Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Здравейте колеги.Не съм влизал във форума от доста време понеже се разделих с колта.

Сега ми е изпаднал един мотор от еклипс 4г63т ,мисля този който се води 6 болта.

Въпроса ми е ,колко коне държи заводско този мотор.Кутия,съединител?

Мисля си за един колт 4 ,щар по щар...също като клипа на онзи германеца но с по-малко сила.

Ще се радвам за малко съвети.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Нещата тук са много относителни и не точно и не ясни. Значи в интернет има стотици теми за този двигател с най-различни модификации. Виждал съм и теми където този двигател без да се подменя нищо в него вади близо 600 коня с голяма турбина (е верно не иска много само 4 ръна на дино, но все пак показа 600 конски сили). Най-нормалната мощност е около 350-400конски сили. Обаче за да направим такъв колт ще ти трябва цял еклипс 4х4 и ако намериш такъв по-добре си карай целия еклипс защото този проект ще лапне пари за още един еклипс в части труд и т.н. Другия ти вариант е да го направиш само на предно предаване колта, но тогава ще боксува доста и няма да става за драг и т.н. Аз лично съм за това да си намериш цял Еклипс 4х4 или просто да си купиш Ево 4 или 5.

Редактирано от JDM_Style
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

JDM_Style е прав като цяло.

 

Но все пак ако искаш колата да е Колт, тогава Еклипс или Ево няма да ти е от полза :).

 

С малко акъл и пари ще можеш да го направиш. Мисля че един друг колега от форума вече е експериментирал със слагането на турбо-4г63 в Колт. Отделно такъв тип проекти са правени неколкократно, просто трябва да откриеш форумите и описанията.

 

Ще ти дам линк към един Американец (който според мен е един от най-печените на тема Мицубиши), където от предно-предаване стара генерация Колт, слага 4х4, както и турбо двигател от Еклипс. Скоро писа, че ще продължава проекта другата година и може да промени някои неща. Би ти било от полза ако му мернеш едно око :).

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

JDM_Style е прав като цяло.

 

Но все пак ако искаш колата да е Колт, тогава Еклипс или Ево няма да ти е от полза :).

 

С малко акъл и пари ще можеш да го направиш. Мисля че един друг колега от форума вече е експериментирал със слагането на турбо-4г63 в Колт. Отделно такъв тип проекти са правени неколкократно, просто трябва да откриеш форумите и описанията.

 

Ще ти дам линк към един Американец (който според мен е един от най-печените на тема Мицубиши), където от предно-предаване стара генерация Колт, слага 4х4, както и турбо двигател от Еклипс. Скоро писа, че ще продължава проекта другата година и може да промени някои неща. Би ти било от полза ако му мернеш едно око :).

 

 

 

Колега 1-во 4х4 Еклипси в България има на всеки километър по 5 бр. 2-ро да си вкара един 4х4 Еклипс от вън струва 10+ Евро... 3-то да сложиш 4х4-то ти трябва цялото долнище от Еклипса за да монтираш задния мост кардана и т.н за да е както трябва и да се ползва за всеки ден. 4-то най-вероятно ще трябва да преправи кардана и заради късото м/у осие на колта. Знам какво коства да направиш Еклипс от предно на 4х4 и какъв труд и пари отиват да не кажа че трябва и донор кола. Идеята е за човек който разполага с много време и пари! Най-добрия му вариант е че ако държи да е Colt да е на предно, а и да намери Colt 4х4 то неговите карантийки едва ли ще издържат много голямо натоварване :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега 1-во 4х4 Еклипси в България има на всеки километър по 5 бр.

 

Не се опитвам да вляза в спор по никакъв начин, но това ми се струва много преувеличено, освен ако това не бе сарказъм. Поне по сайтовете в момента има един добре запазен първа генерация GSX, и в същност това е. Има 2-3 които са GS но е слагано турбо, но не им вярвам на тях.

 

Освен ако познаваш лично хората, които имат GSX за продан, добре.

 

Мисълта ми беше, че въпреки и да излезе много скъпо, е възможно колегата да си реализира проекта. Все от някъде може да си намери частите и донорите.

Редактирано от Kryndon
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

В момента се прави колт 4 с 2.4 от еклипс и с 4х4 от галант. Ако мислиш да правиш такова нещо си приготви едни 20 000лв горе долу и тогава мисли за проект. На приказки и на коментари всичко е възможно но като го почнеш....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

В момента се прави колт 4 с 2.4 от еклипс и с 4х4 от галант. Ако мислиш да правиш такова нещо си приготви едни 20 000лв горе долу и тогава мисли за проект. На приказки и на коментари всичко е възможно но като го почнеш....

Ако си правил подобен проект,кажи къде заминаха тия 20 000лв.В смисъл дал си за еди си кое еди си колко пари....иначе твоя коментар го считам за празни приказки.Казвам го с най-добър тон,без да се заяждам.

В България малко хора изваждат такава сума на масата и почват да работят.Аз лично имам един проект 89-ти набор на друга марка и там са заминали около 10-12000,като естествено не съм ги дал наведнъж,а са заминали в продължение на 4-5 години.

 

Колеги,само на предно или само на задно не ми се занимава.Просто след определен момент няма как да сложиш на асфалта силата на колата и губиш от автмобили с доста по-малка мощност.

Така или иначе се захванах да правя друга кола,двигателя който го имаме наличен ще си отлежава.Може пък да изпадне цяла кола със строшен мотор и да действам.

Благодаря на всички,които се включиха в темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

Колеги,моля за малко помощ.Минаха години и доста проекти.В крайна сметка взех мотора,който даже не съм сигурен какъв се води.Ако може да помогнете да го индентифицирам . 6 болта са на маховика,турбо е бил ,но не знам какъв точно е.Трябва да му търся маховик и съединител,както гарнитури и доста части.Последно реших да е близо до стоковата мошност на предно предаване.Мисля с мега,но ако има възможност с оригинална електроника още по -добре.Донора ще е колт 95-та.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не мога да кача снимки.

http://mitiooo1.snimka.bg/automobiles/colt-turbo.5159237.39145149

Редактирано от MB200ce
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Копи/пейст от дсмтунерс:

Дискът и притискащата плоча (и всичко, което се предлага в комплект съединител) са еднакви за всички 4g63t, без значение FWD, AWD, 6 болта или 7 болта. Разликите са в маховиците:

 

-6 маховика имат 6 болта, които го свързват с коляновия вал, а 7-те болта, разбира се, имат 7.

 

-АWD маховиците имат пръстен с по-малък диаметър от FWD. Ще разберете веднага щом се опитате да стартирате колата. На AWD стартерът ще удари маховика на FWD, а на FWD стартерът просто ще се завърти, не успявайки да хване зъбите.

 

Ето и сайт с различни варианти, описано е кой за какво е подходящ:

https://stmtuned.com/products/act-dsm-clutch-kits?variant=673316208649

 

И трето, казваш че ще караш на предно, а кутията ти е 4х4. Каква кутия ще ползваш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се кутията с полуоските да станат от колта?Или ако кажеш каква кутия и полуоски да търся ще е още по-добре.

В изпускателите има ли разлики?

https://www.olx.bg/ad/kolektor-mitsubishi-evo-7-CID360-ID7dvxp.html

Това върши ли ми работа?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кутуята, с която излиза оригинално Еклипс на предно 2.0 150кс е F5M22 няма да издържи много, преди да се пръсне...

Другата, с която излиза 2.0 турбо на предно предаване е F5М33, това ти трябва и на теб(слагат ги и на еклипс 2Г, галант и др.). Има и един друг модел, F5M31, който също става, казват че държи до 400Nm. След тези кодове има допълнителни цифри и букви, които казват с какво крайно предавателно число е кутията. Ето виж този линк, има много хубава графика с коя кутия излизат някои мицута през 90-те: http://www.ben9166.com/2010/08/mitsubishi-gearbox-information.html

 

Също така няма да е лошо да кажеш с каква кутия е твоя колт, че само на едно място видях F5M22...

Твоите полуоски би трябвало да паснат на друга кутия, понеже при еклипса са взаимно заменяеми 24мм и 26мм-вите, които съотнетно се слагат на нон-турбо и турбо.

 

А колектора, който си показал в олх не става, той е туин скрол и е обратен...

 

Ако може кажи какво имаш и какво търсиш, може би ще е по-лесно. :mitsu-smiley:

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам тези два мотора,4г63 .Единият е атмосферен,другия е бил турбо.Като на този турбото,капака на клапаните е явно от някакъв от следващите модели.Тези,на които ангренажа е от дясната страна.

http://media.snimka.bg/s1/6451/039145149-big.jpg?r=0

Имам всмукателен колектор,който става и на двете глави.Не знам дали не е имало интервенции и тази глава не е от атмосферка.

http://media.snimka.bg/s1/6451/039145185-big.jpg?r=0

Имам и тази кутия с раздатка,плюс още една раздатка.Не мога да видя къде пише модела на кутията.

http://media.snimka.bg/s1/6451/039145181-big.jpg?r=0

Имам и заден мост с диф от лансър ево,но той едва ли ще е със същите числа.

Това имам,като из купчината с части може да има и разни маховици и съединител,както и колектор....но трябва да потърся.

Иначе колта го продадох и сега нямам колт.Гледам 2 обяви в мобиле.Една в София и една във Варна.Като се надявам другата седмица да взема една от двете.

https://www.mobile.bg/11555241604452949

https://www.mobile.bg/11563698345720834

Редактирано от MB200ce
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На кутията пише W5M312SRBC и под този номер HY5211

Явно е за мотор 4г37 1.8

Редактирано от MB200ce
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както казах, "31-ците" стават и за 2000куб., дали е "W" или "F" означава дали е за 4х4 или само предно.

Препоръчвам ти да видиш първо този от Варна, понеже е 1.6GLXi и кутията му като за начало ще стане на мотора, който имаш(ако е F5M22). Другия Колт с тези 55к.с., които е написал собственика, не се разбира с кой мотор е... 55к.с. има само на 6та ген. 1.1 мотор, доколкото видях в нета...

 

За да подкараш турбо мотор в сток конфигурация ще ти трябват още:

1.Всмукателен колектор с турбо дросел - може да ползваш този от атмосферката, колеткора е същия, а дросела отваря повече, което е бонус. :icon_dance:

2.Изпускателен колектор и сток турбо с корпус за ламбда сензора. Също така охладител за турбото и тръбички за оттичане на маслото.

3.Резистор и стокови 450cc инжектори(нискоомни);(има и варианти за високоомни дюзи без резистор, но това зависи и от ЕКУ-то); рейка

4.Еку, по възможност от сток турбо, не ЕПРОМско или ЕПРОМ(можеш да потърсиш инфо из нета) с ECM Link, което може да се "мапва"; или Мега; Jackal/ostrich комбинация и др.

5.Турбо пътища и кулер, най-вероятно тук всичко ще трябва да е къстъм, понеже разположението в коша при еклипс е малко по-различно и нищо стоково няма да пасне...

6.Дебитомер с интейк

7.Ел. инсталация

И предполагам изтървам още доста дреболии, хем че то и без тях, списъка не е малък...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И двата май са 1.3 55кв 75 коня.Днес говорих с продавачката на този от Варна,по талон ми диктува 55кв,интересно че пише glxi .Ще взема този с най-малко гнилоч.

Кутията я оставяме на страни.Ще си търся от турбо еклипс цял комплект.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лошото, че повечето са AWD, каквото си имаш и ти...

Като компромисен вариант може да ползваш от атмосферка, Еклипс, Галант, Лансер, Спейс вагон, от тези години...

Просто да можеш да я подкараш първоначално. Или може директно да направиш Колта 4х4, щом имаш повечето части. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не се случват нещата.

Тъкмо си намерих донор еклипс турбо,то се оказа че е правен на такъв.Тоест всички части са стокови от атмосферка,само е добавена турбина.

В крайна сметка колт не взех.Софийския беше с много ръжда,та взех лансър 5 1.6 113 коня.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не се случват нещата.

Тъкмо си намерих донор еклипс турбо,то се оказа че е правен на такъв.Тоест всички части са стокови от атмосферка,само е добавена турбина.

В крайна сметка колт не взех.Софийския беше с много ръжда,та взех лансър 5 1.6 113 коня.

 

Добре, това пак си е напредък. Коя година е лансъра, гледам че мотора им е от правилната страна, тъй че ще стане за донор.

Също така къде е проблема на този преправяния на турбо еклипс, нали и ти точно това ще правиш - просто имаш точния мотор.

Ако има всичко, за да запали, значи ходи и почвай да скубиш смело.

Разкажи точно какво има и какво няма, може тук някой колега да се отзове с липсващи части... :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лансъра е 94-та седан.

Мотора го имам,но много исках да взема донор с оригинална електроника.С мегаскуирт не ми се занимава.Имам няколко направени,но нещо не ми се нрави за ежедневна кола.

Също да питам .Кутията от 4г92 става ли на 4г93.Не говорим за здравина,а дали чисто физически пасва.

Мисълта ми е,че в момента съм намерил цял комплект кутия,кардан диференциал,носачи ,пружини и амортесьори,резервоар от лансър същата година ,но комби.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.trinituner.com/upload/data/f4/ckg1.jpg

http://forums.trinituner.com/upload/data/c0/ckg2.jpg

http://forums.trinituner.com/upload/data/98/cba1.jpg

http://forums.trinituner.com/upload/data/38/cba2.jpg

 

Копнах го от чужд форум, ако купето е CB4W кутията става, това е за предно предаване.

Обаче за 4х4 не можах да намеря каква им слагат. Та ще е добре предварително да разбереш с какъв код е или някой по-запознат да сподели...

Според мен ще можеш да ползваш твоите кутия и раздакта, а назад да остане от лансъра кардана с дифа и магарето...

 

Иначе ЕКУ от турбо се намират все още, по немско има, дори понякога и на приемливи цени... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рещих да пробвам тази кутия ,която имам към блока на 4г63.Идеално си влиза.

http://media.snimka.bg/s1/6458/039160728-big.jpg?r=0

Спазарих още един лансър комби 1.6 4х4 .Така,че 4х4 ще го направя.В най-лошия случай с този мотор от еклипс 150 к.с .Мисля,че пак ще върви прилично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда, кутията няма как да не пасва.. :)

Като вземеш другия лансър виж с каква кутия, раздатка идва, има вероятност да са почти идентични. Прехвърлянето на 4х4то мисля, че не би трябвало да е проблем, дано няма разлики в купето - като например изместен резервоар, за да има място за дифа и кардана, захвати и т.н.

 

150-ката най-вероятно ще малее, но това си зависи и от твоите очаквания. Но като за начало може би е по-добре. Хем като я подкараш, ще видиш къде са слабите места, пък като събереш чарковете за турбо, мотора лесно се вади и слага... :icon_n_king: :mitsu-smiley:

 

Дръж ни в течение, че ми става все по-интересно! :icon_rock: :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сложна работа е със задницата.Двете купета нямат общо.Не знам дали защото е комби или заради 4х4.Чудно ми е дали на седана 4х4 и комби 4х4 са същите.

П.П.Колата е mitsubishi libero mmc ,не знам дали с лансър комби са едни и дъщи коли.Мога да кача някакви снимки на задницата ,ако на някой му е интересно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...