Премини към съдържание

Проблем с автоматичното нивелиране на фаровете


tsonev7

Препоръчано мнение

Зравейте. Днес ми светна лампата за нивелирането на фаровете.

 

Снимка

 

В книжката пише "Проблем с автоматичното нивелиране на фаровете. Идете на сервиз".

 

Не забелязвам разлика във височината на светене на фаровете.

Някой получавал ли е тази грешка и колко сериозен е проблемът? Само в Балкан стар ли може я излекуват ?

Редактирано от tsonev7
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зравейте. Днес ми светна лампата за нивелирането на фаровете.

 

Снимка

 

В книжката пише "Проблем с автоматичното нивелиране на фаровете. Идете на сервиз".

 

Не забелязвам разлика във височината на светене на фаровете.

Някой получавал ли е тази грешка и колко сериозен е проблемът? Само в Балкан стар ли може я излекуват ?

.....имаш проблем с някой от датчиците на предно или задно колело,или е счупена щангичката им чрез която се движи....трябва диагностика първо и визуален преглед, евентуално да е малкия дявол......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лансера има ли датчици за нивото на фаровете?

Аз имам и врътка на таблото за регулиране. На другият ми автомобил имам датчици и съответно нямам врътка. Логично е ако автоматично определя на какво ниво да светят фаровете да не може да се регулират ръчно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема може да е от всичко по веригата - датчици преден и заден, букса, кабел, модул за управлението им и моторчета във фаровете. Спорен е въпроса, кое е малък и кое голям дявол. :)

Надали е модул, но и той не е проблем. В ebay ги има за по 50 евро. Щанга на модул също е съмнително да се повреди. За мен те са големия дявол. Втора употреба са трудни за намиране, а нови вървят с целия модул и цената им е свирепа. Буксите няма да ги коментирам. Бих заложил на кабел от датчика до купето ( и то заден) или моторчето във фаровете. Лесно се проверяват фаровете. Но ти трябва помощник. На тъмно паркираш пред стена, палиш фаровете, отваряш багажника. Заставаш зад колата и леко натискаш с ръце, като наблюдаваш, дали ще мръдне светлинния сноп. След това натискаш с колене. И в двата случая трябва да се забележи корекция. Ако липсва, отваряш предния капак и пак упражняваш натиск отзад. Тук идва ролята на помощника. Той слуша дали сработват моторчетата във всеки фар. Те не работят постоянно! Натискаш отзад, а те заработват за малко. Възможно е някое да е сдало багажа.

Редактирано от kesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обикновенно щангата се чупи, защото е направена изключително глупаво, пластмаса с метални шарнири в двата края, които нямат почти никаква защита от вода, благодарение на което водата влиза в шарнирната връзка, елемента корозира и след това единственото, което може да се случи е да се счупи щангата или да се счупи датчика, второто за момента не ми се е случвало. Проблема е че щанги не се продават отделно, комплект с датчика са. Разбира се понякога има и други причини водещи до появяване на тази сигнализация.

.........аз вече си правя щангичките ,така че не е вече проблем ,от както и моята се счупи и първо планката се счупи от гредата ,а посли и щангичката,която така бяха клеасали ябълките им, че с оксижен съм ги греял,естествено - безмислено.........просто недоумение е как са го напправили.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би идеята на пластмасовити щанги е точно такава - да се счупят преди да повредят датчика. Явно клеясването е неизбежно там. Интересно, каква всъщност е повредата. Нека "потърпевшия" да сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.

Ноември ще мина през Пламен и ще споделя след това какво сме открили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Натъкнах се на интересен факт - поръчах преден и заден комплект за нивелиране на фарове и щангичките не са пластмасови.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не са, алуминиева сплав са, но са по-чупливи и от пластмаса (тя щангата, ако беше от пластмаса е възможно и металните ябълки да не корозираха и залепваха)

:good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как биха ти "излекували" щангичката , но има един начин, стига да си малко сръчен. С електрод :) Измерваш дължината й и правиш това:

post-9651-020994100 1443690822_thumb.jpg

Работи и никога няма да клеяса или ръждяса!

Редактирано от kesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Хубаво е, когато потърсиш мнение по даден проблем, да дадеш инфо, как е отстранен след това. Ей така, да остане за поколенията :)

Ето още едно предложение:

post-9651-067610300 1447232766_thumb.jpg

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както казах, като го оправим ще споделя. :)

 

Благодаря за отговорите.

Ноември ще мина през Пламен и ще споделя след това какво сме открили.

Редактирано от tsonev7
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Оказа се счупена щангичка.

Пламен я оправи я някакво custom решение. За повече подробности обаче той може да обясни. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

Здравейте,

 

Малко е стара темата, виждам, но аз имам същия проблем със счупена щангичка на задния датчик. Бихте ли ми дали контакт на човека, който ги оправя (Пламен?

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...