Diko Dikov Публикувано 7 декември 2015 Сподели Публикувано 7 декември 2015 Здравейте, Вчера се сблъсках със следния проблем - както работеше нормално колата (беше загряла) двигателя започна да издава странен звук(все едно слушам стар дизел) и цялото купе започна да се тресе. Отворих капака - целия двигател се тресеше, след което след примерно минута се оправи и започна нормална работа. Реших да я покарам и да видя как ще се държи - след около 5км нормална работа се появи същия проблем, като колата загуби мощност и след известно време в каране в такова състояние светна Check engine индикатора на таблото. Не угасна и успях да я докарам до паркинга. Изчаках малко и я запалих отново - пак нямаше проблем и след минута работа отново започна с гореописаното поведение, като този път не светеше индикатора на таблото. Предполагам, че единия цилиндър спира да работи и затова се дисбалансира двигателя, което води до звука и вибрациите. На какво може да се дължи - изгоряла свещ, бобина, лош контакт на кабелите? Снимах и клипче за по-нагледно - https://www.youtube.com/watch?v=ar9Q7UF0yTQ&feature=youtu.be Предварително благодаря за мненията! Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 8 декември 2015 Сподели Публикувано 8 декември 2015 Дай повече инфо - например, на газ и бензин еднакво ли е?2. Когато е студена колата, чак като загрее ли става, а когато е топла почети веднага? Или след едно и също време независимо от температурата.Защото чек-а ти ще светва само когато караш в тази ситуация - на място няма да може да оцени проблема и да регистрира грешка.Хубаво е да тестваш всички тези ситуации и след това на диагностика да видят специалистите и да анализират грешките. Аз например бих отишъл с всичките тези констатации при Пламен, пробвате я и той ще ти каже какво да се прави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rado Ivanov Публикувано 8 декември 2015 Сподели Публикувано 8 декември 2015 Здравей,това ми прилича на заминала бобина защото двигателя не работи на три а направо на два цилиндъра.Направо си вземи друга бобина и ако случайно не е от нея в никакъв случай не ти е излишна защото това е задължителна резервна част при нашите автомобили.Чекът не е проблем защото сега се отчита неизгорялото гориво от ламбда сондата и когато се оправи работата на двигателя тя ще угасне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 8 декември 2015 Сподели Публикувано 8 декември 2015 Чекът не е проблем защото сега се отчита неизгорялото гориво от ламбда сондатаСъмнява ме. По скоро си отчита грешка в запалването. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 декември 2015 Сподели Публикувано 8 декември 2015 Здравейте, Вчера се сблъсках със следния проблем - както работеше нормално колата (беше загряла) двигателя започна да издава странен звук(все едно слушам стар дизел) и цялото купе започна да се тресе..... ...скоро да сте сменяли агренаж...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diko Dikov Публикувано 9 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2015 Здравейте, @Bogdan HlebarovПри загряла кола се получава. Не мога да бъда конкретен, че след точно определено време се появява, защото първия път беше абсолютно случайно когато се появи, а всички следващи пъти се появяваше все по-чести и за все по-дпродължителен период от време. @Rado IvanovАми май ще я закарам направо при DJ-я да я погледне, иначе и моята лаична преценка до това стигна и ще взема бобини за всеки случай... @DJ TymbiДа, сменен е, обслужих я колата, преди 2хил км при Вас. Тези дни ще се обадя да се уговорим за час, когато може да я погледнем Хубав ден и благодаря за отговорите! Ще Ви държа в течение за развитието Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 9 декември 2015 Сподели Публикувано 9 декември 2015 Здравейте, @Bogdan HlebarovПри загряла кола се получава. Не мога да бъда конкретен, че след точно определено време се появява, защото първия път беше абсолютно случайно когато се появи, а всички следващи пъти се появяваше все по-чести и за все по-дпродължителен период от време. @Rado IvanovАми май ще я закарам направо при DJ-я да я погледне, иначе и моята лаична преценка до това стигна и ще взема бобини за всеки случай... @DJ TymbiДа, сменен е, обслужих я колата, преди 2хил км при Вас. Тези дни ще се обадя да се уговорим за час, когато може да я погледнем Хубав ден и благодаря за отговорите! Ще Ви държа в течение за развитието Вместо бобина, по-добре мисли за високоволтовите кабели (на свещите), НО щом ще ходиш при Пламен, първо върви, а там той ще ти каже какво трябва! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 декември 2015 Сподели Публикувано 9 декември 2015 Здравейте, @Bogdan HlebarovПри загряла кола се получава. Не мога да бъда конкретен, че след точно определено време се появява, защото първия път беше абсолютно случайно когато се появи, а всички следващи пъти се появяваше все по-чести и за все по-дпродължителен период от време. @Rado IvanovАми май ще я закарам направо при DJ-я да я погледне, иначе и моята лаична преценка до това стигна и ще взема бобини за всеки случай... @DJ TymbiДа, сменен е, обслужих я колата, преди 2хил км при Вас. Тези дни ще се обадя да се уговорим за час, когато може да я погледнем Хубав ден и благодаря за отговорите! Ще Ви държа в течение за развитието .....щом сме го сменили , е малко вероятно да е от това за което мисля,но и не е и невъзможно,всичко се случва а именно,преди 5-6 години дискутирах тук един много странен проблем, който почти в никой сервиз не са го откривали.....колата си работи добре , като тръгнеш да ускоряваш и в един момент изчезва единия канал за упр. на едната бобина, а той мотора е 4 цилиндров и съответно не работят два от цилиндрите.....като изгасиш мотора и пак запалиш всичко си идва наред, и така до следващия път.....проблема го открихме още тогава и досега сме имали още 4-5 такива случая.....така че не изкл. и при вас да е същия проблем...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 19 април 2017 Сподели Публикувано 19 април 2017 .....щом сме го сменили , е малко вероятно да е от това за което мисля,но и не е и невъзможно,всичко се случва а именно,преди 5-6 години дискутирах тук един много странен проблем, който почти в никой сервиз не са го откривали.....колата си работи добре , като тръгнеш да ускоряваш и в един момент изчезва единия канал за упр. на едната бобина, а той мотора е 4 цилиндров и съответно не работят два от цилиндрите.....като изгасиш мотора и пак запалиш всичко си идва наред, и така до следващия път.....проблема го открихме още тогава и досега сме имали още 4-5 такива случая.....така че не изкл. и при вас да е същия проблем...... Пламене, би ли споделил къде точно е проблема с този много странен дефект, че днес и мен ме изненада много лошо на пътя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 април 2017 Сподели Публикувано 19 април 2017 Пламене, би ли споделил къде точно е проблема с този много странен дефект, че днес и мен ме изненада много лошо на пътя......в този случай се проверява датчик кол. вал,но преди това разменете местата на бобините, ако преди това го е правила на 1 и4 цил. а сега на 2 и3 цил, значи е бобина,ако ли не, значи има проблем с управлението им, и се търси ....за целта първо вижте датчика на кол.вал, дали не е зацапан, просто го почистете и пробвайте, имал съмслучай с проблем в буксите на ЕКУ-то на мотоара,вижте и там..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 19 април 2017 Сподели Публикувано 19 април 2017 .....в този случай се проверява датчик кол. вал,но преди това разменете местата на бобините, ако преди това го е правила на 1 и4 цил. а сега на 2 и3 цил, значи е бобина,ако ли не, значи има проблем с управлението им, и се търси ....за целта първо вижте датчика на кол.вал, дали не е зацапан, просто го почистете и пробвайте, имал съмслучай с проблем в буксите на ЕКУ-то на мотоара,вижте и там..... Бобините ги разменях, даже и едната я смених, че се оказа,че е развалена, но най-странното е че, запалва нормално, форсира се нормално, в движение обаче вдигне ли над 2000 оборота - светва чек енджин и започва да се мъчи и да бръмчи, спирам вадя буксата на дясната бобина - няма ефект, закачам я , вадя лявата и угасва. После пак запалва нормално . Сложих други свещи, които знам, че са здрави и работещи - няма промяна. Възможно ли е да е от кабелите проблема и ти каква марка кабели слагаш, които знаеш, че са качествени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 април 2017 Сподели Публикувано 19 април 2017 Бобините ги разменях, даже и едната я смених, че се оказа,че е развалена, но най-странното е че, запалва нормално, форсира се нормално, в движение обаче вдигне ли над 2000 оборота - светва чек енджин и започва да се мъчи и да бръмчи, спирам вадя буксата на дясната бобина - няма ефект, закачам я , вадя лявата и угасва. После пак запалва нормално . Сложих други свещи, които знам, че са здрави и работещи - няма промяна. Възможно ли е да е от кабелите проблема и ти каква марка кабели слагаш, които знаеш, че са качествени......в този случай разменете бобините, дясната с лява и т.н....и пак пробвайте, ако се случи отново и пак дясната не работи, това значи че изчезва канала й за управление, т.е. канал 1 за 1 и 4 цил.....в този случай направете това което съм описал по горе, почистете датчиак на кол. вал и проверете дали екрана не се опира в него....едва ли е от кабелите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.