Премини към съдържание

джанти


Препоръчано мнение

Здравейте на скоро си взех тези джанти --> тук

,, но се оказа че

1во- централния отвор е 68 вместо 67 ,а втулки с размер 1 мм не намирам тук може ли да се кара така ?

2ро- ЕТ е 38 а на сегашните джанти е ET46 дали ще има проблем ?

3то- да сменя ли болтовете ? те са от железните джанти с конус без шайба , отвора на алуминиевите джанти също е конусен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на скоро си взех тези джанти --> тук

,, но се оказа че

1во- централния отвор е 68 вместо 67 ,а втулки с размер 1 мм не намирам тук може ли да се кара така ?

2ро- ЕТ е 38 а на сегашните джанти е ET46 дали ще има проблем ?

3то- да сменя ли болтовете ? те са от железните джанти с конус без шайба , отвора на алуминиевите джанти също е конусен

И на трите въпроса отговора е, не!

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....

3то- да сменя ли болтовете ? те са от железните джанти с конус без шайба , отвора на алуминиевите джанти също е конусен

Ако джантата се монтира на шпилки с гайки, и отворите са на конус, както и гайките, защо да не я кара така с по-голям централен отвор без втулки, нали гайките центрират джантата (защото са на конус)? А за какви болтове говори автора, не знам, не е ли СпейсСтар със шпилки на главината?

Редактирано от StDOBREV
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако джантата се монтира на шпилки с гайки, и отворите са на конус, както и гайките, защо да не я кара така с по-голям централен отвор без втулки, нали гайките центрират джантата (защото са на конус)? А за какви болтове говори автора, не знам, не е ли СпейсСтар със шпилки на главината?

 

Ако е голям луфта на централния отвор, има вероятност да се затегне накриво и да бие. Особено ако монтажиста не обира постепенно гайките, а метна още първата с гайковерта. По този начин в момента имам крива алу джанта. Буквално й проши нов централен отвор.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЗА това mitsubishi размера на централния отвор е 67 , тоест ти трябват втулки 67.1 ако размера на джантите е 68 остават 0,9 мм или дебелината на втулката трябва да е 0,45 мм под половин мм. и такава втулка трудно ще намериш , дори и стругар трудно ще ти я направи .. за това ти препоръчвам да си навиеш малко изолирбанд на главината и ще стане без втулка ..

това ми казаха от едно място където продаваха втулки

мисля да пробвам и да видя дали ще бие при по - висока скорост

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година имах подобни въпроси за решаване, сложиха ми втулки, и си смених гайките, защото стоманените "дерат" алуминия. А инъче всякак може.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...