pepoz Публикувано 24 март 2015 Сподели Публикувано 24 март 2015 Здравейте колеги,от скоро съм горд собственик на Lancer 1.6 2004 98ps, и искам да ви попитам относно мнения за подходящ газов инжекцион за колата. Имате ли впечатления? Благодаря и поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepoz Публикувано 24 март 2015 Автор Сподели Публикувано 24 март 2015 Здравейте колеги,от скоро съм горд собственик на Lancer 1.6 2004 98ps, и искам да ви попитам относно мнения за подходящ газов инжекцион за колата. Имате ли впечатления? Благодаря и поздрави Съжалявам, че пиша нов пост, не намирам поле за редакция. Получих и информация, че мотора ми се монтира и на миналия Лансер и не е с пластмасови колектори, дори ми предлагат обикновенна газова уредба и казаха, че сте стане. Това така ли е? :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex_ Публикувано 24 март 2015 Сподели Публикувано 24 март 2015 Съжалявам, че пиша нов пост, не намирам поле за редакция. Получих и информация, че мотора ми се монтира и на миналия Лансер и не е с пластмасови колектори, дори ми предлагат обикновенна газова уредба и казаха, че сте стане. Това така ли е? :icon_angel:Така е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepoz Публикувано 24 март 2015 Автор Сподели Публикувано 24 март 2015 Така е. Привет, благодаря за бързия отговор. :icon_thumbup: Искам да те попитам ти имаш ли монтирана ГИ на този мотор. Ще я покарам поне месец или два на бензин преди да правя действия на газ, в тази връзка какъв разход да очаквам на бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer_gb Публикувано 24 март 2015 Сподели Публикувано 24 март 2015 Здравей, ето и моите наблюдения относно разхода на бензин от този модел с този мотор - 10 литра градско в зимни условия и то в София, 8 литра извънградско със скорост 120-140 км/ч, 6 литра извънградско със скорост 90-100 км/час. Това са моите пресни впечатления, тъй като и аз имам колата от 2 месеца. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepoz Публикувано 24 март 2015 Автор Сподели Публикувано 24 март 2015 Здравей, ето и моите наблюдения относно разхода на бензин от този модел с този мотор - 10 литра градско в зимни условия и то в София, 8 литра извънградско със скорост 120-140 км/ч, 6 литра извънградско със скорост 90-100 км/час. Това са моите пресни впечатления, тъй като и аз имам колата от 2 месеца. Звучи добре :icon_thumbup: Сложил ли си газ колега, и ако да каква. Скоро ще кача снимки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 24 март 2015 Сподели Публикувано 24 март 2015 Съжалявам, че пиша нов пост, не намирам поле за редакция. Получих и информация, че мотора ми се монтира и на миналия Лансер и не е с пластмасови колектори, дори ми предлагат обикновенна газова уредба и казаха, че сте стане. Това така ли е? :icon_angel:Колега, така е, но по-добре е с ГИ. Този мотор има дебитомер, който се разваля, ако газовата не е настроена както трябва и започне да гърми. Става въпрос само за обикновена АГУ. Въпреки това има доста хора с обикновени ГУ и този мотор, само че на Каризма. Обикновено е малка вероятността моторът да започне да гърми на газ, но все пак...ГИ е по-добре и от друга гл.т - колата ще работи по-прецизно на газ, следователно ще гори по-малко отколкото обикновена ГУ.Има в момента и евтини ГИ, които мисля са нелош вариант. Обикновена ГУ си заслужава, само ако ще караш колата малко... Предимството на тази система е че: 1. можеш да палиш директно на газ (но не е препоръчително) и да си прехвърляш на газ/бензин когато си искаш (докато при ГИ е автоматично); 2. по-евтина първоначална инвестиция; 3. настройките са по-лесни - можеш и сам да ги правиш, докато при ГИ трябва винаги да ходиш на майстор (винаги когато има нужда, предполага се че веднъж настроена, няма да има нужда). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepoz Публикувано 24 март 2015 Автор Сподели Публикувано 24 март 2015 Колега, така е, но по-добре е с ГИ. Този мотор има дебитомер, който се разваля, ако газовата не е настроена както трябва и започне да гърми. Става въпрос само за обикновена АГУ. Въпреки това има доста хора с обикновени ГУ и този мотор, само че на Каризма. Обикновено е малка вероятността моторът да започне да гърми на газ, но все пак...ГИ е по-добре и от друга гл.т - колата ще работи по-прецизно на газ, следователно ще гори по-малко отколкото обикновена ГУ.Има в момента и евтини ГИ, които мисля са нелош вариант. Обикновена ГУ си заслужава, само ако ще караш колата малко... Предимството на тази система е че: 1. можеш да палиш директно на газ (но не е препоръчително) и да си прехвърляш на газ/бензин когато си искаш (докато при ГИ е автоматично); 2. по-евтина първоначална инвестиция; 3. настройките са по-лесни - можеш и сам да ги правиш, докато при ГИ трябва винаги да ходиш на майстор (винаги когато има нужда, предполага се че веднъж настроена, няма да има нужда).Здравей,благодаря за изчерпателния отговор.Ще я покарам 1,2 месеца и ще реша .. Нека и се порадвам Относно дебитомера. След 30мин ровене, не открих дори 1 сайт в който се продава дебитомер за този мотор за Lancer, Carisma или Space Star ... Явно има, но идея нямам колко точно струва тази свещенна част и от къде се купува ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepoz Публикувано 3 април 2015 Автор Сподели Публикувано 3 април 2015 Тъй,малко впечатления от разхода. Извънградско 6.0 при спокойно каране. 90-100 Смесено градско София по околовръстното доста 7.5-8.0 Доволен :mitsu-smiley: :icon_angel: Ще карам мицубарата на бензин известно време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 12 април 2015 Сподели Публикувано 12 април 2015 Здравей, мотора е 4G18 нали ? Карам същия на Space star вече към 30 000 км. с ГИ Fobus и си е супер (дебитомер нямам! :D) Инжекциона е слаган лятото на 2012 и до сега се наложи само да сменя маркучите към редуктора защото бяха започнали да се напукват около скобите(беше от най- евтините ГИ тогава и тези които бяха в комплекта са прекалено китайски).Разхода смесено е 8 - 8.5 рядко и до 9 ... на магистрала с 140 - 150 - 160 отива 9.5 - 10 (не слагам бензина който изгаря докато загрява).Настройката трябваше да я направим много прецизно (малко да не е както трябва и почва да мрънка че и е бедна/богата сместа ... от тук идва и добрия разход - прецизна саморегулация).Аз ти предлагам изобщо да не си и помисляш за обикновена уредба :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.