val76 Публикувано 3 юни 2015 Сподели Публикувано 3 юни 2015 Каква цена ти искат в Маднес-моторспорт ако не е тайна за чипа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 4 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2015 (редакция) 450 лeва, но аз ще махам и DPF при тях, при което мисля, че правят отстъпка. Редактирано 4 юни 2015 от BlackWolf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 5 юни 2015 Сподели Публикувано 5 юни 2015 После да не те гледаме в поредицата "Как умира дизел".http://www.youtube.com/watch?v=qfufOFTj8LQ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 5 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 5 юни 2015 Той дизела вече един път умря при мен... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 10 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 10 юни 2015 Изкараха 165 к.с. от двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 11 юни 2015 Сподели Публикувано 11 юни 2015 Изкараха 165 к.с. от двигателя.При измерването преди интервенцията колко бяха? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 11 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 11 юни 2015 142. Предполагам е възможно е повече да се напъне да се вдигнат още 15-20 к.с., но не го направиха, заради ремонта на двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
l.mitkov Публикувано 25 септември 2015 Сподели Публикувано 25 септември 2015 Колко пари ти излезе общо това удоволствие? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 3 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 3 октомври 2015 450 лева, като премахването на ДПФ е 200 лева, но изкупиха моят на същата цена, така че не съм плащал за това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 5 октомври 2015 Сподели Публикувано 5 октомври 2015 с 20 к.с. повече, толкова ли е голяма разликата , та да си струва ? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 12 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2015 (редакция) Както казах няколко поста по-нагоре, от двигателят могат да се изкарат около 170-180 к.с. Проблемът е, че съм правил основен ремонт на двигателя и поради тази причина предпочетох да не вдигат много мощността.Но дори и с 20 к.с. разлика се усеща доста разлика, така че според мен си струва да се направи чип тунинг. Редактирано 12 октомври 2015 от BlackWolf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 27 октомври 2015 Сподели Публикувано 27 октомври 2015 Понеже и аз съм с такъв двигател, проверих в сайтовете на няколко фирми, общо взето всички казват Ние сме най-добрите, с най-добрата техника, дълги традиции, гаранции и т.н. Смислено звучат обясненията, че автомобилите се пускат от производителите на пазара с голям запас и смяната на програмата, която управлява работата на двигателя освобождава още капацитет. Въпреки че остава съмнение, може да приемем с известни резерви, че двигателят ще работи нормално. Чудя се двигателят ще работи ли по-шумно, ще има ли повече вибрации? Друго, как стои въпросът с другите компоненти, свързани с движението - съединителят и скоростната кутия (при мен ръчна 6-степенна) как ще понесат повишения въртящ момент (от 310 на 370 Нм), няма ли да се износят твърде бързо? Също - как ще се отрази това на изпускателната система - някои препоръчват отстраняване на DPF, за други това няма такова значение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 27 октомври 2015 Сподели Публикувано 27 октомври 2015 Понеже и аз съм с такъв двигател, проверих в сайтовете на няколко фирми, общо взето всички казват Ние сме най-добрите, с най-добрата техника, дълги традиции, гаранции и т.н. Смислено звучат обясненията, че автомобилите се пускат от производителите на пазара с голям запас и смяната на програмата, която управлява работата на двигателя освобождава още капацитет. Въпреки че остава съмнение, може да приемем с известни резерви, че двигателят ще работи нормално. Чудя се двигателят ще работи ли по-шумно, ще има ли повече вибрации? Друго, как стои въпросът с другите компоненти, свързани с движението - съединителят и скоростната кутия (при мен ръчна 6-степенна) как ще понесат повишения въртящ момент (от 310 на 370 Нм), няма ли да се износят твърде бързо? Също - как ще се отрази това на изпускателната система - някои препоръчват отстраняване на DPF, за други това няма такова значение. Така е, автомобилите излизат от завода със запас, но това си е напълно умишлено. Всичко е сметнато да покрие интервала на гаранцията със съответен запас, така че евентуално износване на компонените да се появи след гаранционния период. При вдигането на мощността и въртящия момемент много зависи в какво състояние са ти задвижващите компоненти. Според мен най-много ще го отнесе съединителя и турбината. При тези коли съединителят работи с демпферен маховик и при евентуална смяна много често се сменят и двете, което си е скъпо удоволствие в рамките на 1500-2000 лв. само за части. Тунинга повишава налягането което генерира турбината. Не знам на колко км си, но ако си подминал 150 000 то не ти остава много експлоатационен живот. Ще скъсиш живота на турбината бързичко. DPF-а се премахва за да може моторът да "диша" по-добре. Това ще ти помогне и за удължаване живота на турбината, понеже премахваш една рестрикция с която турбото трябва да се бори. Спестяваш си и проблеми с евентуално запушване, пък и ще вдигнеш още малко мощност и въртящ момент. Повече шум и вибрации би усетил ако демпферният маховик започне да трака и тръгне да си заминава. Евентуално може да чуеш повече шум от вдигането на налягането и премахването на DPF-а, но едва ли ще е нещо значително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 27 октомври 2015 Сподели Публикувано 27 октомври 2015 Благодаря много за коментарите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 9 април 2016 Сподели Публикувано 9 април 2016 (редакция) Много благодаря на BlackWolf за предоставената възможност да направя тест драйв с неговия лансер! 1. Двигателят е същият като моя – BWC. Същата е и скоростната кутия – 6-степенна ръчна. Гуми – 215/45/18, нови. Докато на същите джанти при мен гумите са 225/40/18 и са на 2-3 години, никой не им знае км., защото миналото лято ги купих по спешност втора употреба, и то от две различни гумаджийници. 2. Премахнат е DPF филтърът, други механични промени не са правени. 3. Налични са графики от дино-стенда. Впечатление прави това, че преди тунинга графиките за мощност и въртящ момент не са като графиките и свързаните с тях данни, които се публикуват за този двигател по спецификация и дори аз съм публикувал официалната графика и тема тук (за двигател BKD). 4. Съгласно графиките от дино-стенда максималният въртящ момент преди тунинга се достига при 2333 оборота, а не при 1750, както пишат навсякъде. След тунинга макс. въртящ момент се достига още при 2264 оборота. 5. Относно мощността. Мощността е качена от 141 на 163 к.с. по препоръки на тунинговащите и желание на собственика. Преди тунинга след 3600 оборота следва застой/спад в мощността. След тунинга мощността продължава да расте до 3800 оборота, след което има по-плавен спад до 4400 оборота. 6. Тестова отсечка: Блгд – Дупница по А3, Дупница – Блгд по главен път 1. 7. При тръгване от място – няма разлика – нормално тръгване само на съединител. 8. При работата със съединителя и скоростния лост не усетих разлика. След 1-2 изреждания на скоростите, всичко си е както съм свикнал. 9. При ускорение – колата е по-гъвкава, по-жива, по-лека и се движи по-лесно и някакси „по-мазно“ още от 1500 оборота. При рязко натискане на педала на газта почти няма забавяне, започва ускорение, а стрелката на оборотомера се движи видимо по-лесно и по-бързо към високите обороти и с лекота отива до 3500+, като се усеща, че има още възможност нагоре. Еластичността се запазва, при рязко натискане на педала на газта, колата тръгва мощно. 10. Понеже оборотите са налични от 1500 и са по-гъвкави, има очевидна възможност за по-рядко превключване на предавките. Например на 5-а предавка се движиш спокойно зад някого или се движиш бързо зад него, а като го изправарваш дори от ниските обороти имаш еластичност и всичко се случва без усилие. Вероятно в изкл. случаи при изпреварване ще се налага превкл. една предавка надолу. 11. На 6-а предавка не й се вижда краят. Като се замисля, и на другите предавки не им се виждаше краят, по време на теста аз превключвах нагоре по-скоро по навик, отколкото заради рев на двигателя или достигнат лимит. 12. Широкият диапазон на оборотите, който е налице при всяка предавка позволява колата лесно да поема „грешна“ предавка. При моята ако не уцеля точната предавка или силно ръмжи и забива (превкл. към твърде ниска) или „придърпва“ (превкл. към твърде висока). 13. Колата ми се видя по-лека за управление във волана. Частично това може да се дължи и на различните гуми. 14. Колата ми се стори по-тиха от моята, не усетих никакви неспецифични вибрации или шумове от моторизацията. 15. В обобощение. Въпреки, че не са направени максималните настройки, колата е много по-гъвкава и отзивчива при управление. При всички предавки диапазонът на наличните обороти е широк, еластичността е голяма, предавките се превкл. по-рядко, а грешна предавка се поема без проблеми. Колата се управлява лесно, няма шумове, няма рев, няма нищо нехарактерно. Няма разлики при работата със съединителя и скоростния лост. Поздравления за тези, които са я направили да работи по този начин и на BlackWolf за предоставената възможност да я тествам! И наздраве! Редактирано 9 април 2016 от СтоянБ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.