Премини към съдържание

drago petrov

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

За drago petrov

  • Рожден ден 08/05/1970

Местоживеене

  • Град
    Суворово

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Pajero 3,2 did

drago petrov's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Това което казваш го пробвахме ,няма резултат ,все си пуши! Иначе на ход няма никакви проблеми,върви чудесно! Пушаците са на празен ход и по инерция . След доста сменени сервизи и майстори ,всички казват че помпата не е сервизирана правилно,всъщност имало доста рекламации към Суперскан. Аз вече не съм собственик на автомобила,харесаха състоянието му,оцениха всичко което съм направил по него и го купиха!
  2. Аз си продавам Джерото ,2006 година,автомат . Имам го от по-малко от година,навъртял съм му 13 000км.По колата е сменено и ремонтирано следното : -верига с обтегачите -всички масла ,двигател и диф.Кастрол,автомат Енеос ,всички филтри на оригинални -предни накладки TRW -задни накладки Textar -4броя подгревни свещи - предни амортисьори KYB - всички тампони на носачите,не помня каква марка - предварително профилактирана помпа в сервиз Суперскан(имам документи от там) - 4 броя нови дюзи - нов стартер,стария се оказа китайски и палеше трудно - 4 броя гуми Michlin Latitud tour на 10 000км. - работещ климатроник Колата е в чудесна кондиция !
  3. Такаааа ,да продължа да разказвам ! Проблема със забавеното палене е решен !!! Профилактирахме стартера и нещата се оправиха ,пали от ключ(на секундата) ! Но по-голямата ми мъка си остава ,дори си мисля че една идея се влоши ! Днес свалихме и проверихме смукателния колектор,всички въздуховоди и интеркулера ,ОК-са . Колата продължава да си работи чудесно но и да си пуши прилично .След запалване и работа около 4-5 минути на оборот сиво-белите(люти) пушеци си ги има.След това ,като се изфорсира картинката става още по грозна! Сиво-бялото се сгъстява и вплътнява и маранята си става метър - два пушек ! В момента свалят новите дюзи за да видим какво се случва с тях и.......то друго не остана освен на вторични !!!
  4. Здравейте ! ЕГР - а съм го затапил още като купих джипката ! Не знам как е пропушвала твоята но при мен на оборот ,като се загледаш,се вижда лекичко като пара ,но не е пара и люти ! Дали е зацепена правилно помпата ,ами нали за това дадох една камара пари и я пратих в уж единствения сервиз за Zexel в БГ .Аз също допускам че има проблем центровката(предварение ,закъснение) защото Мицу работи прекалено добре и тихо! Спирам до Ситроен 2,0 HDI 136 к.с и познайте коя кола се чува ..... Пежо мотора !!! Аз си разбутах джипа именно заради това пусто лютене и уж да изпреваря събитията със аварииното спиране на ГНП_то ! Джипката я ползвам за семейна кола,екскурзийки и почивки и исках да ми е сигурна ! А то стана така че след всичко сменено и една камара пари ,лютото си остана ,а и се разпуши !
  5. Здравейте колеги ! Да пораздвижа малко темата ! Лятото ,преди 10 000км.,направих пълна ревизия на горивната система.Това включва нови дюзи ,и профилактика на помпата.Какво включва сервиза на помпата не помня,само се сещам че се наложи и смяната на електрониката с нова,това е правено в сервиз "Суперскан". Преди да предприема всичко това, Джерото си палеше една идея по бавно,може би 3-4 секунди стартер,и газовете лютяха.Идеята ми бе да изпреваря счупването на ГНП-то и висенето ми по пътищата . Само че след всичките гореописани процедури колата никак не се оправи ,дори стана някак по-зле. Защо казвам оправи,ами сервиза който ми сваля ГНП-то ми каза че за да съм сигурен в колата си на същото трябва да се направи профилактика,същото ми казаха и от "Суперскан"! Дори те се чудеха как е вървяла колата,толкова много е била зле(помпата).Не съм се пестил от нищо и смених всичко което ми бе препоръчано! Да но уви ,трудното палене си остана ,лютивия дим също,дори мисля че нещата станаха по-зле.Какво имам впредвид. Скоро спусках един супер стръмен проход,там просто газ не се подава ,само сменяш предавки.Та след около 15км.спускане ,вече на равното ,след подаване на газ ,страшен сиво-бял облак,като е нужно доста за да изчисти.Това го прави при всяко подобно спускане! Преди ремонта освен лютия невидим дим други проблеми не съм имал,сега колата пуши и на равното. Трябва да уточня че двигателя не пипа масло и работи супер добре.Ако не гледам в огледалата какво се случва през ауспуха ,мога да кажа че джипа работи супер добре.Разхода е между 9,5 - 11 литра на сто.Като изключим пушаците ,колата работи страхотно. За да не спестявам нищо,ще кажа че спестих една препоръка на "Суперскан"! Посъветваха ме да сменя резервоара,но аз не го направих ,същия бе измит и сложен отново.Като превантивна мярка ,за да не попадат мизерии в помпата сменям оригинален горивен филтър(Балкан Стар) през 5 000км. Ако някой може с нещо да помогне ще съм благодарен!
  6. Ако има излишни пластини също искам,задната къса ! За Варна
  7. Колега би ли споделил в такъв случай какъв е проблема ?!
  8. Здравейте,имам Паджеро 3,2 2005 год.от около 2 месеца.Имам същия проблем,пали след 2-3-4 секунди,без значение дали е топло или студено.Мисля че върви добре,не съм карал друг за сравнение,не пуши !Всъщност докато е студен леко пропушва сиво-син пушек и мирише на сурова нафта. Ще следя темата за да разбера всъщност има или няма проблем.
  9. Здравейте ,на дисплея има надпис "СТ" мисля че беше,това е някакво световно време и колата сама си сверява чеса.Натиска се бутона 4 на касетофона и след това кръглия бутон за вкл.,надписа "СТ" изчезва и чеса не се самосверява,демек стои си такъв какъвто си го свериш .
×
×
  • Създаване...