Премини към съдържание

Спейса неще да пали.


Препоръчано мнение

Днес маалко преди 1 светофар като и дадох леко газ и угасна. Спрях след светофара на инерция я паркирах настрани... Та гледам свети лампата за гориво и я бутах малко до бензиностанцията. След като заредих неще и неще да пали. С крушата помпя помпя и няма неще да запали. Отворих помпата огледах я чиста е не е замърсена. Гледах я защото преди цялата беше в парафин .. задръстена. Та след това 1 приятел ме дърпа на 2 3 пробвах да я запаля и няма неще. Само да вметна, че ключа си хлопа в пластмасата и да е от чипа ... малко ме съмнява. Та и той от днес така хлопа счупи се вътре кръглата гумичка която влиза вътре в ключа.

Вероятни причини за проблема с паленето ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес маалко преди 1 светофар като и дадох леко газ и угасна. Спрях след светофара на инерция я паркирах настрани... Та гледам свети лампата за гориво и я бутах малко до бензиностанцията. След като заредих неще и неще да пали. С крушата помпя помпя и няма неще да запали. Отворих помпата огледах я чиста е не е замърсена. Гледах я защото преди цялата беше в парафин .. задръстена. Та след това 1 приятел ме дърпа на 2 3 пробвах да я запаля и няма неще. Само да вметна, че ключа си хлопа в пластмасата и да е от чипа ... малко ме съмнява. Та и той от днес така хлопа счупи се вътре кръглата гумичка която влиза вътре в ключа.

Вероятни причини за проблема с паленето ?

 

Може чипа в ключа да не контактува добре и затова не иска да запали. При това положение стартера си върти, но не пали колата. Имам някакви спомени от един колега тук във форума, че ако си пробвал да е запалиш 3 пъти без чип, се включва някаква блокировка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега се чудя дали може да е от ключа или просто колата нещо и стана, че не пали. Защото като и свърши горивото (понеже не ми показва правилно останах без гориво) и от каза да пали. Като слезнах напомпих крушата за да мога да отида до най близката бензиностанция. НО нещеше да пали а след това крушата я гледам празна. След като заредих съм помпил над сигорно 20 пъти и за момента става твърда. Като отида да запаля нито резултат има нито крушата е пълна след това. След малко ще отида да проверя помпата дали работи и ако не е проблема в нея ще видя горивния филтър. За друго не се сещам какво може да въде.

 

Между другото четох преди време, че имало по специален начин на палене при комън рейл-а като свърши горивото.

А това с блокировката което ми каза ... ако откача акомулатора за 5 10 мин. не трябва ли да се върне в нормалното си положение. То ключа си е в пластмасата, но дръпна ли тази пластмаса и ключа остава в контакта. А аз въртя със пластмасата и ключа.

Редактирано от n1k3r
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На бензиновия space когато запише грешка за имобилайзера не светва check engine... добре е да се прочете дали няма нещо записано преди да се пипат помпи и други неща...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен и още един колега от Балчик беше от корозия на плюсовият кабел в бензиновата помпа, в резервоара.Пали и угася когато си поиска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин просто така реших да проверя токовете. Гледам 2 бушона в са изгорели единия на капака пише STOP а другия не се сещам какво пишеше. Забелязвам, че като дам на контакт не ми свети пружинката на таблото. Другото което най важното е според мен е, че не засякох ток от щипката на помпата която е. Дадох на контакт с авто-фазомер пробвах всички кабели и резултат нулев. А онзи ден реших както акомулатора е слаб да завъртя какво ще стане и колата се опита да запали, но понеже акомулатора е слаб и неможа да завърти и до там бях. После същия ден 1 комшия ми даде ток с кабелите и никакъв резултат. Просто си върти без признак да запали. Та тогава забелязах 1-а бушон изгорял. Замених изгорелия със съседния и днес гледам, че и той е изгорял. Според мен проблема идва някаде от към токовете.

Въпроса ми е вътре в купето има ли други бушони понеже не съм виждал да има или са само тези които са при двигателя ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би ще се окаже проблема в тези 2-та бушона. Единия бушон е даден за маслото (поне тази иконка са сложили) а другия пише STOP. Двата бушона са един до друг. Та при рено лагуна 93г. също го има този бушон "STOP". И 1 приятел сподели, че при него като изгорял колата не палила. След като го смени си пали колата. Та и аз сега искам да проверя кой бушон за какво точно е. Някъде тук из форума има ли бушониера на спейс за да видя кои за какво служи или какво е вързано.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е колеги проблема се оказа наистина от този бушон "STOP". Едно приятелче ми даде ток, че беше паднал акомулатора и от раз запали. Преди малко пак отидах да я припаля и да направя 1 кръгче и да се заради малко акомулатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...