Премини към съдържание

Странни проблеми с Паджеро 3!


Препоръчано мнение

Здравейте колеги.

Паджерото е 3.2 DI-D 165 к.с. късо автомат около 200 000 х.км. От известно време при загрят двигател при преместването на ск. лост от позиция Р към R или D, колата гасне! Когато колата е соло, след един два рестарта се оправя, но с каравана тон и триста едвам се прибрах от язовира! Последният път след всяко гаснене, върти и пали след около 6-7 сек., добре, че съм с нов акомулатор! Варианта да се движи е спирачка, леко газ, директна и пак газ, но не си е работа! Другият вариант, на климатик за да вдигне малко оборотите, но и той работи когато си поизка въпреки, че е минал профилактика! На студен старт всички мъки изчезват. Дали това са симптоми на отиващо си ГНП, разтегната верига или да търся другаде причината?

Другият му проблем е основно когато дърпам караваната с него. На баир 10-15% наклон обикновенно катери на 4-3-та и в даден момент връща втора и ръмжи та се къса! Не подлежи на ръчна смяна освен ако не върнеш газта за 10-на секунди и така два три пъти и продължава по нормалния път! Кутията е обслужена преди 40000 х.км.

Силно съм претиснен, тъй като ми предстои пътуване в чужбина, а не ми се мисли ако трябва да викам два рапатрака!

Моля по компетентните да изкажат мнение, съвети, сервизи, конкретни майстори! Всичко би ми било от полза!

Благодаря ви предварително.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.Имам същото Паджеро и при мен имаше такива симптоми и може би още ги има , въпреки че скоро не са се проявявали.При мен се случваше на за грят двигател и много се чудех каква може да е причината.Със сигурност не е от веригата , защото моята я скъсаха, смених клапаните, гумичките, гарнитура, въобще всичко, каквото прецених, че трябва да се смени.И след това на няколко пъти ми се случи , като включа от P на R или D да забива оборотите и като натисна педала на газта да гасне . Свалих смукателния колектор, защото видях, че е задънен от нагар и сажди от Egr- а , измих го , запуши egr - и реших , че нещата са се оправили.И от тогава това нещо не ми се е случвало до момента , в който не реших да завъртя помпата за малко по голямо пред верен и е, тъй като при мен пали малко забавено.Ефект твърде нямаше, но след малко каране и .престой пред нас, след като запалих и реших да тръгна двигатела изгасна.И така няколко пъти.След това криво - ляво тръгна , покарах известно време и на другия ден проблема го нямаше.Сега върви добре и няма забележки, но търся логическо обяснение на случилото се.Едното заключение , до което стигнах е , че tcv клапана прави проблеми и може би след известно време на каране успява да достигне необходимото предверение и нещата влизат в норми.Темата е интересна и ще се радвам, ако знаещи колеги се включат и дадат своите предположения, защото съм сигурен , че ще бъде полезно за много фенове на модела.ПОЗДРАВИ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ГНП-то. в този, а и в друг ентусиастки форум всеки пише за признаци на заминаваща си помпа при гаснене "на топъл" двигател. ДиДже-я ще се включи с по-компетентен отговор.

колега Бисер ти как си след скъсването на веригата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.След скъсването на веригата смених две кобилица, 5 криви клапана, гумичките на клапаните,измиване на дросела и смукателния колектор и разбира се верига ,плъзгачи и обтегач.Цялата поразия ми струваше 800 лв,при положение,че си го правих сам.Сега върви отлично,не пуши,гори нормално-много съм доволен ,страхотна машина.Само съжалявам,че при разглобен двигател и свалена помпа не я занесах за проверка и си остана забавеното палене,но нали заради пустите му пари дето все не стигат.Някой ден ще се амбицирам и ще я сваля,само да си изясня дали проблема за забавеното палене е в нея или само в TCV клапана,защото не съм на ясно дали той има роля при паленето.Не знам също дали този клапан може да се смени без да се разглобява помпата?Ако някой ентусиаст като мен се е опитвал да прави нещо подобно нека сподели,мисля,че ще бъдем полезни на много колеги,които имат подобни проблеми,а те предполагам няма да са малко.Поздрави на всички и безаварийно каране!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Паджерото е 3.2 DI-D 165 к.с. късо автомат около 200 000 х.км. От известно време при загрят двигател при преместването на ск. лост от позиция Р към R или D, колата гасне! Когато колата е соло, след един два рестарта се оправя, но с каравана тон и триста едвам се прибрах от язовира! Последният път след всяко гаснене, върти и пали след около 6-7 сек., добре, че съм с нов акомулатор! Варианта да се движи е спирачка, леко газ, директна и пак газ, но не си е работа! Другият вариант, на климатик за да вдигне малко оборотите, но и той работи когато си поизка въпреки, че е минал профилактика! На студен старт всички мъки изчезват. Дали това са симптоми на отиващо си ГНП, разтегната верига или да търся другаде причината?

Другият му проблем е основно когато дърпам караваната с него. На баир 10-15% наклон обикновенно катери на 4-3-та и в даден момент връща втора и ръмжи та се къса! Не подлежи на ръчна смяна освен ако не върнеш газта за 10-на секунди и така два три пъти и продължава по нормалния път! Кутията е обслужена преди 40000 х.км.

Силно съм претиснен, тъй като ми предстои пътуване в чужбина, а не ми се мисли ако трябва да викам два рапатрака!

Моля по компетентните да изкажат мнение, съвети, сервизи, конкретни майстори! Всичко би ми било от полза!

Благодаря ви предварително.

Поздрави

......имате проблем с ГНП-то, по вероятно с SPS ( слийв позишън сензор) или TCV( тайминг позишън сензор).......това ,че са сензори, не означава че са датчици повредени,а съвсем други неща ,като в първия случай е актуатора заминал и се налага нов, който си е скъп (около 1000 лв.) а във втория случай е авансаторния клапан, който се следи от датчика му в кое положение седи във всеки един момент.....той пък се скапва заради попаднали стружки,камъчета ,кал и т.н. в помпата и те блокират работата му,съответно като подадете газ, помпата си изменя аванса чрез него, но тъй като това не може да стане и мотора се "дави" и гасне......аванса на помпата може да се промени ръчно като се разхлабят 3-те гайки и се завърти маалко ....по този начин може и да изчезне този проблем, но е временно решение.......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравей колега!Какво стана със странните проблеми?Ако има някакво развитие по проблема ще бъде интересно да споделиш дали и как са се оправили нещата. Поздрави !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте, колеги:) Нов съм във форума и случайно попаднах на тази тема като се опитвах да намеря отговор на странния проблем, който забелязвам в Паджерото си. Купих го наскоро, от 2004 г е, но е с първа регистрация 2005 г. На 167 000 (реални, сигурен съм) километра е (3.0, автоматик) и тъй като винаги съм искал да имам джип, много му се радвам. Забелязвах, че пали с една доза забавяне, а не от половин оборот като другата ми кола, ама си викам няма нищо.

 

Да, обаче преди около 3 седмици въртя ключа да запаля - няма никой. Преместих от P на N и си запали супер. Това се случи още 2 пъти междувременно. Бях се наканил да ходя на майстор, ама все отлагах нещо и днес какво стана, ново 20. На един светофар чакам и се наложи да преместя от D на P защото трябваше да сляза да взема нещо от багажника, качвам се да тръгвам, колата изгаснала... Запалих, тръгнах, след няма и 100 метра пак изгасна, този път както си беше на D. После около час не ми го прави това, междувременно палих, карах, гасих, всичко точно. И малко преди да се прибера вечерта пак загасна в движение, 20 метра след като тръгнах от един паркинг. После пак се оправи и засега е така.

 

Понеже не живея в България, а в Кавказ, нямам много вяра на тукашните майстори. Изчетох по-горе, но тъй като не разбирам много от двигатели, кутии и т.н., дайте, моля, акъл, като ида утре в сервиза към какво да ги насоча да гледат, да не почнат да пипат където не им е работа... В допълнение, сменил съм всички масла, освен на моста, на скоростната го смених съвсем скоро и според тукашните майстори колата като цяло е много ОК. Но ето на...

 

Предварително благодаря на отзовалите се!:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опс, забравих да уточня, бензин е. И за съжаление, бензина тук е отвратителен, да супер евтин е, струва 79 наши стотинки за литър, но е 92. Има един "премиум", който го продават за 95, но реално е 92 с някаква добавка. Та тоя бензин доста неща прецаква, така ми замина бензиновата помпа на другата кола, а колата е нова, даже тогава беше на 30 000 км. Но в конретния случай ме съмнява да е от бензина, само го вметнах за уточнение. Двигателят би трябвало да е DOHC 24V, но не твърдя със сигурност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А стартера върти ли , когато не иска да пали ? Защото има едни контакти , свързани със скоростния лост за да пали само на Д и на Н . Ако стартера не върти може причината да е в тяхното замърсяване. Не знам как е при вас , моето е Паджеро 3 и е малко по различно . Между другото не разбрах за какво Паджеро става дума П3 или П2 ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тройка е, 2005 година. Закарах го на майстор, стоя половин час и май го оправиха. Казаха, че са почистили нещо, което с течение на времето и поради климата (тук има много прахоляк) се зацапвало/запушвало. Та почистиха го и от тогава, вече три дни, слава Богу, не е имало проблем. Взеха ми все едно наши 57 лв. и съм доволен :) Благодаря за коментарите :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте колеги,

 

Имам Паджеро 2005 3.2 165 коня автомат.

Засега колата пали от раз без проблеми. Започна обаче да ми гасне индикацията на таблото когато включа 4х4. Усещам че са зацепени четирите колела, но индикатора изгасва по някое време. Ако някой има такъв проблем и има лек за него, моля да сподели.

Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Имам Паджеро 2005 3.2 165 коня автомат.

Засега колата пали от раз без проблеми. Започна обаче да ми гасне индикацията на таблото когато включа 4х4. Усещам че са зацепени четирите колела, но индикатора изгасва по някое време. Ако някой има такъв проблем и има лек за него, моля да сподели.

Благодаря

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https%3A%2F%2Fwww%2Eoffroad-bulgaria%2Ecom%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D150764&share_tid=150764&share_fid=44211&share_type=t

 

тук търси отговор на проблеми с раздатката.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...