n1k3r Публикувано 13 ноември 2015 Сподели Публикувано 13 ноември 2015 Здравейте колеги. Тук преди 1 2 месеца бях взел едни шарнири и бях пуснал и тема за тях, че съм ги объркал ... Та както и да е ... Тогава ги смених и днес реших да ги снемя. Отивам в сервиза и излезе, че и те не стават (а са поръчани от номер които ми го даде mario64) така мисля, че се казваше потребителя. Та УЖ трябва да станат, но се оказа, че си влизат с лек натиск в носача и хлопа после. А трябвало да се набие с преса. Та гледаха мериха търсиха други шарнири из магазините във Варна и няма нито 1 да пасне. Та и затова бях принуден да купя 2 нови носача. Старите са в мен нищо им няма ... Та сега кажете последно има ли шарнири и или няма понеже УЖ имало 1 вид, но при мен се оказа, че няма. Колата по документи е 2002г. 1.9 102 коня. Но на стъклата пише, че е 2001 и ми казаха, че е излъгана годината за тази кола.Шарнирите които дадох да ми сложат са на марка Moog и отгоре не е с гайка ами другия модел.Казаха ми също, че за тази кола нямало шарнири и затова се сменя всеки път носача заради шарнира. Та и както казах исках не исках смених носачите в момента. Но се интересувам за напред дали да готвя парите за нови носачи и или за шарнири ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 ноември 2015 Сподели Публикувано 13 ноември 2015 Преди 2 дни сменях шарнир на същата кола, по номера който ти дадох и си заспа като пъдар в колиба .Муг и повечето останали марки, не са на диаметър 40 мм., а са на 39.8, 39.9 и винаги стоят хлабави . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 13 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2015 Тоест искаш да кажеш, че има все пак шарнир за "някоя си марка и модел кола" който става и за тези спейсове ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 13 ноември 2015 Сподели Публикувано 13 ноември 2015 (редакция) Здравейте колеги. Тук преди 1 2 месеца бях взел едни шарнири и бях пуснал и тема за тях, че съм ги объркал ... Та както и да е ... Тогава ги смених и днес реших да ги снемя. Отивам в сервиза и излезе, че и те не стават (а са поръчани от номер които ми го даде mario64) така мисля, че се казваше потребителя. Та УЖ трябва да станат, но се оказа, че си влизат с лек натиск в носача и хлопа после. А трябвало да се набие с преса. Та гледаха мериха търсиха други шарнири из магазините във Варна и няма нито 1 да пасне. Та и затова бях принуден да купя 2 нови носача. Старите са в мен нищо им няма ... За да ги набият с преса, трябва да свалят носача, но те свалиха ли го? Оригиналните шарнири са набити с преса, но при последваща смяна никой не ги набива. Набиването с преса се замества със заварка. При теб сигурно са я пропуснали и затова са хлопали? Освен това това им е втората смяна? - нормално е леглата на носачите да са малко разширени. Т.е. ако наистина тропат непоправимо, проблемът е в носачите и правилно че си ги сменил. Не е проблемът че не отговаря парт-номера или че няма такива шарнири за твоята кола. Така мисля. Редактирано 13 ноември 2015 от vld1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 13 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2015 За да ги набият с преса, трябва да свалят носача, но те свалиха ли го? Оригиналните шарнири са набити с преса, но при последваща смяна никой не ги набива. Набиването с преса се замества със заварка. При теб сигурно са я пропуснали и затова са хлопали? Освен това това им е втората смяна? - нормално е леглата на носачите да са малко разширени. Т.е. ако наистина тропат непоправимо, проблемът е в носачите и правилно че си ги сменил. Не е проблемът че не отговаря парт-номера или че няма такива шарнири за твоята кола. Така мисля. Процедурата стана в 1 сервиз. Та свалиха ми носача и ме извикаха да видя и аз как свободно си влиза новия шарнир. Според майсторите там няма проблем с носача казаха "за нас лично този носач и шарнир е оригиналния заводския и или е сменян някога носача но малко вероятно." Това им бяха думите и ме убедиха, че моя носач няма проблеми а и аз го виждам, че е така. В самия сервиз някакъв началник ми каза да сменя носачите понеже нямало шарнири за тази кола или по просто казано не самите майстори да ме излъжат да ме набутат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vins365 Публикувано 13 ноември 2015 Сподели Публикувано 13 ноември 2015 Пролетта и аз смених единия носач, сега май се е разбил и от другата страна, но имам намерение да взема от колегата Марио64 болт и да го заваря за стария носач, защото разликата в цената е значителна. Доколкото разбрах трябва да се внимава при заварката, за да не се повреди шарнира от температурата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 13 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2015 Пролетта и аз смених единия носач, сега май се е разбил и от другата страна, но имам намерение да взема от колегата Марио64 болт и да го заваря за стария носач, защото разликата в цената е значителна. Доколкото разбрах трябва да се внимава при заварката, за да не се повреди шарнира от температурата. Ако можеш избегни този вариант със заварката. Ако беше толкова добра идея аз още днес щях да ги заваря моите и да си реша проблема. Или по просто казано 2 шарнира да речем излизат 80 лв а 2 носача 240 лв. В случая аз дадох още 160 лв за самите носачи. А отделно и в 2-та случая на мен ми слагат труд и за 2-те страни общо 50 лв. Тоест:2 носача = 240 лвтруд = 50 лвобщо = 290 лв. В твоя случай излизат нещата така:2 шарнира = 80 лвтруд = 50 лвобщо = 130 лвИ тук спестяваш 160 лв. Е да но след като ми казаха после последиците ми стана ясно и затова на 100 % реших да сложа нови носачи. В твоя случай бих предложил нещо. И така и така моите носачи вече са свалени ако твоите обаче са с развалени легла мога да ти дам моите и да вземеш шарнири от mario64 и да станат нещата. Или по скоро да се надяваме да станат нещата така както се иска. Това го предлагам с цел да станат нещата по ясни дали с въпросните шарнири стават нещата и или не. И всеки да знае след това в какъв филм влиза и какви пари са му нужни. Извинявам се ако има нещо, но за моята кола лично аз гледам най доброто и за това и аз давах примери и идей. Ако има нещо насреща съм бих помогнал с каквото мога и както мога. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 13 ноември 2015 Сподели Публикувано 13 ноември 2015 (редакция) Доста хора правят така - сменят само шарнира. Едиствения сигурен начин в този случай е чрез заварка (може и без, но рискуваш да изпаднеш в първата канавка), т.е. заварката е превантивна застраховка. Разбира се, условностите са - леглата да не са разширени (т.е. за пръв път да сменяш шарнири) и частите да са точни - носачи и шарнири. Вярно е - при заварка трябва да се внимава да не се стопи пластмасата вътре, т.е. кратко и с мигновено охлаждане.Шарнири за Spacestar 80лв? Те са някои златни май, моите са 15лв броя, айде усун 20лв, но 40лв ми се струва доста. Носачи досега не съм сменял. И аз пазаря от същия колега и е нямало проблем. Редактирано 13 ноември 2015 от vld1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 13 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2015 Доста хора правят така - сменят само шарнира. Едиствения сигурен начин в този случай е чрез заварка (може и без, но рискуваш да изпаднеш в първата канавка), т.е. заварката е превантивна застраховка. Разбира се, условностите са - леглата да не са разширени (т.е. за пръв път да сменяш шарнири) и частите да са точни - носачи и шарнири. Вярно е - при заварка трябва да се внимава да не се стопи пластмасата вътре, т.е. кратко и с мигновено охлаждане.Шарнири за Spacestar 80лв? Те са някои златни май, моите са 15лв броя, айде усун 20лв, но 40лв ми се струва доста. Носачи досега не съм сменял. И аз пазаря от същия колега и е нямало проблем. Цените ги дадох примерни. Тези шарнири които ги имам са на марка Moog и ги взех с на складова цена 17 лв бройката. Не с отстъпка а на складова цена. А за заварката ми казаха, е че все съм сложил бомба със закаснител ... Тоест тази заварка не се знае кога ще се скъса тъй като там самото място е активно. И или по просто казано уязвимо на вибраций и движения и лесно би се скъсала. Ето за това аз предпочетох по сигурния вариант - нов носач. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 ноември 2015 Сподели Публикувано 14 ноември 2015 Тоест искаш да кажеш, че има все пак шарнир за "някоя си марка и модел кола" който става и за тези спейсове ?Не, исках да кажа, това което съм казал . Има си шарнири за "тези спейсове" които са на 40 мм. външен диаметър и си стават, има и такива които са под размера с една- две десети и седят хлабави .Като те е страх от заварки, има си стругари, които могат да ти изработят канал за осигурителен зегер в горния край .;)При тези хубави здрави носачи които има спейса и при тези ниски цени на шарнирите, изобщо не е икономически изгодно купуването на други носачи, каквито и сметки да правиш, все си е излишно набутване .Има и шарнири за "някоя си марка и модел кола", които са на 42 мм. и стругаря може да ти ги направи на 40 цяло и колкото си искаш десети затягане .:DТях можеш да ги намериш на Мууг в склада и на 12 лв., защото просто няма търсене, много рядко се разбиват . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.