Премини към съдържание

Ужас "check engine" свети постоянно


Препоръчано мнение

Здарвейте колеги,днес реших да си разглобя таблото че беше мръсно от вътре,свалих го и кво да видя,на мястото на лампата за check engine сложен изолир.Ужас направо ми призля нз.слагам една лампа връщам таблото паля и лампата свети постоянно.Ниски на високи обороти,карах колата няколко километра нощо ще ми извади очите.Ако някой има представа от какво може да е това да пише че направо ми се ебм.

Редактирано от 4i4o Tony
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направи си диагностика и виж грешките. Във форума е писано как става..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направи си диагностика и виж грешките. Във форума е писано как става..

Утре ще ходя да ми адаптират дросела,та и това ще погледнат,но преди седмица ходих и нямаше никви грешки.

Възможно ли е да е проблем с самото табло?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще ходя да ми адаптират дросела,та и това ще погледнат,но преди седмица ходих и нямаше никви грешки.

Възможно ли е да е проблем с самото табло?

 

Не, щом си имал изолир на мястото на лампата, някой не е искал тя да свети. Има си описан начин как сам да си прочетеш грешките или отиди на диагностика. А досега не ти ли е правило впечатления, че не ти светва чека като дадеш на контакт?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, щом си имал изолир на мястото на лампата, някой не е искал тя да свети. Има си описан начин как сам да си прочетеш грешките или отиди на диагностика. А досега не ти ли е правило впечатления, че не ти светва чека като дадеш на контакт?

Имам колата от 2 седмици и почти нищо не знам за нея,а преди карах кола без никаква електроника и това че не свети не ми направи никакво впечетление.

На диагностика ходих няма грешки,колата варви но от време на време присецва между 2 и 2500 оборота но нищо повече,имам прдвид че както карам колата леко сама ускорява без да подавам допълнително газ но нищо повече,няма проблем със студения старт,абе никаква индикация за проблем.

Редактирано от 4i4o Tony
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля ви,кажете ми или ме насочете към някои сервиз във София кадето могат да ми обучат дроселовата клапа на каризмата.А що се отнася до "check engine" свети постоянно,грешката е

P0141 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction но от това което прочетох не е задължително да е изгоряла,та ако знаете как да я тествам моля кажете че хич не ми се дават 160лв.

А за обучението което е дадено в форума за моята каризма не става,говорех със милен от Пловдив и човека ми каза че трябва да е през комп задължително.

Редактирано от 4i4o Tony
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Значи по-добре да се разходиш до Пловдив директно. В София ако няма кой със сигурност да я направи от първия сервиз и ако се наложи да ходиш на няколко места ще ти излезе кажи речи същите пари да идеш до Пловдив. Имаш 40лв сигурно бензин до там, а из София ше ги изгориш само в обикаляне по майстори и я свършиш работа я не... разбира се ако няма точен майстор де ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...