Премини към съдържание

Нов Colt VI


aalexieff

Препоръчано мнение

Здравейте,

Днес жребчетата в нас станаха две. Купихме на голямата дъщеря горепосоченото Колтче, 1.5 бензин, 109 коня, 5 врати, австрийка, 2004 г. Гледах 4 коли преди това (само colt vi) и ужас, но тази във Враца мисля си заслужаваше. Благодаря на tonino_g3, който е дал много добри съвети какво да се гледа, а и аз карам colt iv вече пета година и до сега съм сменил само един накрайник (и няколко пъти комутатор). От обстойният преглед и съветите от форума констатирах:

1. Не работеща заключалка на дясна врата и багажник, но централното работи.

2. Стегнат скоростен лост.

3. Дисплей (на средата на арм. табло) не работи.

Колата иначе е много добре оборудвана: оригинални: ал. джани + резервни железни; навигация с дискове за Европа и Австрия + Германия; заден парктроник; даже и компресора за помпени на гуми си е там.

С първите две мисля, че ще се справя, но МОЛЯ за съвет, какво да правя със дисплея, да не би да се пуска от друго место?

VIN:XMCXNLZ36A5F000825

двигател: 4A91

post-8603-081622300 1442944296_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честита колица, със здраве да си я карате. Като си взимах Colt VI фейслифта исках да е с 1.5 мотора, но се оказа, че по рано са го спряли от производство, та взех 1.3.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3. Дисплей (на средата на арм. табло) не работи.

....... МОЛЯ за съвет, какво да правя със дисплея[/b], да не би да се пуска от друго место?

VIN:XMCXNLZ36A5F000825

двигател: 4A91

Честито, може ли да покажеш каква е тази навигация ? Ако не е заводска, значи са смъкнали оригиналното радио от където се управлява дисплея по средата показавщ часа, температурата и данни за оставащ възможен пробег, средна скорост и разход на гориво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.ebay.co.uk/itm/MITSUBISHI-COLT-5DR-04-08-CLOCK-DISPLAY-UNIT-8750A123-/131576354465?hash=item1ea28fd6a1

дисплей

 

може да има някакво усукване за да не работи но по вероятно е да се е скъсала опашката на кл-та

 

а за лоста не знам може бе смени маслото на скоростна то е 75/90 1.8 литра GL-4.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук прилагам снимки на Аудио + нави + cd на Mitsubishi motors: Audio + Navi + CD

Парктроника е също оригинален.

Имам въпрос: Дисплеите на всички модели 2004-2012 г. еднакви ли са?

За какво служат копчетата на "мултиволана", сигурно командват инфо на дисплея, който аз не виждам?

С поздрав

А ето го и колтчето!

Редактирано от aalexieff
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук прилагам снимки на Аудио + нави + cd на Mitsubishi motors: Audio + Navi + CD

Парктроника е също оригинален.

Имам въпрос: Дисплеите на всички модели 2004-2012 г. еднакви ли са?

За какво служат копчетата на "мултиволана", сигурно командват инфо на дисплея, който аз не виждам?

С поздрав

А ето го и колтчето!

 

Дисплеите на колта 6 до и след фейслифта не са еднакви.

 

Аз имам само копчета отляво, които са за радиото. Звук, станции/песен и източник на сигнала. Тези от дясно трябва да са за темпомата, ако колата е оборудвана с него.

 

Много добре изглежда машинката! :icon_thumbup:

Редактирано от Crusible
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на мулти волана песните сменям и преход от CD на радио .... ) и разбира се звука усилване намаляване

аз нямам темпомат от ляво са песен напред назад дясно звук + - като се задаржат и ляво и дясно сменя на радио ако си на CD

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Как се разглобява таблото за да се извади дисплея?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Как се разглобява таблото за да се извади дисплея?

 

Честито колега, радвам се че съм бил полезен със съвет, аз също съм получил много помощ от колеги тук и искам да Благодаря за което.

Изпратих ти лично как да свалиш дисплея но това важи само ако дисплеят за който говорим е този който е по средата на таблото както е при другите колтове без навигация. Виждам че твоята кола е високо ниво на оборудване и изглежда много добре. За скоростният лост проблемът може да се реши евентуално със смазване , но може и да се наложи и смяна на един детайл който се намира отгоре на скоростната кутия. Не сменяй маслото, а ако го сменяте купето специално масло castrol от Мицубиши. Това тук на клипчето е проблемната част поради която лостът за скоростите е труден за местен и не застава в неутрална позиция сам.

 

 

 

Успех .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...