Премини към съдържание

Проблеми със шарнир и може би носач.


n1k3r

Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Тук преди 1 2 месеца бях взел едни шарнири и бях пуснал и тема за тях, че съм ги объркал ... Та както и да е ... Тогава ги смених и днес реших да ги снемя. Отивам в сервиза и излезе, че и те не стават (а са поръчани от номер които ми го даде mario64) така мисля, че се казваше потребителя. Та УЖ трябва да станат, но се оказа, че си влизат с лек натиск в носача и хлопа после. А трябвало да се набие с преса. Та гледаха мериха търсиха други шарнири из магазините във Варна и няма нито 1 да пасне. Та и затова бях принуден да купя 2 нови носача. Старите са в мен нищо им няма ...

Та сега кажете последно има ли шарнири и или няма понеже УЖ имало 1 вид, но при мен се оказа, че няма. Колата по документи е 2002г. 1.9 102 коня. Но на стъклата пише, че е 2001 и ми казаха, че е излъгана годината за тази кола.

Шарнирите които дадох да ми сложат са на марка Moog и отгоре не е с гайка ами другия модел.

Казаха ми също, че за тази кола нямало шарнири и затова се сменя всеки път носача заради шарнира. Та и както казах исках не исках смених носачите в момента. Но се интересувам за напред дали да готвя парите за нови носачи и или за шарнири ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 дни сменях шарнир на същата кола, по номера който ти дадох и си заспа като пъдар в колиба .:)

Муг и повечето останали марки, не са на диаметър 40 мм., а са на 39.8, 39.9 и винаги стоят хлабави .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоест искаш да кажеш, че има все пак шарнир за "някоя си марка и модел кола" който става и за тези спейсове ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Тук преди 1 2 месеца бях взел едни шарнири и бях пуснал и тема за тях, че съм ги объркал ... Та както и да е ... Тогава ги смених и днес реших да ги снемя. Отивам в сервиза и излезе, че и те не стават (а са поръчани от номер които ми го даде mario64) така мисля, че се казваше потребителя. Та УЖ трябва да станат, но се оказа, че си влизат с лек натиск в носача и хлопа после. А трябвало да се набие с преса. Та гледаха мериха търсиха други шарнири из магазините във Варна и няма нито 1 да пасне. Та и затова бях принуден да купя 2 нови носача. Старите са в мен нищо им няма ...

За да ги набият с преса, трябва да свалят носача, но те свалиха ли го? Оригиналните шарнири са набити с преса, но при последваща смяна никой не ги набива. Набиването с преса се замества със заварка. При теб сигурно са я пропуснали и затова са хлопали? Освен това това им е втората смяна? - нормално е леглата на носачите да са малко разширени. Т.е. ако наистина тропат непоправимо, проблемът е в носачите и правилно че си ги сменил. Не е проблемът че не отговаря парт-номера или че няма такива шарнири за твоята кола. Така мисля.

Редактирано от vld1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да ги набият с преса, трябва да свалят носача, но те свалиха ли го? Оригиналните шарнири са набити с преса, но при последваща смяна никой не ги набива. Набиването с преса се замества със заварка. При теб сигурно са я пропуснали и затова са хлопали? Освен това това им е втората смяна? - нормално е леглата на носачите да са малко разширени. Т.е. ако наистина тропат непоправимо, проблемът е в носачите и правилно че си ги сменил. Не е проблемът че не отговаря парт-номера или че няма такива шарнири за твоята кола. Така мисля.

 

 

Процедурата стана в 1 сервиз. Та свалиха ми носача и ме извикаха да видя и аз как свободно си влиза новия шарнир. Според майсторите там няма проблем с носача казаха "за нас лично този носач и шарнир е оригиналния заводския и или е сменян някога носача но малко вероятно." Това им бяха думите и ме убедиха, че моя носач няма проблеми а и аз го виждам, че е така. В самия сервиз някакъв началник ми каза да сменя носачите понеже нямало шарнири за тази кола или по просто казано не самите майстори да ме излъжат да ме набутат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пролетта и аз смених единия носач, сега май се е разбил и от другата страна, но имам намерение да взема от колегата Марио64 болт и да го заваря за стария носач, защото разликата в цената е значителна. Доколкото разбрах трябва да се внимава при заварката, за да не се повреди шарнира от температурата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пролетта и аз смених единия носач, сега май се е разбил и от другата страна, но имам намерение да взема от колегата Марио64 болт и да го заваря за стария носач, защото разликата в цената е значителна. Доколкото разбрах трябва да се внимава при заварката, за да не се повреди шарнира от температурата.

 

Ако можеш избегни този вариант със заварката. Ако беше толкова добра идея аз още днес щях да ги заваря моите и да си реша проблема. Или по просто казано 2 шарнира да речем излизат 80 лв а 2 носача 240 лв. В случая аз дадох още 160 лв за самите носачи. А отделно и в 2-та случая на мен ми слагат труд и за 2-те страни общо 50 лв. Тоест:

2 носача = 240 лв

труд = 50 лв

общо = 290 лв.

 

В твоя случай излизат нещата така:

2 шарнира = 80 лв

труд = 50 лв

общо = 130 лв

И тук спестяваш 160 лв. Е да но след като ми казаха после последиците ми стана ясно и затова на 100 % реших да сложа нови носачи. В твоя случай бих предложил нещо. И така и така моите носачи вече са свалени ако твоите обаче са с развалени легла мога да ти дам моите и да вземеш шарнири от mario64 и да станат нещата. Или по скоро да се надяваме да станат нещата така както се иска. Това го предлагам с цел да станат нещата по ясни дали с въпросните шарнири стават нещата и или не. И всеки да знае след това в какъв филм влиза и какви пари са му нужни.

Извинявам се ако има нещо, но за моята кола лично аз гледам най доброто и за това и аз давах примери и идей. Ако има нещо насреща съм бих помогнал с каквото мога и както мога.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста хора правят така - сменят само шарнира. Едиствения сигурен начин в този случай е чрез заварка (може и без, но рискуваш да изпаднеш в първата канавка), т.е. заварката е превантивна застраховка. Разбира се, условностите са - леглата да не са разширени (т.е. за пръв път да сменяш шарнири) и частите да са точни - носачи и шарнири. Вярно е - при заварка трябва да се внимава да не се стопи пластмасата вътре, т.е. кратко и с мигновено охлаждане.

Шарнири за Spacestar 80лв? Те са някои златни май, моите са 15лв броя, айде усун 20лв, но 40лв ми се струва доста. Носачи досега не съм сменял. И аз пазаря от същия колега и е нямало проблем.

Редактирано от vld1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста хора правят така - сменят само шарнира. Едиствения сигурен начин в този случай е чрез заварка (може и без, но рискуваш да изпаднеш в първата канавка), т.е. заварката е превантивна застраховка. Разбира се, условностите са - леглата да не са разширени (т.е. за пръв път да сменяш шарнири) и частите да са точни - носачи и шарнири. Вярно е - при заварка трябва да се внимава да не се стопи пластмасата вътре, т.е. кратко и с мигновено охлаждане.

Шарнири за Spacestar 80лв? Те са някои златни май, моите са 15лв броя, айде усун 20лв, но 40лв ми се струва доста. Носачи досега не съм сменял. И аз пазаря от същия колега и е нямало проблем.

 

 

Цените ги дадох примерни. Тези шарнири които ги имам са на марка Moog и ги взех с на складова цена 17 лв бройката. Не с отстъпка а на складова цена. А за заварката ми казаха, е че все съм сложил бомба със закаснител ... Тоест тази заварка не се знае кога ще се скъса тъй като там самото място е активно. И или по просто казано уязвимо на вибраций и движения и лесно би се скъсала. Ето за това аз предпочетох по сигурния вариант - нов носач.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоест искаш да кажеш, че има все пак шарнир за "някоя си марка и модел кола" който става и за тези спейсове ?

Не, исках да кажа, това което съм казал .:) Има си шарнири за "тези спейсове" които са на 40 мм. външен диаметър и си стават, има и такива които са под размера с една- две десети и седят хлабави .

Като те е страх от заварки, има си стругари, които могат да ти изработят канал за осигурителен зегер в горния край .;)

При тези хубави здрави носачи които има спейса и при тези ниски цени на шарнирите, изобщо не е икономически изгодно купуването на други носачи, каквито и сметки да правиш, все си е излишно набутване .

Има и шарнири за "някоя си марка и модел кола", които са на 42 мм. и стругаря може да ти ги направи на 40 цяло и колкото си искаш десети затягане .:D

Тях можеш да ги намериш на Мууг в склада и на 12 лв., защото просто няма търсене, много рядко се разбиват .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...