tsonev7 Публикувано 15 септември 2015 Сподели Публикувано 15 септември 2015 (редакция) Зравейте. Днес ми светна лампата за нивелирането на фаровете. Снимка В книжката пише "Проблем с автоматичното нивелиране на фаровете. Идете на сервиз". Не забелязвам разлика във височината на светене на фаровете.Някой получавал ли е тази грешка и колко сериозен е проблемът? Само в Балкан стар ли може я излекуват ? Редактирано 15 септември 2015 от tsonev7 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 септември 2015 Сподели Публикувано 15 септември 2015 Зравейте. Днес ми светна лампата за нивелирането на фаровете. Снимка В книжката пише "Проблем с автоматичното нивелиране на фаровете. Идете на сервиз". Не забелязвам разлика във височината на светене на фаровете.Някой получавал ли е тази грешка и колко сериозен е проблемът? Само в Балкан стар ли може я излекуват ?.....имаш проблем с някой от датчиците на предно или задно колело,или е счупена щангичката им чрез която се движи....трябва диагностика първо и визуален преглед, евентуално да е малкия дявол...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iozata Публикувано 16 септември 2015 Сподели Публикувано 16 септември 2015 Лансера има ли датчици за нивото на фаровете?Аз имам и врътка на таблото за регулиране. На другият ми автомобил имам датчици и съответно нямам врътка. Логично е ако автоматично определя на какво ниво да светят фаровете да не може да се регулират ръчно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 16 септември 2015 Сподели Публикувано 16 септември 2015 (редакция) Проблема може да е от всичко по веригата - датчици преден и заден, букса, кабел, модул за управлението им и моторчета във фаровете. Спорен е въпроса, кое е малък и кое голям дявол. Надали е модул, но и той не е проблем. В ebay ги има за по 50 евро. Щанга на модул също е съмнително да се повреди. За мен те са големия дявол. Втора употреба са трудни за намиране, а нови вървят с целия модул и цената им е свирепа. Буксите няма да ги коментирам. Бих заложил на кабел от датчика до купето ( и то заден) или моторчето във фаровете. Лесно се проверяват фаровете. Но ти трябва помощник. На тъмно паркираш пред стена, палиш фаровете, отваряш багажника. Заставаш зад колата и леко натискаш с ръце, като наблюдаваш, дали ще мръдне светлинния сноп. След това натискаш с колене. И в двата случая трябва да се забележи корекция. Ако липсва, отваряш предния капак и пак упражняваш натиск отзад. Тук идва ролята на помощника. Той слуша дали сработват моторчетата във всеки фар. Те не работят постоянно! Натискаш отзад, а те заработват за малко. Възможно е някое да е сдало багажа. Редактирано 16 септември 2015 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 септември 2015 Сподели Публикувано 16 септември 2015 Обикновенно щангата се чупи, защото е направена изключително глупаво, пластмаса с метални шарнири в двата края, които нямат почти никаква защита от вода, благодарение на което водата влиза в шарнирната връзка, елемента корозира и след това единственото, което може да се случи е да се счупи щангата или да се счупи датчика, второто за момента не ми се е случвало. Проблема е че щанги не се продават отделно, комплект с датчика са. Разбира се понякога има и други причини водещи до появяване на тази сигнализация..........аз вече си правя щангичките ,така че не е вече проблем ,от както и моята се счупи и първо планката се счупи от гредата ,а посли и щангичката,която така бяха клеасали ябълките им, че с оксижен съм ги греял,естествено - безмислено.........просто недоумение е как са го напправили..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 17 септември 2015 Сподели Публикувано 17 септември 2015 Може би идеята на пластмасовити щанги е точно такава - да се счупят преди да повредят датчика. Явно клеясването е неизбежно там. Интересно, каква всъщност е повредата. Нека "потърпевшия" да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsonev7 Публикувано 17 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 17 септември 2015 Благодаря за отговорите.Ноември ще мина през Пламен и ще споделя след това какво сме открили. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 29 септември 2015 Сподели Публикувано 29 септември 2015 Натъкнах се на интересен факт - поръчах преден и заден комплект за нивелиране на фарове и щангичките не са пластмасови. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 септември 2015 Сподели Публикувано 29 септември 2015 Не са, алуминиева сплав са, но са по-чупливи и от пластмаса (тя щангата, ако беше от пластмаса е възможно и металните ябълки да не корозираха и залепваха) :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 1 октомври 2015 Сподели Публикувано 1 октомври 2015 (редакция) Не знам как биха ти "излекували" щангичката , но има един начин, стига да си малко сръчен. С електрод Измерваш дължината й и правиш това:Работи и никога няма да клеяса или ръждяса! Редактирано 1 октомври 2015 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 1 октомври 2015 Сподели Публикувано 1 октомври 2015 А това е малко по-изискан вариант: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 11 ноември 2015 Сподели Публикувано 11 ноември 2015 Хубаво е, когато потърсиш мнение по даден проблем, да дадеш инфо, как е отстранен след това. Ей така, да остане за поколенията Ето още едно предложение: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsonev7 Публикувано 13 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2015 (редакция) Както казах, като го оправим ще споделя. Благодаря за отговорите.Ноември ще мина през Пламен и ще споделя след това какво сме открили. Редактирано 13 ноември 2015 от tsonev7 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsonev7 Публикувано 29 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2015 Оказа се счупена щангичка.Пламен я оправи я някакво custom решение. За повече подробности обаче той може да обясни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VKostov Публикувано 2 септември 2020 Сподели Публикувано 2 септември 2020 Здравейте, Малко е стара темата, виждам, но аз имам същия проблем със счупена щангичка на задния датчик. Бихте ли ми дали контакт на човека, който ги оправя (Пламен?Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.