Премини към съдържание

500 коня на галант ВР4?


SLX

Препоръчано мнение

Пичове, понеже знам, че сте фенове, реших да споделя един проект на приятел.

 

В последните месеци тук правят един 6а13TT от нулата, включително ковани биели и бутала, професионално шлайфан, нови лагери, миграция към турбини мицубиши TD04 19-T, поръчкови колектори, ревизия на главите със запазване на сток газоразпределението. Това се управлява от читав стендалоун, като ограничението в мощността идва не от двигателя, а от трансмисията :icon_thumbup:

 

Помолиха ме да питам тук дали има пазар за този двигател, ако има интерес и към цялото силово задвижване с мостовете, полуоските, ръчна скоростна кутия и прочее.

 

Мощността на вала ще да е около 500 коня и то консервативни настройки. Така, въпросът е за какви пари може да се продаде този сетъп - двигател с електроника или двигател в комплект с цялото силово предаване. Отговорът - "каквото даде пазарът" ми е известен, ако някой се интересува, може да пише лично.

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Serious shit... :icon_rock: На мен все пак ми е интересна поне ориентировъчна цена за такъв двигател преди да се замисля какво бих го правил...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Росен, кат фърля бомбичката да каже, каква е трансмисията, щото този мотор, монтиран на нормален вр-4, го счупва за норматив. Няма начин да издържи задвижването и кутията. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ще да е основната причина за продаване. Кат го рЕснеш от място за максимален старт ще има двигател тръгва - купе остава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Росен, кат фърля бомбичката да каже, каква е трансмисията, щото този мотор, монтиран на нормален вр-4, го счупва за норматив. Няма начин да издържи задвижването и кутията. :rulez:

 

Опитът сочи, че най-слабото звено във веригата е задният диференциал и той най-много страда при резки стартове от място. Даването на газ от втора нагоре го щади. Сток кутията и раздатката държат и ми се струва, че ще държат добре и занапред. Хубавото на този сетъп е, че силовото предаване е заменимо с такова от ЕВО, включително от RS. По скромното ми мнение ребилдната сток ръчна кутия на ВР4 няма никакви затруднения с торк от 600 нютона и 500 коня на вала. Полуоските също са сток и не показват признаци да се сърдят. Идеалният, според мен вариант е силово предаване от RS Ево, задният диф може и от ЕВО 8.

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На тази мощност никоя мицубиши трансмисия няма да издържи. Те и фабричните F5M42 ще кажеш че държат. Минаваш 50, 100 хил км и си казваш о, бе това е здраво, издържа, ето нищо й няма, като нова е. Като станат 150 000 почва къркоренето. Може и по-рано, може и по-късно според как караш колата.

Но това е прекалено много мощност. Един галант 4х4 ще се изстрелва до 100 за 4,0 секунди и до 200 за 12,1 секунди ... примерно. Максимална ... 315-20 някъде. Нещо такова ще се получи на практика. За спирачки като твоите тавИ и онова сериозното брембо.

И кво, викаш охлаждането не прави грижи и няма допълнителен маслен охладител? Генерацията как е? Аз бих я направил 2х1 на 67-70 мм и клапи които се отварят сами след 3500 оборота.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На тази мощност никоя мицубиши трансмисия няма да издържи. Те и фабричните F5M42 ще кажеш че държат. Минаваш 50, 100 хил км и си казваш о, бе това е здраво, издържа, ето нищо й няма, като нова е. Като станат 150 000 почва къркоренето. Може и по-рано, може и по-късно според как караш колата.

Но това е прекалено много мощност. Един галант 4х4 ще се изстрелва до 100 за 4,0 секунди и до 200 за 12,1 секунди ... примерно. Максимална ... 315-20 някъде. Нещо такова ще се получи на практика. За спирачки като твоите тавИ и онова сериозното брембо.

И кво, викаш охлаждането не прави грижи и няма допълнителен маслен охладител? Генерацията как е? Аз бих я направил 2х1 на 67-70 мм и клапи които се отварят сами след 3500 оборота.

 

Чакай, чакай. ВР4 ръчната кутия е ЕВО кутия, карантията вътре е идентична включително като на 7-ците... Така че, по-полека с това кое издържа и кое не. :icon_thumbup: Освен това от 500 коня на вала, до колелата стигат малко над 400, а 400 коня еволюшън съвсем не е най-страховитото нещо на света. Така че със силовото предаване не е толко драма. Драгаджиите, който тръгват от 5000 оборота от място претоварват задния диф и останалата част от силовото предаване и пак карат на такава мощност с такава кутия.

 

Единственият сейфти ъпгрейд на тази комбинация е заден диф от ЕВО 8, който струва към 300 лири и е директен болт от на ВР4-шасито, само се подлагат едни 10 мм. шайби. Добре е и тампоните на дифа да се сменят. Охлаждането е ОК, но тази кола не е карана никога на писта, никога през лятото на писта. Тогава след 4, 5 обиколки пълна газ, ще заври чайника, както и на 90% от бегачките. Няма място за алуминиев радиатор, защото турбините са бая големки.

 

Иначе колата има маслен кулер с термостат, естествено. Но при стрийт употреба повече от 100 градуса не съм виждал темепература на маслото и то преди кулера. С него на 82 отваря термостата и нещата са ок.

 

Такава кола се кара 1000, 2000 км..... годишно. За да я мислиш кога ще мине 150 000 :icon_thumbup:

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

О, аз съм ги взел на колелата тия пестийн коня и не знаех че ск.к. е като на ево 7. Цифрите за вървежа тогаз са нагоре - 5,2 и 16,7.

Значи VR с фабричната ръчна ск.к. с 5 степени и с диференциал от ево 8 е нещо, над което заслужава да си помисли човек.

400 може да не са най-страшното нещо, но са доста страшнички. Да не ни чете някой другофорумец и да каже тия от :mitsu-smiley: форума коньовете за нищо ги немат.. С 400 ще върви и настрани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

О, аз съм ги взел на колелата тия пестийн коня и не знаех че ск.к. е като на ево 7. Цифрите за вървежа тогаз са нагоре - 5,2 и 16,7.

Значи VR с фабричната ръчна ск.к. с 5 степени и с диференциал от ево 8 е нещо, над което заслужава да си помисли човек.

400 може да не са най-страшното нещо, но са доста страшнички. Да не ни чете някой другофорумец и да каже тия от :mitsu-smiley: форума коньовете за нищо ги немат.. С 400 ще върви и настрани.

 

 

Да ти пращам ли оферта на лично? По-добре ще е от V8 :icon_thumbup:

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На нас с преднячките ни трябва механичен блокаж, че с това до трета ще се изправят завоите. За да си го представят мераклии с предно, нека пробват да вземат завоя 90 градуса (някоя пряка) на първа от 3000 оборота и веднага след влизане в завоя да нагазят газтЪТ до ламарина. Същото ще става с тоя назлобен мАтор, дето ти го предлагаш, само че с 3-4 пъти по-висока скорост. Ти вместо да продадеш боядисания веер, можеше да го пуснеш отпред и да всяваш ужас. Миналия месец отказах Х5-ца от по-старите, преди това ленд крузър осмак дизел с 6 цифри в номера, обаче вчера след работа едно бенве 3-ка ме взе. На капака му пишеше 335xi. Ко знаех, нямаше да му приставам на акъла...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На нас с преднячките ни трябва механичен блокаж, че с това до трета ще се изправят завоите. За да си го представят мераклии с предно, нека пробват да вземат завоя 90 градуса (някоя пряка) на първа от 3000 оборота и веднага след влизане в завоя да нагазят газтЪТ до ламарина. Същото ще става с тоя назлобен мАтор, дето ти го предлагаш, само че с 3-4 пъти по-висока скорост. Ти вместо да продадеш боядисания веер, можеше да го пуснеш отпред и да всяваш ужас. Миналия месец отказах Х5-ца от по-старите, преди това ленд крузър осмак дизел с 6 цифри в номера, обаче вчера след работа едно бенве 3-ка ме взе. На капака му пишеше 335xi. Ко знаех, нямаше да му приставам на акъла...

 

 

Пращам ти и мостовете с кардани, диференциали и прочее, само речи...:icon_thumbup: AYC-ове, майкове всичкото работи. 11 секундна кола ша имаш...:icon_thumbup:

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...