Здравейте колеги ! Да пораздвижа малко темата ! Лятото ,преди 10 000км.,направих пълна ревизия на горивната система.Това включва нови дюзи ,и профилактика на помпата.Какво включва сервиза на помпата не помня,само се сещам че се наложи и смяната на електрониката с нова,това е правено в сервиз "Суперскан". Преди да предприема всичко това, Джерото си палеше една идея по бавно,може би 3-4 секунди стартер,и газовете лютяха.Идеята ми бе да изпреваря счупването на ГНП-то и висенето ми по пътищата . Само че след всичките гореописани процедури колата никак не се оправи ,дори стана някак по-зле. Защо казвам оправи,ами сервиза който ми сваля ГНП-то ми каза че за да съм сигурен в колата си на същото трябва да се направи профилактика,същото ми казаха и от "Суперскан"! Дори те се чудеха как е вървяла колата,толкова много е била зле(помпата).Не съм се пестил от нищо и смених всичко което ми бе препоръчано! Да но уви ,трудното палене си остана ,лютивия дим също,дори мисля че нещата станаха по-зле.Какво имам впредвид. Скоро спусках един супер стръмен проход,там просто газ не се подава ,само сменяш предавки.Та след около 15км.спускане ,вече на равното ,след подаване на газ ,страшен сиво-бял облак,като е нужно доста за да изчисти.Това го прави при всяко подобно спускане! Преди ремонта освен лютия невидим дим други проблеми не съм имал,сега колата пуши и на равното. Трябва да уточня че двигателя не пипа масло и работи супер добре.Ако не гледам в огледалата какво се случва през ауспуха ,мога да кажа че джипа работи супер добре.Разхода е между 9,5 - 11 литра на сто.Като изключим пушаците ,колата работи страхотно. За да не спестявам нищо,ще кажа че спестих една препоръка на "Суперскан"! Посъветваха ме да сменя резервоара,но аз не го направих ,същия бе измит и сложен отново.Като превантивна мярка ,за да не попадат мизерии в помпата сменям оригинален горивен филтър(Балкан Стар) през 5 000км. Ако някой може с нещо да помогне ще съм благодарен!