Biser Savov Публикувано 28 февруари 2015 Сподели Публикувано 28 февруари 2015 Здравете Колеги.Имам съмнения,че моята джипка пали бавно.Като чета във форума, колеги говорят за палене от четвърт.При мен трябва да въртя на стартера 2-3 секунди и тогава запалва.Иначе запалва равномерно и без колебания.Дори като е студен сутрин пали по-бързо. Ходих на диагностика -няма грешки.Моля ви за мнения.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 февруари 2015 Сподели Публикувано 28 февруари 2015 Здравете Колеги.Имам съмнения,че моята джипка пали бавно.Като чета във форума, колеги говорят за палене от четвърт.При мен трябва да въртя на стартера 2-3 секунди и тогава запалва.Иначе запалва равномерно и без колебания.Дори като е студен сутрин пали по-бързо. Ходих на диагностика -няма грешки.Моля ви за мнения.Благодаря предварително........или ГНП(и съответно всичко друго по горивопровода) , или стартер.......като за начало,тръгнете от по евтиния вариант...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 1 март 2015 Сподели Публикувано 1 март 2015 при мен беше подобен проблема още когато купих колата. след около 2 месеца моя собственост на една бензиностанция запали, все едно е паднал акумулатора - с голям зор. оттам веднага пред блока и край.....с едно камионче до DJ-я от другия ден проблеми с паленето не съм имал... но както се казва всяко удоволствие се заплаща - е това най не го харесвам.поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 1 март 2015 Автор Сподели Публикувано 1 март 2015 Акомулатора ми е110 ач,стартера върти като бесен,просто джипа си пали по едно и също време,независимо дали е +10 или -10 градуса.А,че ще се ходи при dj-я в това съмнения не може да има.Просто се опитвам да добия някаква представа за положението и да се подготвя финансово,защото тоя мерак ми разби предвидения бюджет.Възможно ли е да е от някакъв клапан за налягане на помпата,защото джипа върви добре,не пуши при високи обороти,само поняко2га на тихи обороти понапушва леко.Благодаря на всички,които дадат предположения! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drago petrov Публикувано 3 март 2015 Сподели Публикувано 3 март 2015 (редакция) Здравейте,имам Паджеро 3,2 2005 год.от около 2 месеца.Имам същия проблем,пали след 2-3-4 секунди,без значение дали е топло или студено.Мисля че върви добре,не съм карал друг за сравнение,не пуши !Всъщност докато е студен леко пропушва сиво-син пушек и мирише на сурова нафта. Ще следя темата за да разбера всъщност има или няма проблем. Редактирано 3 март 2015 от drago petrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drago petrov Публикувано 7 март 2015 Сподели Публикувано 7 март 2015 при мен беше подобен проблема още когато купих колата. след около 2 месеца моя собственост на една бензиностанция запали, все едно е паднал акумулатора - с голям зор. оттам веднага пред блока и край.....с едно камионче до DJ-я от другия ден проблеми с паленето не съм имал... но както се казва всяко удоволствие се заплаща - е това най не го харесвам.поздрави! Колега би ли споделил в такъв случай какъв е проблема ?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 7 март 2015 Автор Сподели Публикувано 7 март 2015 Здравейте.Опитвам се да разбера, дали има проблем,защото като чета по форума,колеги говорят за палене от четвърт,а при мен не е точно така.Нека колеги,които са по-навътре в нещата да кажат трябва ли да се отиде и каде за някакви настройки на помпа,компютър или нещо друго или това е нормално.БЛГ ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 23 април 2015 Автор Сподели Публикувано 23 април 2015 (редакция) Ходих на диагностика при Dj и ми каза , че има проблем в подкачващата помпа и ТСВ клапана .Дали би могло да се монтира външна подкачваща помпа след филтъра да подава гориво под налягане към входа на ГНП ? Къде на ГНП се намира тоя проблемен клапан, какво му се скапва и ще трябва ли да се настройва помпата ако се смени ? И последна питанка към всички знаещи колеги , колко струва и каде трябва да се поръча тоя клапан ? Благодарности към всички , които дадат мнения и идеи ! Редактирано 23 април 2015 от Biser Savov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 април 2015 Сподели Публикувано 23 април 2015 Ходих на диагностика при Dj и ми каза , че има проблем в подкачващата помпа и ТСВ клапана .Дали би могло да се монтира външна подкачваща помпа след филтъра да подава гориво под налягане към входа на ГНП ? Къде на ГНП се намира тоя проблемен клапан, какво му се скапва и ще трябва ли да се настройва помпата ако се смени ? И последна питанка към всички знаещи колеги , колко струва и каде трябва да се поръча тоя клапан ? Благодарности към всички , които дадат мнения и идеи !.........пробвай да сложите външна помпа,но според мен няма да има много ефект.........а за ТЦВ клапана, нали ви показах къде седи......в долния край на помпата, по средата е ако се гледа по дължина.......има куплунг с 3 пина... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 27 април 2015 Сподели Публикувано 27 април 2015 Колега би ли споделил в такъв случай какъв е проблема ?!малко късно, но - стартер Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emilstankov Публикувано 7 Май 2015 Сподели Публикувано 7 Май 2015 Аз имам същият проблем и каквото не смених и още не пали от първият път? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 13 август 2015 Автор Сподели Публикувано 13 август 2015 (редакция) Здравейте колеги! Да върна една болна тема.Май колкото и да се дърпам и запъвам ,ще трябва да се ремонтира ГНП . Джипа върви добре,гори според мен нормално/на дълго 8,5 , градско 13/ НЕ ПУШУ ПО НИКАКЪВ ПОВОД , при палене,при форсиране,при пълна газ при изпреварване просто не пуши.Проблемите са ,че пали забавено,най-вече когато е горещо и на последък гасне , когато включа климатика и съм на R или D и на някой светофар и е особено гадно.Четох много руски форуми и какво ли още не,но точно такава картина,като моята никаде не срещнах.Всички,които се оплакват или много пушат,или много горят,или не вървят.....при мен такива работи няма.Всички казват - умираща помпа.Аз смятам да я изчакам да доумре,ако има намерение да мре,но искам ако някой знае да каже откаде мога да си купя части за тая помпа? Откаде да си поръчам ГЛАВА и ПЛУНЖЕР и колко би струвало това? Нямам такива пари за големи майстори и извънземни стендове,кадето трябва да се плати толкова,колкото не струва самия джип.Ако някой има някакво инфо ,ще съм признателен ако помогне със съвет и евентуани доставчици на части,защото тия части все от някаде идват.Не смятам, че трябва за не чак толкова сложни неща да ни дерат по няколко кожи и ако успяваме да си помагаме нещата полека-лека ще си дойдат на мястото.Благодаря предварително на всички,които опитат с нещо да помагнат и се извинявам,ако някого неволно съм засегнал! Редактирано 13 август 2015 от Biser Savov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 13 август 2015 Автор Сподели Публикувано 13 август 2015 Здравейте колеги! Да върна една болна тема.Май колкото и да се дърпам и запъвам ,ще трябва да се ремонтира ГНП . Джипа върви добре,гори според мен нормално/на дълго 8,5 , градско 13/ НЕ ПУШУ ПО НИКАКЪВ ПОВОД , при палене,при форсиране,при пълна газ при изпреварване просто не пуши.Проблемите са ,че пали забавено,най-вече когато е горещо и на последък гасне , когато включа климатика и съм на R или D и на някой светофар и е особено гадно.Четох много руски форуми и какво ли още не,но точно такава картина,като моята никаде не срещнах.Всички,които се оплакват или много пушат,или много горят,или не вървят.....при мен такива работи няма.Всички казват - умираща помпа.Аз смятам да я изчакам да доумре,ако има намерение да мре,но искам ако някой знае да каже откаде мога да си купя части за тая помпа? Откаде да си поръчам ГЛАВА и ПЛУНЖЕР и колко би струвало това? Нямам такива пари за големи майстори и извънземни стендове,кадето трябва да се плати толкова,колкото не струва самия джип.Ако някой има някакво инфо ,ще съм признателен ако помогне със съвет и евентуани доставчици на части,защото тия части все от някаде идват.Не смятам, че трябва за не чак толкова сложни неща да ни дерат по няколко кожи и ако успяваме да си помагаме нещата полека-лека ще си дойдат на мястото.Благодаря предварително на всички,които опитат с нещо да помагнат и се извинявам,ако някого неволно съм засегнал!Машината е ПАДЖЕРО 3 3,2 DID 2001 г Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 15 август 2015 Сподели Публикувано 15 август 2015 (редакция) не, че разбирам повече от теб, но по изчетеното тук и в един офф-форум за тази помпа оставам със следното впечатление: след като се посмени карантията следва да се качи на стенд за да се настрои към съответния двигател. при всички положения ще се наложи да направиш тази процедура.колега те май не случи на кола, по нова година верига /ако не греша?/, сега помпа.... дано това да е последния ти ремонт!п.с. - на моето стрелката на температурата движи като тази на оборотомера поздрави!!!!! Редактирано 15 август 2015 от chasovnik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 15 август 2015 Автор Сподели Публикувано 15 август 2015 Вярно ,май не ми провървя с тоя автомобил.6 месеца търсих,гледах,избирах и взех най голямото дърво....но хората са казали-мерак се гаси или с пари , или кривак.Парите ги дадах,сега чакам жената да изгуби търпение и да ми удари една точилка.Както и да е.Въпроса ми най-болния е откаде да се намери КАРАНТИЯ ЗА ТАЯ ПОМПА ? А за стрелката на температурата не се притеснявай.....моята правеше същото,но заедно със стрелката за горивото.Това беше първото,което правих.....160 лв цяло табло втора употреба.Може да опиташ да извадиш таблото и да огледаш самия уред,май някакъв резистор правеше проблем ,или по-вероятно студена спойка.Половината ми дисплей не работеше,но след като го измих и му презапоих спойките ,всичко тръгна.Поздрави ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 6 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 6 септември 2015 (редакция) Здравейте колеги.Вчера се отвори възможност да закачим джипката на диагностика/просто от интирес да видя дали нещо не е излязло/ и майстора ми каза,че излизат три грешки,които не искали да се трият,но нямали нищо общо с паленето.Не ми обясни подробности ,но става въпрос за 31 , 51 , 52. Ако някой може да даде малко инфо,ще съм благодарен.Поздрави. Редактирано 6 септември 2015 от Biser Savov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 септември 2015 Сподели Публикувано 6 септември 2015 Както и да е.Въпроса ми най-болния е откаде да се намери КАРАНТИЯ ЗА ТАЯ ПОМПА ? Карантия за помпа Зексел най лесно и безболезнено се намира в БОШ- Киров .;)Помпата е патент на БОШ и карантията и е същата .За "диагностиката", отиди на друго място да ти направят правилна, такива грешки на кола 2001 г. с по 2 цифри няма . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 6 септември 2015 Сподели Публикувано 6 септември 2015 (редакция) има, има същите ги намират и в балканстар за автомобили 2006 година. Редактирано 6 септември 2015 от chasovnik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.