Премини към съдържание

Покупка на Space Star


Препоръчано мнение

Здравейте

Попадна ми едно Space Star на ниска цена. Огледах го по външния вид има забележки, но не са в проблем за мен. Не съм професионалист и затова четох някакво ръководство на български как да гледаме и за какво да гледаме при покупка на кола 2 ръка. Та едно от най важните за автора неща беше да се отвори капачката за масло и да се провери дали духа от там. Та значи отворих капачката на въпросната кола и направо щеше да ме издуха. Собственика ме убеждава че при различните мотори било различно, но мой съученик каза че са заминали сегментите и изкарва компресия през клапаните и съответно гори масло. Също при отворен капак се чува едно непрекъснато свирене като от изпускане на въздух, не е силно но определено се чува. По километраж колата е на 112000 км. В събота не можеше, но собственика каза да я закараме на който искам сервиз за преглед да се уверя че колата е наред Струва ли си да си давам парите за преглед на колата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Попадна ми едно Space Star на ниска цена. Огледах го по външния вид има забележки, но не са в проблем за мен. Не съм професионалист и затова четох някакво ръководство на български как да гледаме и за какво да гледаме при покупка на кола 2 ръка. Та едно от най важните за автора неща беше да се отвори капачката за масло и да се провери дали духа от там. Та значи отворих капачката на въпросната кола и направо щеше да ме издуха. Собственика ме убеждава че при различните мотори било различно, но мой съученик каза че са заминали сегментите и изкарва компресия през клапаните и съответно гори масло. Също при отворен капак се чува едно непрекъснато свирене като от изпускане на въздух, не е силно но определено се чува. По километраж колата е на 112000 км. В събота не можеше, но собственика каза да я закараме на който искам сервиз за преглед да се уверя че колата е наред Струва ли си да си давам парите за преглед на колата

Привет,във форума специалисти,нека те да кажат,но това правило,че когато духа от капачката на маслото не е добре си остава.Не знам дали при различните двигатели е различно,но духане като трудно затваряне на капачката при работещ двигател е признак на двигател за основен ремонт.Това за километрите,че е била на толкова километри/те всичките втора употреба са на толкова/защото така ги гласят.Успех и внимавай много с избора.

Редактирано от bacard1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет,във форума специалисти,нека те да кажат,но това правило,че когато духа от капачката на маслото не е добре си остава.Не знам дали при различните двигатели е различно,но духане като трудно затваряне на капачката при работещ двигател е признак на двигател за основен ремонт.Това за километрите,че е била на толкова километри/те всичките втора употреба са на толкова/защото така ги гласят.Успех и внимавай много с избора.

 

131 прегледа и един отговор- няма ли някой да отвори неговата капачка и да каже дали духа и при него тоест читав ли е двигателя, да купя ли колата или не

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако въпросното "духане" е на импулси пропорционални на оборотите на двигателя ... нормално е ... все пак буталата изместват дадено количество въздух при движението си и сегментите изпускат минимална част от компресията през гаповете които имат. Свиренето е силно вероятно да се получава от самата гърловина. Ако въздуха които излиза през капачката не е чист тогава има място за притеснения ... На същия двигател с напълно нормална компресия около 16 при запушване на всички отдушници на главата след известно време щеката изскачаше ... много е трудно от разстояние да се определи състоянието ... особено в форум ...

 

Моя съвет е да обърнеш внимание на останалите неща по колата и да прецениш до колко са реални километрите (износване на педалите .. волана .. седалката... бравичката на шофьорската врата... лостчето за включване на фаровете..) На тези километри трябва да е с почти нов ангренажен ремък (капачето се сваля с 3 болта 10 мм ключ).

 

След това искаш тест драйв ... трябва да набира добре до 5200 - 5500 оборота (от там на горе леко отслабва) .. тръбата на ауспуха отзад трябва да е чиста .. проверяваш с пръст .. трябва съвсем леко да се изцапаш дори и след най-голямото "изпъване" (сега видях че съм допуснал грешка ... не си споменал кой точно е двигателя ... аз говоря за бензиновия 1.3)

Редактирано от gak
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако въпросното "духане" е на импулси пропорционални на оборотите на двигателя ... нормално е ... все пак буталата изместват дадено количество въздух при движението си и сегментите изпускат минимална част от компресията през гаповете които имат. Свиренето е силно вероятно да се получава от самата гърловина. Ако въздуха които излиза през капачката не е чист тогава има място за притеснения ... На същия двигател с напълно нормална компресия около 16 при запушване на всички отдушници на главата след известно време щеката изскачаше ... много е трудно от разстояние да се определи състоянието ... особено в форум ...

 

Моя съвет е да обърнеш внимание на останалите неща по колата и да прецениш до колко са реални километрите (износване на педалите .. волана .. седалката... бравичката на шофьорската врата... лостчето за включване на фаровете..) На тези километри трябва да е с почти нов ангренажен ремък (капачето се сваля с 3 болта 10 мм ключ).

След това искаш тест драйв ... трябва да набира добре до 5200 - 5500 оборота (от там на горе леко отслабва) .. тръбата на ауспуха отзад трябва да е чиста .. проверяваш с пръст .. трябва съвсем леко да се изцапаш дори и след най-голямото "изпъване" (сега видях че съм допуснал грешка ... не си споменал кой точно е двигателя ... аз говоря за бензиновия 1.3)

 

Да бензин 1,3 отзад ауспуха е чист, почти бял. Лостчетата нямат видимо изтриване. За въздуха от гърловината за маслото, майстор каза че се сменял някакъв филтър и се оправяло, но ме притеснява това свистене, някъде от задната чест на двигателя все едно че изпускаш гума равномерно. Този модел има ли турбо какво е това"Многоточково впръскване (многоточков инжекцион)". Да не би да чувам него???

Иначе става дума за тази кола http://ww3.autoscout24.de/classified/272209754?asrc=st|as. Питам защото тук работят на от 60евро нагоре, да ми сменят едната спирачка на агила ми взеха 200евро , та ако има някакъв проблем да знам. Не е въпросът само ниската цена

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен видимите външни забележки колата изглежда доста прилично, поне за моя вкус.

Един съвет от мен, огледай я хубаво за наченки за ръжда, щот само това не се оправя, всичко друго е поправимо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

131 прегледа и един отговор- няма ли някой да отвори неговата капачка и да каже дали духа и при него тоест читав ли е двигателя, да купя ли колата или не

Дано не е късно за отговора ми,но 2 дни не съм отварял компа.При отворена капачка на двигателя,наистина си подухва леко,както е описал колегата по-горе,но видях с очите си веднъж един нисан как духаше/наистина не може да се затвори капачката от налягането което излизаше/това вече не е наред/При отворена капачка без да форсираш няма как да изцапаш отвън.Лек ден.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано не е късно за отговора ми,но 2 дни не съм отварял компа.При отворена капачка на двигателя,наистина си подухва леко,както е описал колегата по-горе,но видях с очите си веднъж един нисан как духаше/наистина не може да се затвори капачката от налягането което излизаше/това вече не е наред/При отворена капачка без да форсираш няма как да изцапаш отвън.Лек ден.

 

До тук добре, установи се че е нормално да духа слабо, но какво става със свиренето, все едно че се изпуска гума , чува се непрекъснато от задната страна на двигателя.

А да и въздуха който излиза от гърловината е чист, няма масло

Редактирано от vale2
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е генератора ,При мен той се чува,но за тази цена си заслужава,http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този модел има ли турбо какво е това"Многоточково впръскване (многоточков инжекцион)". Да не би да чувам него???

 

Турбо няма. "Многоточково впръскване (многоточков инжекцион)" означава, че има в случая 4 инжектора (не 1 както при моно инжекциона) от тях можеш на чуеш леко цъкане. Съскане ... може би ауспуховата система изпуска някъде или пък чуваш нещо друго.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купи ли колата? Карах нов спейс стар от 2003 до 2006, но беше 1,9 дизел. Беше служебен и нямах допир със сервизи и майстори. Помня обаче, че доливах моторно масло и това беше нормално. Иначе - никакви грижи - върнах я на 90 000 км без никакви ремонти, вземаха го само за смяна на консумативи. Много бях доволен. Моят съвет - уговори се с някой майстор колко ще ти вземе за преглед и нека я прегледа. Фиксирал си се върху двигателя, което е ок, но може да има други неща, които дори не си отбелязал. Успех !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купи ли колата? Карах нов спейс стар от 2003 до 2006, но беше 1,9 дизел. Беше служебен и нямах допир със сервизи и майстори. Помня обаче, че доливах моторно масло и това беше нормално. Иначе - никакви грижи - върнах я на 90 000 км без никакви ремонти, вземаха го само за смяна на консумативи. Много бях доволен. Моят съвет - уговори се с някой майстор колко ще ти вземе за преглед и нека я прегледа. Фиксирал си се върху двигателя, което е ок, но може да има други неща, които дори не си отбелязал. Успех !

 

Другата седмица ще ходя да я гледам пак, сега видях че е свалил цената с 100 евро- нова цена 550 евро

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен подухва леко от капачката на маслото, но не излизат изгорели газове, също така не хвърля масло от там. Моторът е над 300к км. Този съскащ звук се чуваше при мен, защото ми беше скъсано маркучето от колектора към MAP сензора ( предполагам, че е подобен шум - като изпускане на въздуш от винтил на гума, но малко по-силен).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

Нещо се разминах с колата, нямаше тюв и след проверка при майстор се оказа че трябва да се дадат поне 450-500 евро за да стане годна за употреба в германия. Между другото цената започна от 850 и последно продавача ми предложи да му дам 400 евро в състоянието в което е без тюв. Казвам това за да се има в предвид за какви надценки става дума.

Търсенето ба подходяща кола продължава.

Ако иска модератора може да заключи темата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...