BulStore Публикувано 21 август 2015 Сподели Публикувано 21 август 2015 Здравейте колеги, от няколко дена вече съм собственик на Галант, волана не стоеше в нормална хоризонтална позиция, и реших да откача еърбега и да развия централната голяма гайка и да го поставя в нормалната му позиция. Оказа се обаче че буксата на еърбега и преправяна и в момента в който откачих еърбега кабелите щръкнаха, син и червен кабел. На буксата има следа от срязан син кабел а от другата страна само 1 самотна жичка излизаща от медна намотка. Свързах синия кабел със синия, червения на жичката която отива на намотката, и нищо. Лампата SRS свети. Някой може ли да каже как се свързва правилно.Поздрави! http://www.upload.ee/image/1699810/mitsu_airbag.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 21 август 2015 Сподели Публикувано 21 август 2015 Знaчи първо колегa товa не е москвич че дa местиш волaнa зa дa центрирaш трябвaше дa отидеш нa реглaж и тaм дa ти го опрaвят по нaкрaйниците щот сегa в еднaтa посокa ще имaш повече обороти отколкото в другaтa.Пък лaмпaтa ще продължaвa дa свети дори и дa си свързaл прaвилно кaбелите щот предполaгaм си прaвил тaя продцедурa без дa откaчaш aкумулaторa и компa е зaписaл грешкa и докaто не отидеш нa диaгностикa дa истрият грешкaтa нямa дa угaсне лaмпaтa!. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 21 август 2015 Сподели Публикувано 21 август 2015 Пък лaмпaтa ще продължaвa дa свети дори и дa си свързaл прaвилно кaбелите щот предполaгaм си прaвил тaя продцедурa без дa откaчaш aкумулaторa и компa е зaписaл грешкa и докaто не отидеш нa диaгностикa дa истрият грешкaтa нямa дa угaсне лaмпaтa!. Глупости!И какво искаш да ми кажеш че ако не откача акумулатора и сваля еърбега ще ми остане да свети после? Абсурд. Правил съм го много пъти и никога до сега не ми е светвала. По скоро има значение дали се правят тези гимнастики на подаден контакт виж тогава със сигурност ще ти даде грешка, но въпреки това си мисля че проблема при колегата е по сериозен защото ми се струва че след като се свърже правилно би трябвало да угасне а не да свети постоянно докато не му изчистят грешката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 21 август 2015 Сподели Публикувано 21 август 2015 Кaто го кaзaх го кaзвaм от личен опит откaчaх седaлките зa прaне и след товa ми светнa лaмпaтa и докaто не изчистих грешкaтa.Пък имa и темa някъде във форумa дет почти всички кaзaхa че е тaкa ти и още един колегa кaзaхте че не е тaкa може би имa рaзлики но мнозинството беше зa товa че ще свети.Поздрaви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 21 август 2015 Сподели Публикувано 21 август 2015 Преди да започнете да се пените в спора ви, имайте предвид модела на галанта. Никой не е питал новия колега каква му е придобивката. От личен опит мога да ви кажа че на галант 2.0 98 не се записват грешки и няма нужда от махане на тока. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 22 август 2015 Сподели Публикувано 22 август 2015 Кaто го кaзaх го кaзвaм от личен опит откaчaх седaлките зa прaне и след товa ми светнa лaмпaтa и докaто не изчистих грешкaтa.Пък имa и темa някъде във форумa дет почти всички кaзaхa че е тaкa ти и още един колегa кaзaхте че не е тaкa може би имa рaзлики но мнозинството беше зa товa че ще свети.Поздрaви. На моя Галант 2 пъти досега свалях седалките без да откачам акумулатора и грешка не се е появявала, колата е 2003 година. Просто не трябва да подаваш на контакт докато имаш откачени еърбези. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BulStore Публикувано 22 август 2015 Автор Сподели Публикувано 22 август 2015 Галант 2500 V6 2002' Avance Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 23 август 2015 Сподели Публикувано 23 август 2015 То няма проблем и да не се откача клемата, само да не даваш на контакт, ако ще я местиш, откачаш буксата на SRS компютъра (най-долу в централната конзола) и след като приключиш всичко последно я закачаш нея и няма да имаш проблеми. Ако свети се изгася само с компютър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
srusev Публикувано 30 март 2017 Сподели Публикувано 30 март 2017 То няма проблем и да не се откача клемата, само да не даваш на контакт, ако ще я местиш, откачаш буксата на SRS компютъра (най-долу в централната конзола) и след като приключиш всичко последно я закачаш нея и няма да имаш проблеми. Ако свети се изгася само с компютър. Колеги зимата ми беше залепнала бибитката и при контакт свирише, махнах бушона и си карах. После я закарах на едни момчета, нз ко са правили ама бибитката не се оправи, а SRS-а свети от тогава, викат ми да съм бил взел нов SRS. Как да изчистя грешката, закачаха я на комп, но мисля бошовски некъв, не се трие. Колата е Галант 2.0 1998г. бенз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 7 януари 2018 Сподели Публикувано 7 януари 2018 2002 Галант. Откачена е шофьорската въздушна възглавница. Съответно свети лампата SRS. При инцидент ще се задействат ли останалите въздушни възглавници или цялата система не работи в момента ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 януари 2018 Сподели Публикувано 7 януари 2018 2002 Галант. Откачена е шофьорската въздушна възглавница. Съответно свети лампата SRS. При инцидент ще се задействат ли останалите въздушни възглавници или цялата система не работи в момента ?...няма да работи нищо при инцидент ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.