n1k3r Публикувано 22 август 2015 Сподели Публикувано 22 август 2015 (редакция) Дойте и този момент. Предната събота като сменях задните накладки забелязах, че на всички дискове или няма болчета да държат самите дискове и или тук там има по 1 болче. Та тук ми никнат 2 въпроса: 1-ви въпрос - Трябва ли да сложа задължително такива болчета или може и без тях ? ( Макар, че за мен е по добре да ги има и явно играят роля за да са там.) 2-ри въпрос - След като няма болчета на предните дискове които ще сменям как се вади самия диск ? Имам предвит като махна спир. апарат + онова което прилича на скоба ... ? Просто хващам диска с ръце и го дърпам или има някаква процедура по ваденето ? Защото при мен макар и да ги няма болчетата диска не мърда като го хвана с ръце. Става въпрос за Спейс Стар 2002г. 1.9 DID 102 коня. Редактирано 22 август 2015 от n1k3r Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 август 2015 Сподели Публикувано 22 август 2015 Може и без тези болтове. Няма драма... Сваляш супорта от шенкела и диска ще излезе, но трудно защото главината е ръждясала и диска е спекъл...когато свалиш дисковете, с телена четка хубаво изчисти главините... И щом ще сменяш дисковете, силно ти препоръчвам да си профилактираш спирачните апарати ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 22 август 2015 Автор Сподели Публикувано 22 август 2015 Дисковете ги сменям поради простата причина, че са с криви (с ръб) което тресе ... Можело да ги оправя, но по добре нови да си сложа и да съм сигорен. А щом ще ги сменям ще огледам и предницата как е и най вече самите маркучета. На спир. апарати ще играе спрея + телената четка. Това са все пак спирачки и точно заради това и попитах дали има хамалогия със свалянето на диска. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo122 Публикувано 24 август 2015 Сподели Публикувано 24 август 2015 (редакция) Аз моите ги смених така: с един тъп секач и чук удрях в основата на диска - по края на вътрешния кръг докато отпусна. Дисковете отпред са набити. А щом са криви вероятно са тънки вече и прегряват. Измери ги с шублера и провери каква е минималната допустима дебелина според мицубиши. Sent from my GT-I9301I using Tapatalk Редактирано 24 август 2015 от ivo122 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 25 август 2015 Сподели Публикувано 25 август 2015 Ако имаш спекли водачи в спирачните апарати, бързо може да овапцаш и новите дискове. Затова ти казах да си ревизираш апаратите. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.