xpyn Публикувано 7 април 2015 Сподели Публикувано 7 април 2015 Здравейте колеги.На 30.03 взех аутлендър1 136 коня .При огледа всичко изглеждаше наред запали от раз и се държеше добре.Взех я от Перник и до Варна нямаше кой знае какви проблеми.Ходовата час е Ок. имаше напукани маркучи на газовото ,които смених веднага.На следващия ден сутринта студена палеше но веднага гаснеше :(.Със задържане на газта докара някакви обороти (500) докато загрее малко и веднага ги вдигна до 1100 и така си ги и държи.Вчера я обслужих и майстора ми вика "Италянеца" я е карал на вода и сега радиатора ти протече като сложих антифриз :( .Днес я запалих да я докарам до вкъщи и радиатора тече като лейка .Нов 240 лева вече е поръчан сега основния проблем.Закачих я на диагностика и грешки НЯМА а тя си работи на 1100 оборота и на газ и на бензин при огледа при бушоните джамбазина е вързал една лампа след ланд сондата за да не ми свети чека :( .Приемам вскакви мнения ако някой знае читав майстор във Варна да свирка Че още не съм я взел а проблемите ме налегнаха яко. Благодаря ви бирата и мезето е ясно . пс.Възможно ли е от изгорял подгрев на лан сондата да държи тези обороти,при изключване на буксата на МПХ двигателя не реагира по никакъв начин . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 7 април 2015 Сподели Публикувано 7 април 2015 На малко места в града могат да закачат Мицубиши заради MUT-II протокола. За токовете ти препоръчвам да звъннеш на 0887572023 ( Иван ), сервиза е на гърба на Юни ауто (над Метро). Инак за радиатора всеки "гаражен" майстор може да го смени. Гледам колегите хвалят сервиза на Слави (обръщача на 13-ката, околовръстното), но никога не съм ходил при него и нямам преки впечатления. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xpyn Публикувано 7 април 2015 Автор Сподели Публикувано 7 април 2015 На малко места в града могат да закачат Мицубиши заради MUT-II протокола. За токовете ти препоръчвам да звъннеш на 0887572023 ( Иван ), сервиза е на гърба на Юни ауто (над Метро). Инак за радиатора всеки "гаражен" майстор може да го смени. Гледам колегите хвалят сервиза на Слави (обръщача на 13-ката, околовръстното), но никога не съм ходил при него и нямам преки впечатления.Аз днеска точно при него бях но проблема с оборотите си остават :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steliyan Публикувано 8 април 2015 Сподели Публикувано 8 април 2015 сервиз CHEK IN в Аспарухово ,мисля че ще ти разрешат проблема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xpyn Публикувано 23 април 2015 Автор Сподели Публикувано 23 април 2015 ПРОДЪЛЖЕНИЕТО; Грешка p0130;p0170 балони в разшерителни съд и етествено газ анализатор .Диагнозата картерни газове в охладителната система -ГАРНИТУРА ГЛАВА :( аман от филми .Въпроса ми е каква гарнитура(каква марка да взема) и освен челосване на главата и надуване ,да не е спукана какво друго да сменя п.п гумичките е ясно (каква марка да взема) Благодаря ви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 24 април 2015 Сподели Публикувано 24 април 2015 Viktor Reinz Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 25 април 2015 Сподели Публикувано 25 април 2015 (редакция) Така или иначе двигателят е отворен. Аз бих прегледал блока, цилиндри, бутала, сегменти, баланс на колянов вал, смяна на лагери по същия.Нов термостат, водна помпа и охладителна течност задължително според мен тъй като не се знае причината предизвикала прегряването. Редактирано 25 април 2015 от iansto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bbojinov Публикувано 27 април 2015 Сподели Публикувано 27 април 2015 За съжаление, според руските форуми, това се случва доста често при първата генерация. Лично аз си патих и ми се наложи основен ремонт. При мен даваше проблеми при запалване във втори цилиндър и изчезване на антифриза. При мен се оказаха наранени и два от цилиндрите. Това, че и други не са се оплакали не значи, че и те нямат този проблем... Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xpyn Публикувано 28 април 2015 Автор Сподели Публикувано 28 април 2015 За съжаление, според руските форуми, това се случва доста често при първата генерация. Лично аз си патих и ми се наложи основен ремонт. При мен даваше проблеми при запалване във втори цилиндър и изчезване на антифриза. При мен се оказаха наранени и два от цилиндрите. Това, че и други не са се оплакали не значи, че и те нямат този проблем... Успех! ЯВНО няма да карам пак мицубиши :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 28 април 2015 Сподели Публикувано 28 април 2015 ЯВНО няма да карам пак мицубиши :( В смисъл? Отказваш се от Митсубиши като цяло или само временно докато трае ремонта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.