Премини към съдържание

dionisiev

Потребители
  • От него общо

    15
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Pajero 3.2 DI-D
  • Интереси
    Trip, fishing and caravaning!

Интернет контакт

  • Skype
    mr.dionisiev

dionisiev's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги. Паджерото е 3.2 DI-D 165 к.с. късо автомат около 200 000 х.км. От известно време при загрят двигател при преместването на ск. лост от позиция Р към R или D, колата гасне! Когато колата е соло, след един два рестарта се оправя, но с каравана тон и триста едвам се прибрах от язовира! Последният път след всяко гаснене, върти и пали след около 6-7 сек., добре, че съм с нов акомулатор! Варианта да се движи е спирачка, леко газ, директна и пак газ, но не си е работа! Другият вариант, на климатик за да вдигне малко оборотите, но и той работи когато си поизка въпреки, че е минал профилактика! На студен старт всички мъки изчезват. Дали това са симптоми на отиващо си ГНП, разтегната верига или да търся другаде причината? Другият му проблем е основно когато дърпам караваната с него. На баир 10-15% наклон обикновенно катери на 4-3-та и в даден момент връща втора и ръмжи та се къса! Не подлежи на ръчна смяна освен ако не върнеш газта за 10-на секунди и така два три пъти и продължава по нормалния път! Кутията е обслужена преди 40000 х.км. Силно съм претиснен, тъй като ми предстои пътуване в чужбина, а не ми се мисли ако трябва да викам два рапатрака! Моля по компетентните да изкажат мнение, съвети, сервизи, конкретни майстори! Всичко би ми било от полза! Благодаря ви предварително. Поздрави
  2. Аз имах този проблем преди 4-5 месеца! Рециклираха я за 460 лв. Това с демонтаж, монтаж, хидравлично масло и смяна на маншон и накрайник. Сега е перфектно, но господ знае до кога! И, една малка разлика, която забелязвам от известно време. При тръгване от място с навит волан наляво или надясно се чува едно леко виене(бучене)! Не знам това в следствие на рециклирането ли е или плаче за нова рейка!!! Ще бъда благодарен, компетентните да си кажат мнението.
  3. Привет. Ако радиосистемата е оригинална на Мицубиши, подходът е следния: 1. Изключваш радиоприемника. 2. Отново го включваш, като при това натискаш копче "4" /на което пише отдясно "SCAN"/. На дисплея ще изчезне надписа "СТ", което значи, че минаваш на ръчен режим за настройка на времето. 3. Настройваш времето, като използваш копчета "Н" - за часове и "М" - са минути. Със "SET" се зануляват минутите - това не го пипаш. Опитай, трябва да стане. При мен стана! Имах същия проблем. Остана само да разбера как да си сверя датата!!!
  4. Описаният метод стана при мен! Аз съм с Mitsubishi Motors W142 модел на радиото. Ще се радвам някой да сподели как се настройва и датата!
  5. Колата е автоматик а караваната е 1300 кг. Джипката я тегли като бръмбар сламка, даже и по язовирите рядко се налага да включвам прения мост!
  6. Здравейте колеги. Нека по опитните от вас споделят опита си как е по добре да се тегли например каравана! В оторизиран сервиз ми казаха задължително на 4х4 за да съм нямал проблеми с колата в последствие. Става въпрос за Паджеро 3. Дайте ми логично обяснение, тъй като не получих такова в сервиза!
  7. Така е! Но да се метнеш от Голф 3 на Паджеро 3, май има разлика не само в тройката...
  8. Извинявам се за глупавия въпрос! Ми то няма блокаж на задния диф! Блокажа е само на раздатката, която прехвърля 50 на 50 натоварване на двата моста! В оторизирания сервиз ми се смяха с глас, като им казах за какво съм отишъл! Е, все пак обслужих раздатката и дифовете!
  9. Здравейте съфорумници. При единствения ми излет в планината през зимата, джипката ме предаде! Вярно, че се забих в дълбока до праговете преспа, но мисля, че не тръгна нищо друго освен 4Н. При превключване от 4Н към 4HLC на неутралана и от 4HLC към 4LLC, на таблото премигнаха двата моста по 4-5 пъти, светна ми и АБС-а и ръчната спирачка и това е! Нито една лампичка на дифовете не светна, съответно и не се заключи задния такъв! Въртяха само тези колела, които бяха във въздуха. С две лопати и 4 човека се оправих нещата ама не е там работата. Сигурен съм, че това нещо работеше като купих колата и всички индикации си светеха нормално. Възможно ли е от долу да има някакви букси по раздатките, които да са се извадили, изгорял бушон, някой датчик или да тичам директно в сервиз? Колата е Pajero 3.2 DI-D A/T къса база 2000-та. Благодаря ви предварително.
  10. Дайте съвет тогава какво е най доброто решение!
  11. Благодаря за бързия отговор. Най-вероятно ще се ходи до Балкан Стар и всичко от там! Макар и да ми отрежат главата, след това мога да им търся отговорност.
  12. Вече осем месеца карам джипката и общо взето съм доволен с няколко изключения! На първо място са спирачките. Взех го с криви задни дискове, след което ги смених с нови, но без накладките, тъй като си бяха ОК и след само 1500 км започна пак да тресе отзад! След още 3000 км почна да тресе и отпред! Дефект ли е това, поправимо ли е и знае ли някой къде мога да сменя дисковете с някаква гаранция? Другият ми проблем е, че не мога да направя реглаж, тъй като в сервизите не могат да развият реглажните болтове! Казват да си купя комплект такива и старите се късат! Малко е отворила задницата, но не яде гумите! Отпред ми тегли наляво! Дайте съвети и идеии, къде и как мога да отстраня тези проблеми. Благодаря предварително. Поздрави
  13. Карпласт София - бул. Симеоновско шосе 136! Няма да те разочароват.
  14. Здравейте колеги и и притежатели на трите диаманта! От вчера съм горд собственик на Pajero 3.2 DI-D къса база, автоматик, 2001г. За три месеца колебание какво точно да си взема за да тегля 6-7 метрова каравана се спрях на този автомобил. Ще съм ви много благодарен за вашето професионално мнение, съвети за потдръжка и тънкости при управлението на джипката! Изчетах доста инфо относно автомобила и леко се претиснявам за тази прословута горивонагнитателна помпа! Има ли определени бензиностанции където да зареждам, трябва ли винаги да слагам добавки към горивото, какво масло е хубаво да му наливам и т.н.? Абсолютно всичко което сметнете за полезна информация, ще ми е от значение. Благодаря ви предварително. Поздрави
×
×
  • Създаване...