Премини към съдържание

наличие и цени на резервни части


Препоръчано мнение

Здравейте!

Като всеки (предполагам) решил да си купи Колт и аз се гмурнах в прекрасния Ви сайт на лов за полезна информация. Четох, четох, четох и все повече ми се засилваше желанието да си купя точно :mitsu-smiley: , но искам да Ви задам няколко въпроса преди окончателно да се реша.

Познат ми каза, че купил на жена си Колт '98, но толкова трудно му намирал части и те били толкова скъпи, че за него тази кола била "бутикова" и побързал да я продаде, преди да се разори. Има ли нещо вярно? Аз искам също да взема '98, '99 година кола, за да мога да я карам няколко години преди да се налагат сериозни ремонти (то е до късмет и начин на каране, но има по-голяма вероятност, отколкото с по-стара...). Освен това със сигурност искам с автоматични скорости, защото за София и за жена това е по-добрия вариант, та дали ще се намери кой да ми ги оправи (ако нещо им се счупи

 

) и дали ремонта няма да струва, колкото още един Колт.

За първи пост и за нов потребител мисля, че достатъчно Ви досаждах!

Благодаря предварително на всички, които отделят от времето си да прочетат това и още повече на тези, които ще си направят труда да ми отговорят!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами има нещо такова, Колтовете са по малко от Галантите ...........не знам защо ,но е фект.......може би идва от това че Галанта е като паднала от Марс и всеки предпочита такова бижу вместо Колт примерно..........а това съответно води и до дефицит на части вт. ръка. :icon_blush:

колкото до автоматика зависи , ако е читав и не са правили експерименти някакви предните собственици, - няма да имаш проблеми, нооо......това е божа раббота........ :icon_blush:

Попринцип това е скъп ремонт ,който може в някои случаи да стигне до към 2000 2 и нещо лв. ремонта, така че си преценете дали е рентабилно това........

иначе за останалите части не е скъпо, стандартните де, по окачването, по мотора ( зависи пак ) и т.н. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много Ви благодаря за отговора! Колкото и да ми е мъчно най-вероятно няма да имам :mitsu-smiley: Galant-а е красив, но е много голям за мен, а Colt-а, явно няма да мога да го издържам, все пак искам и аз да се възползвам от заплатата си :icon_crying:

Може би някой ден, когато спечеля от тотото :icon_hmm: :icon_crying:

Имате прекрасен форум и ще Ви навестявам, каквато и кола да си купя :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз карам такъв Колт, само че по-стария модел, 93 година е, автоматик.

Според мен цените на частите му са малко по-скъпи от аналогична немска кола например, но не винаги.

Автоматика е безгрижна работа, след първоначално обслужване само си караш :drive:

За части втора употреба не те съветвам да слагаш, освен нещо по купето (ламарини,пластмаси и т.н.)

За моето каране (около 2500 км на месец) е доста подходящ, разход на газ между 9 и 10 литра на 100 км.

Относно ремонти мога да кажа че не ми натоварва много семейния бюджет, е сега ще сменям един шарнир, ама той оригиналния още така че...

В крайна сметка и с ръчни скорости да си вземеш няма да съжаляваш, щом толкова те плаши автоматичната кутия :yes3:

Дано съм ти помогнал малко с мнението си :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Върна усмивката на лицето ми днес :icon_thumbup: Вече се бях отчаяла, че ще трябва да си купя някой немски кошник, от който да ме е срам да сляза :icon_blush: Аз много искам с автоматични скорости и по никакъв начин няма да се се реша да карам в София с ръчни - не ми се отдават и няма смисъл да ядосвам колегите шофьори на пътя :icon_angel:, просто се притеснявам като е толкова рядко срещана тази кола и то автоматик, дали ще има добри автомонтьори да се погрижат за нея. Именно заради нежеланието ми да вися само по сервизи искам малко по-нова (доколкото са ми възможностите), защото до сега не съм имала кола и честно казано не знам какво мога да очаквам.

Аз съм мечтата на всеки недобросъвестен монтьор - невежа по отношение на колите, с желание за кола и невероятно страхлива т.е. ще я водя "на доктор" при най-малкото кихане. Разхода не ме притеснява толкова, защото аз на кола с ръчни скорости успявам да докарам по-висок разход, отколкото на такава с автоматични......да не обяснявам как :icon_doh:

Моля Ви споделете мнение за работата на колата Ви с АГУ. Чета мнения, че газовите уредби развалят, ако мога така да се изразя, двигателите - скъсявали им живота - има ли нещо вярно или пак са само градски легенди?

Благодаря Ви за отговорите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Газта не намалява живота на двигателя ,а точно обратното, тъй като е по чист като състав и мотора работи по чисто ..........но при неправилно монтирана АГУ или скапана такава, може да доведе до скапването на мотора.......

Според мен най добре е да си потърсиш кола с твоите изисквания от Германия или Холандия и тогава да си я вкараш тук .....От Холандия колата ще е на газ сигурно, точно това което искаш ти............от друга страна не е проблем да се сложи газ и тук , нооо.........е дълга и широка , тъй като яма да намериш еднозначни мнения никъде за това , при кой да се монтира........ :icon_blush:

Ако е толкова трагично положението при теб със смяната на скоростите, тогава задължително автоматик.......трудно ще се намери малка кола с автоматични скорости и затова избора ще е по малък........

За подръжката е ясно, не е скъпа( за консумативи и т.н. ) но ако я удариш тогава е е проблем с частите, по трудно се намират, но не чак толкова като за бутикова кола,- е ,не разчитай че калник или фар ще имат на склад обаче, просто се поръчват и ти ги доставят за 3-4 дни от ГЪрция най вероятно

Един съвет от мен - задължително АВТО КАСКО при теб......... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ Tymbi, четох много от съветите, които си дал на "колеги" от форума и ти благодаря, че откликна и на моите терзания!!! :good: Колата ми задължително ще е внесена от чужбина, но по-скоро Германия, отколкото Холандия. Баща ми ходи да си купи кола от Холандия преди месец и едва ли ще иска да отиде пак чак до там. Ако не намери кола с газова, аз сигурно няма да се реша да си сложа в България, защото наистина може да ми излезе през носа след това. Аз не мисля, че ще карам повече от 800-1000 км. средно на месец, за да спестя чак толкова много.

Със скоростите не съм чак тооооолкова зле, но като се има предвид, че от 6 г. не съм карала кола с изключение на 300 км. преди 1 седмица и то извънградско, си мисля, че София не е точното място да се уча да карам и то съвсем сама.

Колкото до каското, прав сте за мен е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО и аз си го знам :icon_blush:, още повече, че не мисля да си сменям личната карта и колата ми няма да е със софийска регистрация, което понякога е проблем.

Имам някакви бегли спомени, че Вие се занимавате с коли, но не си спомням дали беше професионално или помагате на приятели. Не искам да Ви прозвуча нахално, но ако имате опит с Колт-ове с автоматични скорости, бих желала да получа координатите Ви, за да знам, че има кой да се грижи за количката ми, ако ми намерят такава разбира се. Все пак може и да няма, а баща ми едва ли ще остане да живее в Германия в очакване на точната кола за мен :rolleyes:

И още нещо, което може изобщо да не знаете, но пък може и някой да е запознат: Ако си харесам кола в mobile.de има ли накакъв вариант тя да се запази от тук и само някой да отиде да я види и евентуално да я купи? Така ми се вижда по-сигурно да може да ми докара точно Колт, а не каквото и да е.

Извинете за дългите постове, но милион въпроси ми се въртят в главата и вече никой не иска да говори с мен за коли, защото съм им била досадна, та за това на Вас :icon_blush: :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо, което може изобщо да не знаете, но пък може и някой да е запознат: Ако си харесам кола в mobile.de има ли накакъв вариант тя да се запази от тук и само някой да отиде да я види и евентуално да я купи?

Би било хубаво, но няма такава възможност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е тук точно мястото, но се надявам някой да ми отговори. Много неща са се изписали във форума за газовите уредби, половината от които изобщо не ги разбрах :icon_blush: По моите впечатления отзивите са по-скоро положителни, отколкото отрицателни, но четейки отзивите се сетих защо мен толкова ме е страх от АГУ. Преди 7 г. баща ми караше Форд Сиера 2.0 над 100 к.с., което не е толкова от значение може би, на която сложи газова уредба Ловато. От един момент нататък като дадеше по-рязко газ се чуваше един страшен гръм и той спираше и слагаше някакъв маркуч и го затягаше с тел и така до следващото рязко подаване на газ или до когато на колата и хрумнеше. Пътуванията бяха кошмар. защото през цялото време поне аз бях на тръни кога ще гръмне пак.

На какво смятате, че е се е дължало това и случва ли се често? Може да Ви се стори детински въпроса, но когато искаш кола и не разбираш нищо по нея е малко страшно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото си спомням! Детонацията се преодолява с една клапа която е с една ламаринка и като има такъв гърмеж тя се затваря и не позволява да стигне детонацията до двигателя! Не го обясних правилно, но знам че като има такова нещо при детонация няма нищо страшно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото си спомням! Детонацията се преодолява с една клапа която е с една ламаринка и като има такъв гърмеж тя се затваря и не позволява да стигне детонацията до двигателя! Не го обясних правилно, но знам че като има такова нещо при детонация няма нищо страшно!

 

Явно ти е късно за спомени :icon_blush:

Лягай да се наспиш поне :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...