Bogdan Hlebarov Публикувано 1 октомври 2015 Сподели Публикувано 1 октомври 2015 (редакция) PK20-PR-P11 - това е масова свещ, продава се от (не се наемам да определя точния брой магазини) от всички магазини продаващи Denso,Би трябвало ако ти е необходима такава информация да ти я дадат, защото няма нищо особенно в тази свещ. Не знам какво наричаш особеноТя и PK20-PR-11няма нищо особено. Продавачите са много, вносителите са 5, може би 6 и никой не дава нищо повече от "General Datasheet", а според него между двете разлика няма Та за това се порових и попитах. Това беше единствената разлика, която научих. Ето извадка по препоръка на Митсубиши: Да вижда някой Бошове и други подобни щуротии??? Редактирано 1 октомври 2015 от Bogdan Hlebarov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A9A Публикувано 5 октомври 2015 Сподели Публикувано 5 октомври 2015 Ще си позволя да използвам темата на колегата :icon_bye: Свещите (Denso IK20) станаха на 90к км. и нали съм си маниак на тема подръжка веднага поръчах нови, пак същите. Старите бяха чисти, но с леко изяден електрод. Да уточня, че колата нямаше никакви проблеми със старите свещи. Смених ги, запалих и колата заработи перфектно, но... Минах около 1000км и когато спра на място на "D" (колата е автоматик), а даже и на "N", двигателя претриса сякаш някой цилиндър не пали. На моменти се усеща много леко, на моменти по осезаемо. Проверих сто пъти да не съм забравил да свържа някой вакуум или датчик, но всичко си е ОК. Откачах акумулатора - пак същото. Някой имал ли е подобен проблем, защото не ми се сменят части на посоки. Новите свещи ги взех сравнително евтино и имат малка визуална разлика със старите - шестостена за стягане е видимо по-нисък, но старите са от преди 5 години и си помислих, че може би са променили дизайна. :icon_hmm: Имаме развръзка - свещите са оказаха менте... Сложих нови и претрисането изчезна. Ако някой реши да сменя иридиеви свещи да не го прави преди да мине с тях повече от 120к км. Моите имаха съвсем малко изхабяване на електрода и НИКАКВИ признаци, че не са в добро състояние. Това за около 30к км. на бензин и 65к. км на газ. :icon_thumbup: п.с. Някой да има проедурата за настройване на TPS-а без диагностична апаратура ? :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 14 април 2016 Сподели Публикувано 14 април 2016 Незнам колеги как ги постигате 120к КМ , аз за 2 години и около 30-40к Не повече в никой случай!С Платинени Свещи Еквием. Можете да видите резултата какъв е . Смених ги с БОШ , лично извадих номера от каталога им за моята кола бройката е 20+ лева зависи от магазина. МНОГО е важно да обръщате редовно внимание на уплътненията на свещите около капака на клапаните да НЕ влиза масло при тях. Ако желаете вижте снимките от старите ми свещи и след това снимка на новата свещ . И да разбира , се след смяна на свещи кабели палец и капачка т.к. са с неясни КМ и години Вървежа стана Невероятен!http://s18.postimg.org/3w1sgd0uh/IMG_20160413_155945_1.jpghttp://s16.postimg.org/e9bvqo1jp/IMG_20160413_155953_1.jpghttp://s18.postimg.org/c9c2orpft/IMG_20160413_160005_1.jpghttp://s16.postimg.org/jnjupp61h/IMG_20160413_160036_1.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.