм и 26мм-вите, които съотнетно се слагат на нон-турбо и турбо. А колектора, който си показал в олх не става, той е туин скрол и е обратен... Ако може кажи какво имаш и какво търсиш, може би ще е по-лесно. :mitsu-smiley: Редактирано 15 октомври 2019 от BikerBoyy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 15 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2019 (редакция) Имам тези два мотора,4г63 .Единият е атмосферен,другия е бил турбо.Като на този турбото,капака на клапаните е явно от някакъв от следващите модели.Тези,на които ангренажа е от дясната страна.http://media.snimka.bg/s1/6451/039145149-big.jpg?r=0Имам всмукателен колектор,който става и на двете глави.Не знам дали не е имало интервенции и тази глава не е от атмосферка.http://media.snimka.bg/s1/6451/039145185-big.jpg?r=0Имам и тази кутия с раздатка,плюс още една раздатка.Не мога да видя къде пише модела на кутията.http://media.snimka.bg/s1/6451/039145181-big.jpg?r=0Имам и заден мост с диф от лансър ево,но той едва ли ще е със същите числа.Това имам,като из купчината с части може да има и разни маховици и съединител,както и колектор....но трябва да потърся.Иначе колта го продадох и сега нямам колт.Гледам 2 обяви в мобиле.Една в София и една във Варна.Като се надявам другата седмица да взема една от двете.https://www.mobile.bg/11555241604452949https://www.mobile.bg/11563698345720834 Редактирано 15 октомври 2019 от MB200ce Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 16 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2019 (редакция) На кутията пише W5M312SRBC и под този номер HY5211Явно е за мотор 4г37 1.8 Редактирано 16 октомври 2019 от MB200ce Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoyy Публикувано 16 октомври 2019 Сподели Публикувано 16 октомври 2019 Както казах, "31-ците" стават и за 2000куб., дали е "W" или "F" означава дали е за 4х4 или само предно.Препоръчвам ти да видиш първо този от Варна, понеже е 1.6GLXi и кутията му като за начало ще стане на мотора, който имаш(ако е F5M22). Другия Колт с тези 55к.с., които е написал собственика, не се разбира с кой мотор е... 55к.с. има само на 6та ген. 1.1 мотор, доколкото видях в нета... За да подкараш турбо мотор в сток конфигурация ще ти трябват още:1.Всмукателен колектор с турбо дросел - може да ползваш този от атмосферката, колеткора е същия, а дросела отваря повече, което е бонус. :icon_dance: 2.Изпускателен колектор и сток турбо с корпус за ламбда сензора. Също така охладител за турбото и тръбички за оттичане на маслото.3.Резистор и стокови 450cc инжектори(нискоомни);(има и варианти за високоомни дюзи без резистор, но това зависи и от ЕКУ-то); рейка4.Еку, по възможност от сток турбо, не ЕПРОМско или ЕПРОМ(можеш да потърсиш инфо из нета) с ECM Link, което може да се "мапва"; или Мега; Jackal/ostrich комбинация и др.5.Турбо пътища и кулер, най-вероятно тук всичко ще трябва да е къстъм, понеже разположението в коша при еклипс е малко по-различно и нищо стоково няма да пасне... 6.Дебитомер с интейк7.Ел. инсталацияИ предполагам изтървам още доста дреболии, хем че то и без тях, списъка не е малък... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 16 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2019 И двата май са 1.3 55кв 75 коня.Днес говорих с продавачката на този от Варна,по талон ми диктува 55кв,интересно че пише glxi .Ще взема този с най-малко гнилоч.Кутията я оставяме на страни.Ще си търся от турбо еклипс цял комплект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoyy Публикувано 17 октомври 2019 Сподели Публикувано 17 октомври 2019 Лошото, че повечето са AWD, каквото си имаш и ти... Като компромисен вариант може да ползваш от атмосферка, Еклипс, Галант, Лансер, Спейс вагон, от тези години...Просто да можеш да я подкараш първоначално. Или може директно да направиш Колта 4х4, щом имаш повечето части. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 21 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 21 октомври 2019 Нещо не се случват нещата.Тъкмо си намерих донор еклипс турбо,то се оказа че е правен на такъв.Тоест всички части са стокови от атмосферка,само е добавена турбина.В крайна сметка колт не взех.Софийския беше с много ръжда,та взех лансър 5 1.6 113 коня. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoyy Публикувано 22 октомври 2019 Сподели Публикувано 22 октомври 2019 Нещо не се случват нещата.Тъкмо си намерих донор еклипс турбо,то се оказа че е правен на такъв.Тоест всички части са стокови от атмосферка,само е добавена турбина.В крайна сметка колт не взех.Софийския беше с много ръжда,та взех лансър 5 1.6 113 коня. Добре, това пак си е напредък. Коя година е лансъра, гледам че мотора им е от правилната страна, тъй че ще стане за донор.Също така къде е проблема на този преправяния на турбо еклипс, нали и ти точно това ще правиш - просто имаш точния мотор.Ако има всичко, за да запали, значи ходи и почвай да скубиш смело.Разкажи точно какво има и какво няма, може тук някой колега да се отзове с липсващи части... :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 22 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2019 Лансъра е 94-та седан.Мотора го имам,но много исках да взема донор с оригинална електроника.С мегаскуирт не ми се занимава.Имам няколко направени,но нещо не ми се нрави за ежедневна кола.Също да питам .Кутията от 4г92 става ли на 4г93.Не говорим за здравина,а дали чисто физически пасва.Мисълта ми е,че в момента съм намерил цял комплект кутия,кардан диференциал,носачи ,пружини и амортесьори,резервоар от лансър същата година ,но комби. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoyy Публикувано 23 октомври 2019 Сподели Публикувано 23 октомври 2019 http://forums.trinituner.com/upload/data/f4/ckg1.jpghttp://forums.trinituner.com/upload/data/c0/ckg2.jpghttp://forums.trinituner.com/upload/data/98/cba1.jpghttp://forums.trinituner.com/upload/data/38/cba2.jpg Копнах го от чужд форум, ако купето е CB4W кутията става, това е за предно предаване. Обаче за 4х4 не можах да намеря каква им слагат. Та ще е добре предварително да разбереш с какъв код е или някой по-запознат да сподели...Според мен ще можеш да ползваш твоите кутия и раздакта, а назад да остане от лансъра кардана с дифа и магарето... Иначе ЕКУ от турбо се намират все още, по немско има, дори понякога и на приемливи цени... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 23 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2019 Рещих да пробвам тази кутия ,която имам към блока на 4г63.Идеално си влиза.http://media.snimka.bg/s1/6458/039160728-big.jpg?r=0Спазарих още един лансър комби 1.6 4х4 .Така,че 4х4 ще го направя.В най-лошия случай с този мотор от еклипс 150 к.с .Мисля,че пак ще върви прилично. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoyy Публикувано 24 октомври 2019 Сподели Публикувано 24 октомври 2019 Мда, кутията няма как да не пасва.. Като вземеш другия лансър виж с каква кутия, раздатка идва, има вероятност да са почти идентични. Прехвърлянето на 4х4то мисля, че не би трябвало да е проблем, дано няма разлики в купето - като например изместен резервоар, за да има място за дифа и кардана, захвати и т.н. 150-ката най-вероятно ще малее, но това си зависи и от твоите очаквания. Но като за начало може би е по-добре. Хем като я подкараш, ще видиш къде са слабите места, пък като събереш чарковете за турбо, мотора лесно се вади и слага... :icon_n_king: :mitsu-smiley: Дръж ни в течение, че ми става все по-интересно! :icon_rock: :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 27 октомври 2019 Автор Сподели Публикувано 27 октомври 2019 Сложна работа е със задницата.Двете купета нямат общо.Не знам дали защото е комби или заради 4х4.Чудно ми е дали на седана 4х4 и комби 4х4 са същите.П.П.Колата е mitsubishi libero mmc ,не знам дали с лансър комби са едни и дъщи коли.Мога да кача някакви снимки на задницата ,ако на някой му е интересно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.