Премини към съдържание

Моторно масло


Препоръчано мнение

Искам да попитам всички които карат каризма 1.8 GDI двигателя.Значи моля всеки да сподели с какво масло кара понеже до сега пробвах Repsol 10w40 стигна до минимума на 8000 км. , след това и сложих Lique Moly 15w40 направо го изгори на 5000 км. , сега съм с наливен Castrol 10w40 засега не е мръднало , но усещам че пак го гори и все пак е нормално когато колата е с повече клапани и когато и даваш газ от смяна до смяна да си го гори , но прекалено много го гори щом стига до там,че лампата ми светва.Та моля всеки да ми сподели с какво масло кара и е доволен и ако не е от маслото , нека сподели какво може да не е наред че си го гори , понеже не искам да ходя на "майстори" защото ми е писнало от такива. Благодаря предварително :) :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам всички които карат каризма 1.8 GDI двигателя.Значи моля всеки да сподели с какво масло кара понеже до сега пробвах Repsol 10w40 стигна до минимума на 8000 км. , след това и сложих Lique Moly 15w40 направо го изгори на 5000 км. , сега съм с наливен Castrol 10w40 засега не е мръднало , но усещам че пак го гори и все пак е нормално когато колата е с повече клапани и когато и даваш газ от смяна до смяна да си го гори , но прекалено много го гори щом стига до там,че лампата ми светва.Та моля всеки да ми сподели с какво масло кара и е доволен и ако не е от маслото , нека сподели какво може да не е наред че си го гори , понеже не искам да ходя на "майстори" защото ми е писнало от такива. Благодаря предварително :) :mitsu-smiley:

 

Здравей колега, моторните масла не се избират само и единствено по вискозитетен клас. Това е върха на айсберга. При избора на масло се взимат предвид освен вискозитетния клас и други стандарти. Не на последно място е и вида формула. И особенно при GDI двигателите се намества и понятието ниво на сулфатната пепел. Взимайки в предвид горното, мога да ти заявя, че според логиката на Mitsubishi, нито едно от гореизброените масла не става.

 

1. Последние препоръки за двигателя ти, съм ги дал тук цък в моя пост N:5

 

2. Защо Mitsubishi препоръчва от 2006г насам само и единствено за GDI вискозитетн клас SAE 10W-30, съм го обяснил в моя пост N: 12 цък

 

3. Какво масло независимо от горното ти препоръчвам да избереш към днешен момент за твоя двигател, съм описал в пост 2 и после в 13 цък

Приятно четене,

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам всички които карат каризма 1.8 GDI двигателя.Значи моля всеки да сподели с какво масло кара понеже до сега пробвах Repsol 10w40 стигна до минимума на 8000 км. , след това и сложих Lique Moly 15w40 направо го изгори на 5000 км. , сега съм с наливен Castrol 10w40 засега не е мръднало , но усещам че пак го гори и все пак е нормално когато колата е с повече клапани и когато и даваш газ от смяна до смяна да си го гори , но прекалено много го гори щом стига до там,че лампата ми светва.Та моля всеки да ми сподели с какво масло кара и е доволен и ако не е от маслото , нека сподели какво може да не е наред че си го гори , понеже не искам да ходя на "майстори" защото ми е писнало от такива. Благодаря предварително :) :mitsu-smiley:

Това http://www.ratola.bg/petronas/oils/cars/syntium_3000av/ е твоето е масло. С него съм в момента и нямам никакви проблеми относно горене, работа на двигателя(даже има повече динамика) и т.н. Преди карах два цикъла с Repsol 5W40 и пак нямах проблеми. Колкото се налее в двигателя, толкова и излиза след 10000 км. Ако и с тези масла имаш проблеми, значи си за майстор :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, Тошко, маслата които си сложил не са за тази кола, а и мисля че си за майстор. Свържи се с колегата Milen_z от Пловдив. Той със сигурност ще ти помогне, а и не е от "онези майстори". Мисля, че със смяна на гумички на клапани и двете гарнитури на капака клапани, с подходящо масло, ще ти се реши проблема.

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От 2008 година карам Каризмата /GDI, 125 к.с./ с PRISTA® ULTRA PLUS 5W-40.

Сменям на 10-12 000 км.

Колкото сипя, а това е приблизително 3/4 от показанията на щеката, толкова намирам при следващата смяна.

Колтовете ги захранвам с PRISTA® SUPER BENZIN 10W-40, сипвам по същият начин, те също не бутат маслото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това http://www.ratola.bg/petronas/oils/cars/syntium_3000av/ е твоето е масло. С него съм в момента и нямам никакви проблеми относно горене, работа на двигателя(даже има повече динамика) и т.н. Преди карах два цикъла с Repsol 5W40 и пак нямах проблеми. Колкото се налее в двигателя, толкова и излиза след 10000 км. Ако и с тези масла имаш проблеми, значи си за майстор :good:

 

 

Карам 2.4 GDI и ми изгори 3 литра от това масло за 8500 км пробег. (Не оспорвам никого, просто давам мнение и от моят опит.)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На кората на двигателя ми пише Castrol и затова реших и да сложа кастрол и ще изчакам да видим как е с това масло и след това ще се допитам до Милен тъй като наистина съм чувал само хубави работи за него.А възможно ли е да е това,че е наливно маслото тъй като с първото масло което бях сложил беше бутилка 4 l. и тогава го изгори чак на около 8000 км. :) :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карам 2.4 GDI и ми изгори 3 литра от това масло за 8500 км пробег. (Не оспорвам никого, просто давам мнение и от моят опит.)

:icon_doh:

Щом ти лапа три литра за тези км - за ремонт си, брат!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_doh:

Щом ти лапа три литра за тези км - за ремонт си, брат!

 

 

Изглежда всичко си е наред с колата. Какво предлагате да прегледам все пак ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда всичко си е наред с колата. Какво предлагате да прегледам все пак ?

 

 

Милен ми каза , че има три варианта от където да го губи и те са:

Или гумички на клапани

или сегменти

или в главата вътре има една гарнитура, може и от нея да е

Неговия съвет е смяна на гумички и гарнитура, става с едно разглобяване :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Милен ми каза , че има три варианта от където да го губи и те са:

Или гумички на клапани

или сегменти

или в главата вътре има една гарнитура, може и от нея да е

Неговия съвет е смяна на гумички и гарнитура, става с едно разглобяване :mitsu-smiley:

 

 

Компресия има доста добра. Междудругото го дърпа когато карам много бързо извънградско, иначе не го бута особено. Навярно ще е от гумичките - ще се прегледа. Благодаря :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че със смяна на гумички на клапани и двете гарнитури на капака клапани, с подходящо масло, ще ти се реши проблема.

:mitsu-smiley:

:icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Второ обслужване със Eneos 5W40, поздрави на колегата Threatmore :), идеална работа на двигателя и каквото е сипано като количество, това си и остава. Първото смених на година близо и около 11000 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги възможно ли е на мотор 1.8 gdi компресията да падне на 6,8,10,10 на това е на всеки цилиндър...как ке работи колата според вас?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами като я запаля снудена примерно като се връщам от работа за 20тина секунди се чува и усеща едно кихане в ауспуха. От бая време е така. След тези 20 секунди спира да киха или каквото прави там и си работи гладко.

По време на това кихане в ауспуха като натисна и задаржа педала на газта колкото да вдигне още 50-100 оборота също не киха.

Уреда на майстора не можеше да слезе до долу и да го завие при измерватето и първо вкара парче твърд маркуч и тогава уреда.

на най-сслабия цилиндър го накарах да капнем малко масло и да го измерим пак. Показа 8. Мерната единица на уреда беше в кРа ако не греша. На километраж колата няма 150 000...не вярвам да е баш на тея км...вс знем номерата на джамбазите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди година съм чистил дросела със спрей без да го свалям...извадих една шепа сажди се е едно от кумин на печка :D

...като имам тея сажди не ми се мисли какво става в колекторите и главата.

Мирише на бензин...

Притеснява ме това е доста разликата на компресията на всеки цилиндър. Не знам като се изчисти нагара дали ще се качи компресията и ако се сменят сегменти колко ще се качи и дали ще е в нормата компресията.

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Компресията е паднала, на 99%, от нагара в леглата на клапаните.

Една разходка да разгледаш забележителностите на Пловдив, докато Милен ти премахне саждите, ще ти реши проблема.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мисля ама има трябват пари за някои неща-гарнитури, гумички...

Иначе усещам колата че не върви с цялата си мощ въпреки че съм бил А4 със същата мощност и някво бмв е46...

Просто не очаквах да е толкова ниска компресията и то с разлики. Иначе е много тиха откъм клапани и т.н. ...ддостраша ме да не е от сегменти.

 

Имало ли е случай като моя..?

нямам представа какво ще струва-като майсторлък...ссмяна на гумички и напасване на клапани и повдигачите да се направят като хората пак, гарнитури,...за един ден ще стане ли всичко...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...