Todor_carisma Публикувано 23 април 2015 Сподели Публикувано 23 април 2015 Искам да попитам всички които карат каризма 1.8 GDI двигателя.Значи моля всеки да сподели с какво масло кара понеже до сега пробвах Repsol 10w40 стигна до минимума на 8000 км. , след това и сложих Lique Moly 15w40 направо го изгори на 5000 км. , сега съм с наливен Castrol 10w40 засега не е мръднало , но усещам че пак го гори и все пак е нормално когато колата е с повече клапани и когато и даваш газ от смяна до смяна да си го гори , но прекалено много го гори щом стига до там,че лампата ми светва.Та моля всеки да ми сподели с какво масло кара и е доволен и ако не е от маслото , нека сподели какво може да не е наред че си го гори , понеже не искам да ходя на "майстори" защото ми е писнало от такива. Благодаря предварително :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 23 април 2015 Сподели Публикувано 23 април 2015 (редакция) Искам да попитам всички които карат каризма 1.8 GDI двигателя.Значи моля всеки да сподели с какво масло кара понеже до сега пробвах Repsol 10w40 стигна до минимума на 8000 км. , след това и сложих Lique Moly 15w40 направо го изгори на 5000 км. , сега съм с наливен Castrol 10w40 засега не е мръднало , но усещам че пак го гори и все пак е нормално когато колата е с повече клапани и когато и даваш газ от смяна до смяна да си го гори , но прекалено много го гори щом стига до там,че лампата ми светва.Та моля всеки да ми сподели с какво масло кара и е доволен и ако не е от маслото , нека сподели какво може да не е наред че си го гори , понеже не искам да ходя на "майстори" защото ми е писнало от такива. Благодаря предварително :mitsu-smiley: Здравей колега, моторните масла не се избират само и единствено по вискозитетен клас. Това е върха на айсберга. При избора на масло се взимат предвид освен вискозитетния клас и други стандарти. Не на последно място е и вида формула. И особенно при GDI двигателите се намества и понятието ниво на сулфатната пепел. Взимайки в предвид горното, мога да ти заявя, че според логиката на Mitsubishi, нито едно от гореизброените масла не става. 1. Последние препоръки за двигателя ти, съм ги дал тук цък в моя пост N:5 2. Защо Mitsubishi препоръчва от 2006г насам само и единствено за GDI вискозитетн клас SAE 10W-30, съм го обяснил в моя пост N: 12 цък 3. Какво масло независимо от горното ти препоръчвам да избереш към днешен момент за твоя двигател, съм описал в пост 2 и после в 13 цък Приятно четене,Поздрави Редактирано 23 април 2015 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Bojkov Публикувано 23 април 2015 Сподели Публикувано 23 април 2015 Искам да попитам всички които карат каризма 1.8 GDI двигателя.Значи моля всеки да сподели с какво масло кара понеже до сега пробвах Repsol 10w40 стигна до минимума на 8000 км. , след това и сложих Lique Moly 15w40 направо го изгори на 5000 км. , сега съм с наливен Castrol 10w40 засега не е мръднало , но усещам че пак го гори и все пак е нормално когато колата е с повече клапани и когато и даваш газ от смяна до смяна да си го гори , но прекалено много го гори щом стига до там,че лампата ми светва.Та моля всеки да ми сподели с какво масло кара и е доволен и ако не е от маслото , нека сподели какво може да не е наред че си го гори , понеже не искам да ходя на "майстори" защото ми е писнало от такива. Благодаря предварително :mitsu-smiley:Това http://www.ratola.bg/petronas/oils/cars/syntium_3000av/ е твоето е масло. С него съм в момента и нямам никакви проблеми относно горене, работа на двигателя(даже има повече динамика) и т.н. Преди карах два цикъла с Repsol 5W40 и пак нямах проблеми. Колкото се налее в двигателя, толкова и излиза след 10000 км. Ако и с тези масла имаш проблеми, значи си за майстор :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 24 април 2015 Сподели Публикувано 24 април 2015 Според мен, Тошко, маслата които си сложил не са за тази кола, а и мисля че си за майстор. Свържи се с колегата Milen_z от Пловдив. Той със сигурност ще ти помогне, а и не е от "онези майстори". Мисля, че със смяна на гумички на клапани и двете гарнитури на капака клапани, с подходящо масло, ще ти се реши проблема. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 24 април 2015 Сподели Публикувано 24 април 2015 От 2008 година карам Каризмата /GDI, 125 к.с./ с PRISTA® ULTRA PLUS 5W-40.Сменям на 10-12 000 км.Колкото сипя, а това е приблизително 3/4 от показанията на щеката, толкова намирам при следващата смяна.Колтовете ги захранвам с PRISTA® SUPER BENZIN 10W-40, сипвам по същият начин, те също не бутат маслото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 24 април 2015 Сподели Публикувано 24 април 2015 Това http://www.ratola.bg/petronas/oils/cars/syntium_3000av/ е твоето е масло. С него съм в момента и нямам никакви проблеми относно горене, работа на двигателя(даже има повече динамика) и т.н. Преди карах два цикъла с Repsol 5W40 и пак нямах проблеми. Колкото се налее в двигателя, толкова и излиза след 10000 км. Ако и с тези масла имаш проблеми, значи си за майстор :good: Карам 2.4 GDI и ми изгори 3 литра от това масло за 8500 км пробег. (Не оспорвам никого, просто давам мнение и от моят опит.) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 24 април 2015 Автор Сподели Публикувано 24 април 2015 На кората на двигателя ми пише Castrol и затова реших и да сложа кастрол и ще изчакам да видим как е с това масло и след това ще се допитам до Милен тъй като наистина съм чувал само хубави работи за него.А възможно ли е да е това,че е наливно маслото тъй като с първото масло което бях сложил беше бутилка 4 l. и тогава го изгори чак на около 8000 км. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 24 април 2015 Сподели Публикувано 24 април 2015 Карам 2.4 GDI и ми изгори 3 литра от това масло за 8500 км пробег. (Не оспорвам никого, просто давам мнение и от моят опит.) :icon_doh: Щом ти лапа три литра за тези км - за ремонт си, брат! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 28 април 2015 Сподели Публикувано 28 април 2015 :icon_doh: Щом ти лапа три литра за тези км - за ремонт си, брат! Изглежда всичко си е наред с колата. Какво предлагате да прегледам все пак ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 28 април 2015 Автор Сподели Публикувано 28 април 2015 Изглежда всичко си е наред с колата. Какво предлагате да прегледам все пак ? Милен ми каза , че има три варианта от където да го губи и те са:Или гумички на клапани или сегменти или в главата вътре има една гарнитура, може и от нея да еНеговия съвет е смяна на гумички и гарнитура, става с едно разглобяване :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 28 април 2015 Сподели Публикувано 28 април 2015 Милен ми каза , че има три варианта от където да го губи и те са:Или гумички на клапани или сегменти или в главата вътре има една гарнитура, може и от нея да еНеговия съвет е смяна на гумички и гарнитура, става с едно разглобяване :mitsu-smiley: Компресия има доста добра. Междудругото го дърпа когато карам много бързо извънградско, иначе не го бута особено. Навярно ще е от гумичките - ще се прегледа. Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 28 април 2015 Сподели Публикувано 28 април 2015 Мисля, че със смяна на гумички на клапани и двете гарнитури на капака клапани, с подходящо масло, ще ти се реши проблема. :mitsu-smiley: :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 28 април 2015 Автор Сподели Публикувано 28 април 2015 И аз тази седмица след като се прибера ще реша проблема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Вълчинов Публикувано 29 април 2015 Сподели Публикувано 29 април 2015 Второ обслужване със Eneos 5W40, поздрави на колегата Threatmore , идеална работа на двигателя и каквото е сипано като количество, това си и остава. Първото смених на година близо и около 11000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 30 април 2015 Сподели Публикувано 30 април 2015 Колеги възможно ли е на мотор 1.8 gdi компресията да падне на 6,8,10,10 на това е на всеки цилиндър...как ке работи колата според вас? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 30 април 2015 Сподели Публикувано 30 април 2015 Ами като я запаля снудена примерно като се връщам от работа за 20тина секунди се чува и усеща едно кихане в ауспуха. От бая време е така. След тези 20 секунди спира да киха или каквото прави там и си работи гладко. По време на това кихане в ауспуха като натисна и задаржа педала на газта колкото да вдигне още 50-100 оборота също не киха.Уреда на майстора не можеше да слезе до долу и да го завие при измерватето и първо вкара парче твърд маркуч и тогава уреда.на най-сслабия цилиндър го накарах да капнем малко масло и да го измерим пак. Показа 8. Мерната единица на уреда беше в кРа ако не греша. На километраж колата няма 150 000...не вярвам да е баш на тея км...вс знем номерата на джамбазите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 30 април 2015 Сподели Публикувано 30 април 2015 Преди година съм чистил дросела със спрей без да го свалям...извадих една шепа сажди се е едно от кумин на печка :D ...като имам тея сажди не ми се мисли какво става в колекторите и главата.Мирише на бензин...Притеснява ме това е доста разликата на компресията на всеки цилиндър. Не знам като се изчисти нагара дали ще се качи компресията и ако се сменят сегменти колко ще се качи и дали ще е в нормата компресията.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 април 2015 Сподели Публикувано 30 април 2015 (редакция) Компресията е паднала, на 99%, от нагара в леглата на клапаните.Една разходка да разгледаш забележителностите на Пловдив, докато Милен ти премахне саждите, ще ти реши проблема. Редактирано 30 април 2015 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 1 Май 2015 Сподели Публикувано 1 Май 2015 И аз така мисля ама има трябват пари за някои неща-гарнитури, гумички...Иначе усещам колата че не върви с цялата си мощ въпреки че съм бил А4 със същата мощност и някво бмв е46...Просто не очаквах да е толкова ниска компресията и то с разлики. Иначе е много тиха откъм клапани и т.н. ...ддостраша ме да не е от сегменти. Имало ли е случай като моя..?нямам представа какво ще струва-като майсторлък...ссмяна на гумички и напасване на клапани и повдигачите да се направят като хората пак, гарнитури,...за един ден ще стане ли всичко... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.