san4o pansa Публикувано 19 септември 2015 Сподели Публикувано 19 септември 2015 Колеги,интересува ме кой мотор на Mitsubishi е най-сходен с този на моята Каризма 1.8 115 4g93...?Искам да й тикна нещо по голямо (не че не съм доволен от мотора), незнам дали Еклипс 2.0 DOHC 150 или Галант 2.0 136?С кой мотор ще има най-малки промени?Силово предаване?Инсталация?Ест. както руснаците на Колта ,;))) ако зависеше само от мен щях да натикам VR4... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qiqo Публикувано 19 септември 2015 Сподели Публикувано 19 септември 2015 Колеги,интересува ме кой мотор на Mitsubishi е най-сходен с този на моята Каризма 1.8 115 4g93...?Искам да й тикна нещо по голямо (не че не съм доволен от мотора), незнам дали Еклипс 2.0 DOHC 150 или Галант 2.0 136?С кой мотор ще има най-малки промени?Силово предаване?Инсталация?Ест. както руснаците на Колта ,;))) ако зависеше само от мен щях да натикам VR4... Според мен, най-лесно ще ти е да си купиш Еклипс 2.0 DOHC 150 или Галант 2.0 136колкото и да са сходни такава (трансплантация) не става за 2-3 дена. Успех с решението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 20 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2015 Според мен, най-лесно ще ти е да си купиш Еклипс 2.0 DOHC 150 или Галант 2.0 136колкото и да са сходни такава (трансплантация) не става за 2-3 дена. Успех с решението. Ясно ми е че не всичко ще е ОК от първия път,но виждам много голямо сходство с мотора на галанта...Изглежда по същия начин,с две бобини е,маркучи,жилото на газта,колектори, и още доста неща.Заради това си мисля че е по възможно да стане по-безболезнено.Не искам друга кола,Каризмата ми харесва много,а и ако взема някакъв 150кс данъка ще е досат по-голям.от сегашния...Единия ми приятел до нас има подемник,имам талия с която можем да изкараме и вкараме другия,единствено мотор нямам и познания за кабелите,както и компетентно мнение на някой от вас.Другата причина за тази дейност е: скоро един майстор сменя семеринга на колянов и разпределителен вал,взе ми 120лв ,а после пак протече от коляновия,...гарнитурата на капака и вероятно на главата заминават...Така или иначе ще се дават пари... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 13 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2015 Все пак някакъв съвет за подходящ мотор?Нека по-Големите да изкажат мнение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 13 октомври 2015 Сподели Публикувано 13 октомври 2015 По-лесно ще ти бъде да си потърсиш Каризма 140 коня - http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=15547Или направо другата бегачка - http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=15553 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 13 октомври 2015 Сподели Публикувано 13 октомври 2015 https://m.youtube.com/watch?v=C-8QpYqupCg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 2 ноември 2015 Сподели Публикувано 2 ноември 2015 Това пък ми е интересно на мене 1.8гди е станало 145 коня... какво ли са пипали по колата - Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 2 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2015 Интересни са тези двете красавици valboss,но както споменах не смятам да я махам тази кола.Впрочем как се измерва кубатурата на един мотор???Защото един многознайко ми вкара психоатака че мотора ми е сменян, т.е. е 1.6 90кс....Мотора е без дистрибуторна капачка,с двете бобини,4g93 96г 115кс..Мнения? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 4 ноември 2015 Сподели Публикувано 4 ноември 2015 То на блока си пише 4G93 това е доснатъчно...да гледа каталога и да се увери сам ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 6 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2015 Точно така....Впрочем на Каризма GDI също пише 4g93 и на Галант 2.0 136 мисля че пак номера е същия...Което води до следващия въпрос:Ще се вдигнат ли конете ако сложа блок от Галант???Това е доста по достижимо... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 7 ноември 2015 Сподели Публикувано 7 ноември 2015 На Галанта не е ли 4г63...? Не знам дали изобщо не може да се пипат нашите gdi мотори. На клипове гледам как показват повече мощност. Атмосверен мотор как се прави-портване е полиране на глава,сгъстяване(при нашите мотори не знам колко повече,едва ли е желателно),генерация,филтър,по високо налягане на горивото,зависи дросела какъв е или се разширява или оформя или се сменя с по-голям,накрая така нареченото чипосване(зависи от колата де). От това изброеното нищо ли не може да си направи? Просно ми е интересно как са извадили повече сила...все пак хора са правили мотора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 8 ноември 2015 Сподели Публикувано 8 ноември 2015 http://www.amazon.ca/JET-AIR-E-Magnetic-Mitsubishi-UNIVERSAL-INSTALLATION/dp/B0053NQEKE. Някой знае ли какво е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 8 ноември 2015 Сподели Публикувано 8 ноември 2015 http://www.magnumtuning.com/en/detail/jet-air-performance-intake-airflow-booster/mitsubishi/space-wagon-2-4gdi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 8 ноември 2015 Сподели Публикувано 8 ноември 2015 пускаш 6а13 двигател 2.5 в6 163к.с от галант и си решаваш проблема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 9 ноември 2015 Сподели Публикувано 9 ноември 2015 (редакция) Където не са внасяли лансер с турбо е имало каризма с двигател като на лансер с турбо...до колкото знам е 4г63 турбо. Т.е. ти ако не искаш турбо двигателя е същия-4г63 от галант 136 коня,на еклипс май е същия като при него е 150. В каталога на по-стария галант имаше 1.8 150 коня-ама е 4г93 пак...не знам какви са разликите за да става 150 и сасво се сменя за да стане толкова. Между другото сета разбрах,било е гди...но как е станал 150 коня? Редактирано 9 ноември 2015 от vanko91 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.