vale2 Публикувано 7 юни 2015 Сподели Публикувано 7 юни 2015 Здравейте Попадна ми едно Space Star на ниска цена. Огледах го по външния вид има забележки, но не са в проблем за мен. Не съм професионалист и затова четох някакво ръководство на български как да гледаме и за какво да гледаме при покупка на кола 2 ръка. Та едно от най важните за автора неща беше да се отвори капачката за масло и да се провери дали духа от там. Та значи отворих капачката на въпросната кола и направо щеше да ме издуха. Собственика ме убеждава че при различните мотори било различно, но мой съученик каза че са заминали сегментите и изкарва компресия през клапаните и съответно гори масло. Също при отворен капак се чува едно непрекъснато свирене като от изпускане на въздух, не е силно но определено се чува. По километраж колата е на 112000 км. В събота не можеше, но собственика каза да я закараме на който искам сервиз за преглед да се уверя че колата е наред Струва ли си да си давам парите за преглед на колата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 7 юни 2015 Сподели Публикувано 7 юни 2015 (редакция) Здравейте Попадна ми едно Space Star на ниска цена. Огледах го по външния вид има забележки, но не са в проблем за мен. Не съм професионалист и затова четох някакво ръководство на български как да гледаме и за какво да гледаме при покупка на кола 2 ръка. Та едно от най важните за автора неща беше да се отвори капачката за масло и да се провери дали духа от там. Та значи отворих капачката на въпросната кола и направо щеше да ме издуха. Собственика ме убеждава че при различните мотори било различно, но мой съученик каза че са заминали сегментите и изкарва компресия през клапаните и съответно гори масло. Също при отворен капак се чува едно непрекъснато свирене като от изпускане на въздух, не е силно но определено се чува. По километраж колата е на 112000 км. В събота не можеше, но собственика каза да я закараме на който искам сервиз за преглед да се уверя че колата е наред Струва ли си да си давам парите за преглед на колатаПривет,във форума специалисти,нека те да кажат,но това правило,че когато духа от капачката на маслото не е добре си остава.Не знам дали при различните двигатели е различно,но духане като трудно затваряне на капачката при работещ двигател е признак на двигател за основен ремонт.Това за километрите,че е била на толкова километри/те всичките втора употреба са на толкова/защото така ги гласят.Успех и внимавай много с избора. Редактирано 7 юни 2015 от bacard1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vale2 Публикувано 9 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2015 Привет,във форума специалисти,нека те да кажат,но това правило,че когато духа от капачката на маслото не е добре си остава.Не знам дали при различните двигатели е различно,но духане като трудно затваряне на капачката при работещ двигател е признак на двигател за основен ремонт.Това за километрите,че е била на толкова километри/те всичките втора употреба са на толкова/защото така ги гласят.Успех и внимавай много с избора. 131 прегледа и един отговор- няма ли някой да отвори неговата капачка и да каже дали духа и при него тоест читав ли е двигателя, да купя ли колата или не Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 9 юни 2015 Сподели Публикувано 9 юни 2015 (редакция) Ако въпросното "духане" е на импулси пропорционални на оборотите на двигателя ... нормално е ... все пак буталата изместват дадено количество въздух при движението си и сегментите изпускат минимална част от компресията през гаповете които имат. Свиренето е силно вероятно да се получава от самата гърловина. Ако въздуха които излиза през капачката не е чист тогава има място за притеснения ... На същия двигател с напълно нормална компресия около 16 при запушване на всички отдушници на главата след известно време щеката изскачаше ... много е трудно от разстояние да се определи състоянието ... особено в форум ... Моя съвет е да обърнеш внимание на останалите неща по колата и да прецениш до колко са реални километрите (износване на педалите .. волана .. седалката... бравичката на шофьорската врата... лостчето за включване на фаровете..) На тези километри трябва да е с почти нов ангренажен ремък (капачето се сваля с 3 болта 10 мм ключ). След това искаш тест драйв ... трябва да набира добре до 5200 - 5500 оборота (от там на горе леко отслабва) .. тръбата на ауспуха отзад трябва да е чиста .. проверяваш с пръст .. трябва съвсем леко да се изцапаш дори и след най-голямото "изпъване" (сега видях че съм допуснал грешка ... не си споменал кой точно е двигателя ... аз говоря за бензиновия 1.3) Редактирано 9 юни 2015 от gak Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vale2 Публикувано 9 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2015 Ако въпросното "духане" е на импулси пропорционални на оборотите на двигателя ... нормално е ... все пак буталата изместват дадено количество въздух при движението си и сегментите изпускат минимална част от компресията през гаповете които имат. Свиренето е силно вероятно да се получава от самата гърловина. Ако въздуха които излиза през капачката не е чист тогава има място за притеснения ... На същия двигател с напълно нормална компресия около 16 при запушване на всички отдушници на главата след известно време щеката изскачаше ... много е трудно от разстояние да се определи състоянието ... особено в форум ... Моя съвет е да обърнеш внимание на останалите неща по колата и да прецениш до колко са реални километрите (износване на педалите .. волана .. седалката... бравичката на шофьорската врата... лостчето за включване на фаровете..) На тези километри трябва да е с почти нов ангренажен ремък (капачето се сваля с 3 болта 10 мм ключ).След това искаш тест драйв ... трябва да набира добре до 5200 - 5500 оборота (от там на горе леко отслабва) .. тръбата на ауспуха отзад трябва да е чиста .. проверяваш с пръст .. трябва съвсем леко да се изцапаш дори и след най-голямото "изпъване" (сега видях че съм допуснал грешка ... не си споменал кой точно е двигателя ... аз говоря за бензиновия 1.3) Да бензин 1,3 отзад ауспуха е чист, почти бял. Лостчетата нямат видимо изтриване. За въздуха от гърловината за маслото, майстор каза че се сменял някакъв филтър и се оправяло, но ме притеснява това свистене, някъде от задната чест на двигателя все едно че изпускаш гума равномерно. Този модел има ли турбо какво е това"Многоточково впръскване (многоточков инжекцион)". Да не би да чувам него???Иначе става дума за тази кола http://ww3.autoscout24.de/classified/272209754?asrc=st|as. Питам защото тук работят на от 60евро нагоре, да ми сменят едната спирачка на агила ми взеха 200евро , та ако има някакъв проблем да знам. Не е въпросът само ниската цена Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DPower Публикувано 10 юни 2015 Сподели Публикувано 10 юни 2015 Освен видимите външни забележки колата изглежда доста прилично, поне за моя вкус.Един съвет от мен, огледай я хубаво за наченки за ръжда, щот само това не се оправя, всичко друго е поправимо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 11 юни 2015 Сподели Публикувано 11 юни 2015 131 прегледа и един отговор- няма ли някой да отвори неговата капачка и да каже дали духа и при него тоест читав ли е двигателя, да купя ли колата или неДано не е късно за отговора ми,но 2 дни не съм отварял компа.При отворена капачка на двигателя,наистина си подухва леко,както е описал колегата по-горе,но видях с очите си веднъж един нисан как духаше/наистина не може да се затвори капачката от налягането което излизаше/това вече не е наред/При отворена капачка без да форсираш няма как да изцапаш отвън.Лек ден. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vale2 Публикувано 11 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 11 юни 2015 (редакция) Дано не е късно за отговора ми,но 2 дни не съм отварял компа.При отворена капачка на двигателя,наистина си подухва леко,както е описал колегата по-горе,но видях с очите си веднъж един нисан как духаше/наистина не може да се затвори капачката от налягането което излизаше/това вече не е наред/При отворена капачка без да форсираш няма как да изцапаш отвън.Лек ден. До тук добре, установи се че е нормално да духа слабо, но какво става със свиренето, все едно че се изпуска гума , чува се непрекъснато от задната страна на двигателя.А да и въздуха който излиза от гърловината е чист, няма масло Редактирано 11 юни 2015 от vale2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 11 юни 2015 Сподели Публикувано 11 юни 2015 Възможно е да е генератора ,При мен той се чува,но за тази цена си заслужава,http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 12 юни 2015 Сподели Публикувано 12 юни 2015 Този модел има ли турбо какво е това"Многоточково впръскване (многоточков инжекцион)". Да не би да чувам него??? Турбо няма. "Многоточково впръскване (многоточков инжекцион)" означава, че има в случая 4 инжектора (не 1 както при моно инжекциона) от тях можеш на чуеш леко цъкане. Съскане ... може би ауспуховата система изпуска някъде или пък чуваш нещо друго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jeronimo Публикувано 13 юни 2015 Сподели Публикувано 13 юни 2015 Купи ли колата? Карах нов спейс стар от 2003 до 2006, но беше 1,9 дизел. Беше служебен и нямах допир със сервизи и майстори. Помня обаче, че доливах моторно масло и това беше нормално. Иначе - никакви грижи - върнах я на 90 000 км без никакви ремонти, вземаха го само за смяна на консумативи. Много бях доволен. Моят съвет - уговори се с някой майстор колко ще ти вземе за преглед и нека я прегледа. Фиксирал си се върху двигателя, което е ок, но може да има други неща, които дори не си отбелязал. Успех ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vale2 Публикувано 13 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2015 Купи ли колата? Карах нов спейс стар от 2003 до 2006, но беше 1,9 дизел. Беше служебен и нямах допир със сервизи и майстори. Помня обаче, че доливах моторно масло и това беше нормално. Иначе - никакви грижи - върнах я на 90 000 км без никакви ремонти, вземаха го само за смяна на консумативи. Много бях доволен. Моят съвет - уговори се с някой майстор колко ще ти вземе за преглед и нека я прегледа. Фиксирал си се върху двигателя, което е ок, но може да има други неща, които дори не си отбелязал. Успех ! Другата седмица ще ходя да я гледам пак, сега видях че е свалил цената с 100 евро- нова цена 550 евро Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 13 юни 2015 Сподели Публикувано 13 юни 2015 При мен подухва леко от капачката на маслото, но не излизат изгорели газове, също така не хвърля масло от там. Моторът е над 300к км. Този съскащ звук се чуваше при мен, защото ми беше скъсано маркучето от колектора към MAP сензора ( предполагам, че е подобен шум - като изпускане на въздуш от винтил на гума, но малко по-силен). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vale2 Публикувано 18 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2015 Здравейте отново,Нещо се разминах с колата, нямаше тюв и след проверка при майстор се оказа че трябва да се дадат поне 450-500 евро за да стане годна за употреба в германия. Между другото цената започна от 850 и последно продавача ми предложи да му дам 400 евро в състоянието в което е без тюв. Казвам това за да се има в предвид за какви надценки става дума.Търсенето ба подходяща кола продължава. Ако иска модератора може да заключи темата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.