4i4o Tony Публикувано 17 Май 2015 Сподели Публикувано 17 Май 2015 (редакция) Здарвейте колеги,днес реших да си разглобя таблото че беше мръсно от вътре,свалих го и кво да видя,на мястото на лампата за check engine сложен изолир.Ужас направо ми призля нз.слагам една лампа връщам таблото паля и лампата свети постоянно.Ниски на високи обороти,карах колата няколко километра нощо ще ми извади очите.Ако някой има представа от какво може да е това да пише че направо ми се ебм. Редактирано 17 Май 2015 от 4i4o Tony Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 Май 2015 Сподели Публикувано 17 Май 2015 Направи си диагностика и виж грешките. Във форума е писано как става.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o Tony Публикувано 17 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 17 Май 2015 Направи си диагностика и виж грешките. Във форума е писано как става..Утре ще ходя да ми адаптират дросела,та и това ще погледнат,но преди седмица ходих и нямаше никви грешки.Възможно ли е да е проблем с самото табло? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 17 Май 2015 Сподели Публикувано 17 Май 2015 Утре ще ходя да ми адаптират дросела,та и това ще погледнат,но преди седмица ходих и нямаше никви грешки.Възможно ли е да е проблем с самото табло? Не, щом си имал изолир на мястото на лампата, някой не е искал тя да свети. Има си описан начин как сам да си прочетеш грешките или отиди на диагностика. А досега не ти ли е правило впечатления, че не ти светва чека като дадеш на контакт? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o Tony Публикувано 17 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 17 Май 2015 (редакция) Не, щом си имал изолир на мястото на лампата, някой не е искал тя да свети. Има си описан начин как сам да си прочетеш грешките или отиди на диагностика. А досега не ти ли е правило впечатления, че не ти светва чека като дадеш на контакт?Имам колата от 2 седмици и почти нищо не знам за нея,а преди карах кола без никаква електроника и това че не свети не ми направи никакво впечетление.На диагностика ходих няма грешки,колата варви но от време на време присецва между 2 и 2500 оборота но нищо повече,имам прдвид че както карам колата леко сама ускорява без да подавам допълнително газ но нищо повече,няма проблем със студения старт,абе никаква индикация за проблем. Редактирано 17 Май 2015 от 4i4o Tony Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o Tony Публикувано 19 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2015 (редакция) Колеги моля ви,кажете ми или ме насочете към някои сервиз във София кадето могат да ми обучат дроселовата клапа на каризмата.А що се отнася до "check engine" свети постоянно,грешката е P0141 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction но от това което прочетох не е задължително да е изгоряла,та ако знаете как да я тествам моля кажете че хич не ми се дават 160лв.А за обучението което е дадено в форума за моята каризма не става,говорех със милен от Пловдив и човека ми каза че трябва да е през комп задължително. Редактирано 19 Май 2015 от 4i4o Tony Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 28 Май 2015 Сподели Публикувано 28 Май 2015 Значи по-добре да се разходиш до Пловдив директно. В София ако няма кой със сигурност да я направи от първия сервиз и ако се наложи да ходиш на няколко места ще ти излезе кажи речи същите пари да идеш до Пловдив. Имаш 40лв сигурно бензин до там, а из София ше ги изгориш само в обикаляне по майстори и я свършиш работа я не... разбира се ако няма точен майстор де ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.