Християн Христов Публикувано 23 август 2015 Сподели Публикувано 23 август 2015 (редакция) Здравейте колеги, Заинтересован съм към въпросния модел, който се произвежда между 1995г. - 1999г. или т. нар."втора генерация".Обърнах целия интернет, но и така не намерих конкретна и подробна информация какво да гледаме при покупка на въптосния автомобил, кои са слабите и силните страни на модела като цяло като двигател,окачване,купе и т.н.Видях много теми за първа,трета и четвърта, но за тази "пуста" втора генерация намерих само много оскъдна информация.Насочил съм се към най-масовия двигател - 2000 16V. Ще бъда изключително благодарен, ако някой сподели впечатления за този автомобил. (П.П. В сайта мисля, че видях хубава и подробна информация, обаче за модела от следващото поколение) Благодаря предварително за отговорите! Поздрави,Християн Редактирано 23 август 2015 от Християн Христов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 23 август 2015 Сподели Публикувано 23 август 2015 Има доста изписано, но темите са скрити из дълбините на този форум :rolleyes: Втората генерация Еклипс е един уникален автомобил. Полу Американски, полу Японски. Има една от най-аеродинамичните форми за времето си, което може без проблем да преминава с над 250 км/ч, стига да имаш мощността. Еклипсът е и много особен модел откъм проблеми и дизайн. Има много спекулации за това защо инженерите са избрали да направят дадена част по такъв начин, но в крайна сметка те си знаят. Примерно преминаването от 6 болтов към 7 болтов двигател на колите от 94та година и нагоре. Или защо в Европа са внасяни само не-турбо Еклипси. Главно ако ще има проблеми, те ще са по двигателя и електрическата система. Сензори, датчици, вакуумни тръбички, течове. За 'crankwalk' няма да пиша, защото не е толкова често, колкото се твърди из други форуми, а и главно се получава на турбо мотора. При оглед, трябва да се гледа за ръжда около бомбетата (където се закачат предните амортесьори). Ако има сравнително много ръжда там, добре е да се избегне автомобила или ако имаш пари да го караш на добър тенекиджия. За 150тте коня (към 137 на колелата), колата е много забавна и добър първи автомобил. Изисква редовна поддръжка, и никога не е изключено някой чаркалък да издаде багажа, и айде пак на сервиза. Няма безпроблемен DSM (Diamon Star Motors). Също така обаче, търпят на много 'рязане', и са сравнително комфортни за дълъг път, но само за шофьора и събеседника му. Отзад може да седнат двама големи човека, но не е за препоръчване. Някои части на 2рата генерация Еклипс са взаимни с тези на 8ма генерация Галант (части по окачване и прочие). Само че шенкела на Галанта е с 4 болта (освен ако не е ВР-4), а на Еклипса е с 5. Свързано с това, междуболтовото разстояние е 114,3мм, с фабрично ET = +46. На Еклипса могат да се сложат много голям брой различни джанти, широки, тесни, гуми каквито искаш. Аз лично от 15 инча джанта с 195/60/15 гума се качих на 225/45/17, а ширина на джантата 8,5 инча. Разминава се на косъм от окачването, но визията е съвсем друга а за возията да не говорим, лепи като болид ! Други подробности... Често се слага газов инжекцион на тези коли (главно в България), но аз мисля, че не си струва. Така и така колата не е много мощна, няма смисъл да и се дава повече зор с тази жива бомба. Все пак това не е от най-економичните коли, и ако си се запътил към нея и искаш да ти е евтино, то тогава не е за теб. Ще оставя и другите колеги да споделят нещо. Няма как да не спомена, че в момента си продавам моят Еклипс, можеш да го видиш в секция 'Гараж'. Ако имаш още въпроси, пиши на лично . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 24 август 2015 Сподели Публикувано 24 август 2015 (редакция) Само че шенкела на Галанта е с 4 болта (освен ако не е ВР-4), а на Еклипса е с 5. Свързано с това, междуболтовото разстояние е 114,3мм.Добавка - главините на Еклипс 2G пасват на Галант EA5A(пробвано, трябва да се внимава за броя шлици на полуоските) и са вариант за конверсия към 5х114.3.2G ползва шенкели с 130мм захват за спирачния апарат, като предфейслифтовия ЕА Галант/ЕC Легнум. На 2G пасва съответно и следфейслифтовия 160мм шенкел.Предното окачване е 1:1 на 2G/EAxx/ECxx, задното при 2WD почти*, при 4WD - не знам. * - пиша почти, понеже съм виждал из интернет разлики в задния мост - мисля беше някаква поправима разлика в носача за реглаж на задната сходимост. Иначе като цялостна информация - можеш да ровиш тук - хората пишат, какво що са правили (на руски е, но има и картинки). P.S. Относно джантите - две мнения няма, че визията с 17" е супер, но поради "хубавите" пътища ще страдат най-вече правите носачи и рейката - разбира се това е мое мнение :rolleyes:, но мисля е добре да го споделя. Редактирано 24 август 2015 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.T.A.L.K.E.R. Публикувано 25 август 2015 Сподели Публикувано 25 август 2015 (редакция) Kryndon, за газовата, не съм съгласен, тъй като съм виждал, къде, къде по-мощни коли с АГУ.Да не говорим,че с тия цени на бензина, просто няма как не да сложиш газПросто не сме толкова богати да караме само на бенц... ps: Виждал съм Кайен на метан...PSS: Масово на старите бмвта тройки слагат газ, а те не са по-икономични от Еклипсите, та защо и аз да не си сложа газ...Българина като цяло е беден и не може да си позволи да кара изцяло на бензин. Редактирано 25 август 2015 от S.T.A.L.K.E.R. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 25 август 2015 Сподели Публикувано 25 август 2015 Kryndon, за газовата, не съм съгласен, тъй като съм виждал, къде, къде по-мощни коли с АГУ.Да не говорим,че с тия цени на бензина, просто няма как не да сложиш газПросто не сме толкова богати да караме само на бенц... ps: Виждал съм Кайен на метан...PSS: Масово на старите бмвта тройки слагат газ, а те не са по-икономични от Еклипсите, та защо и аз да не си сложа газ...Българина като цяло е беден и не може да си позволи да кара изцяло на бензин. Българина като е беден, да не се качва на неикономични коли. То дефакто са две крайности, или ще си вземеш такъв тип кола и ще й сложиш газово колкото да ти е по-евтино (уж), или ще компенсираш от други места и ще ядеш само ориз и лютеница, колкото да има за бензин. Аз лично съм по втория вариант. А иначе ако погледнеш колите на запад, почти никъде другаде не се слагат газови уредби, даже в някои страни са забранени. Да, виждал съм и Кайени с метан. Возил съм се в един от 2012, но той си има 500+ коня, и газовото няма да го афектира толкова много. И като цяло разхода му не спада толкова. Абе Българска му работа. Ако имаш такъв мерак - слагай да дишаш газ. Дизела за топлене, газта за готвене и бензина... знаеш за какво е :plane: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.T.A.L.K.E.R. Публикувано 26 август 2015 Сподели Публикувано 26 август 2015 На запад цените на горивата са други и заплатите също. По тая логика дай да се возим на корси, щот харчели малко. На газ определено е по-евтино. Два пъти почти. Едно е да мине 100 км с 45-50 лв. съвсем друго е с 15 лв газ да минеш 250 км. Предпочитам да карам готина кола на газ от колкото някоя масова на бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.