krasi ss Публикувано 21 март 2015 Сподели Публикувано 21 март 2015 Здравейте на скоро си взех тези джанти --> тук,, но се оказа че 1во- централния отвор е 68 вместо 67 ,а втулки с размер 1 мм не намирам тук може ли да се кара така ?2ро- ЕТ е 38 а на сегашните джанти е ET46 дали ще има проблем ? 3то- да сменя ли болтовете ? те са от железните джанти с конус без шайба , отвора на алуминиевите джанти също е конусен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 22 март 2015 Сподели Публикувано 22 март 2015 (редакция) Здравейте на скоро си взех тези джанти --> тук,, но се оказа че 1во- централния отвор е 68 вместо 67 ,а втулки с размер 1 мм не намирам тук може ли да се кара така ?2ро- ЕТ е 38 а на сегашните джанти е ET46 дали ще има проблем ? 3то- да сменя ли болтовете ? те са от железните джанти с конус без шайба , отвора на алуминиевите джанти също е конусенИ на трите въпроса отговора е, не! Редактирано 22 март 2015 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 22 март 2015 Сподели Публикувано 22 март 2015 Да ти престържат отворите и по дебели втулки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 22 март 2015 Сподели Публикувано 22 март 2015 (редакция) .....3то- да сменя ли болтовете ? те са от железните джанти с конус без шайба , отвора на алуминиевите джанти също е конусенАко джантата се монтира на шпилки с гайки, и отворите са на конус, както и гайките, защо да не я кара така с по-голям централен отвор без втулки, нали гайките центрират джантата (защото са на конус)? А за какви болтове говори автора, не знам, не е ли СпейсСтар със шпилки на главината? Редактирано 22 март 2015 от StDOBREV Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi ss Публикувано 22 март 2015 Автор Сподели Публикувано 22 март 2015 ДА с шпилки и гайки е ... моя грешка !!!1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 22 март 2015 Сподели Публикувано 22 март 2015 (редакция) Ако джантата се монтира на шпилки с гайки, и отворите са на конус, както и гайките, защо да не я кара така с по-голям централен отвор без втулки, нали гайките центрират джантата (защото са на конус)? А за какви болтове говори автора, не знам, не е ли СпейсСтар със шпилки на главината? Ако е голям луфта на централния отвор, има вероятност да се затегне накриво и да бие. Особено ако монтажиста не обира постепенно гайките, а метна още първата с гайковерта. По този начин в момента имам крива алу джанта. Буквално й проши нов централен отвор. Редактирано 22 март 2015 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi ss Публикувано 23 март 2015 Автор Сподели Публикувано 23 март 2015 ЗА това mitsubishi размера на централния отвор е 67 , тоест ти трябват втулки 67.1 ако размера на джантите е 68 остават 0,9 мм или дебелината на втулката трябва да е 0,45 мм под половин мм. и такава втулка трудно ще намериш , дори и стругар трудно ще ти я направи .. за това ти препоръчвам да си навиеш малко изолирбанд на главината и ще стане без втулка ..това ми казаха от едно място където продаваха втулки мисля да пробвам и да видя дали ще бие при по - висока скорост Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sviliv Публикувано 23 март 2015 Сподели Публикувано 23 март 2015 Миналата година имах подобни въпроси за решаване, сложиха ми втулки, и си смених гайките, защото стоманените "дерат" алуминия. А инъче всякак може. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.