Здравейте колеги. Паджерото е 3.2 DI-D 165 к.с. късо автомат около 200 000 х.км. От известно време при загрят двигател при преместването на ск. лост от позиция Р към R или D, колата гасне! Когато колата е соло, след един два рестарта се оправя, но с каравана тон и триста едвам се прибрах от язовира! Последният път след всяко гаснене, върти и пали след около 6-7 сек., добре, че съм с нов акомулатор! Варианта да се движи е спирачка, леко газ, директна и пак газ, но не си е работа! Другият вариант, на климатик за да вдигне малко оборотите, но и той работи когато си поизка въпреки, че е минал профилактика! На студен старт всички мъки изчезват. Дали това са симптоми на отиващо си ГНП, разтегната верига или да търся другаде причината? Другият му проблем е основно когато дърпам караваната с него. На баир 10-15% наклон обикновенно катери на 4-3-та и в даден момент връща втора и ръмжи та се къса! Не подлежи на ръчна смяна освен ако не върнеш газта за 10-на секунди и така два три пъти и продължава по нормалния път! Кутията е обслужена преди 40000 х.км. Силно съм претиснен, тъй като ми предстои пътуване в чужбина, а не ми се мисли ако трябва да викам два рапатрака! Моля по компетентните да изкажат мнение, съвети, сервизи, конкретни майстори! Всичко би ми било от полза! Благодаря ви предварително. Поздрави