SLX Публикувано 23 февруари 2015 Сподели Публикувано 23 февруари 2015 Пичове, понеже знам, че сте фенове, реших да споделя един проект на приятел. В последните месеци тук правят един 6а13TT от нулата, включително ковани биели и бутала, професионално шлайфан, нови лагери, миграция към турбини мицубиши TD04 19-T, поръчкови колектори, ревизия на главите със запазване на сток газоразпределението. Това се управлява от читав стендалоун, като ограничението в мощността идва не от двигателя, а от трансмисията :icon_thumbup: Помолиха ме да питам тук дали има пазар за този двигател, ако има интерес и към цялото силово задвижване с мостовете, полуоските, ръчна скоростна кутия и прочее. Мощността на вала ще да е около 500 коня и то консервативни настройки. Така, въпросът е за какви пари може да се продаде този сетъп - двигател с електроника или двигател в комплект с цялото силово предаване. Отговорът - "каквото даде пазарът" ми е известен, ако някой се интересува, може да пише лично. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 23 февруари 2015 Сподели Публикувано 23 февруари 2015 Serious shit... :icon_rock: На мен все пак ми е интересна поне ориентировъчна цена за такъв двигател преди да се замисля какво бих го правил... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 24 февруари 2015 Сподели Публикувано 24 февруари 2015 Росен, кат фърля бомбичката да каже, каква е трансмисията, щото този мотор, монтиран на нормален вр-4, го счупва за норматив. Няма начин да издържи задвижването и кутията. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 февруари 2015 Сподели Публикувано 24 февруари 2015 Това ще да е основната причина за продаване. Кат го рЕснеш от място за максимален старт ще има двигател тръгва - купе остава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 24 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2015 Росен, кат фърля бомбичката да каже, каква е трансмисията, щото този мотор, монтиран на нормален вр-4, го счупва за норматив. Няма начин да издържи задвижването и кутията. :rulez: Опитът сочи, че най-слабото звено във веригата е задният диференциал и той най-много страда при резки стартове от място. Даването на газ от втора нагоре го щади. Сток кутията и раздатката държат и ми се струва, че ще държат добре и занапред. Хубавото на този сетъп е, че силовото предаване е заменимо с такова от ЕВО, включително от RS. По скромното ми мнение ребилдната сток ръчна кутия на ВР4 няма никакви затруднения с торк от 600 нютона и 500 коня на вала. Полуоските също са сток и не показват признаци да се сърдят. Идеалният, според мен вариант е силово предаване от RS Ево, задният диф може и от ЕВО 8. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 февруари 2015 Сподели Публикувано 24 февруари 2015 (редакция) На тази мощност никоя мицубиши трансмисия няма да издържи. Те и фабричните F5M42 ще кажеш че държат. Минаваш 50, 100 хил км и си казваш о, бе това е здраво, издържа, ето нищо й няма, като нова е. Като станат 150 000 почва къркоренето. Може и по-рано, може и по-късно според как караш колата. Но това е прекалено много мощност. Един галант 4х4 ще се изстрелва до 100 за 4,0 секунди и до 200 за 12,1 секунди ... примерно. Максимална ... 315-20 някъде. Нещо такова ще се получи на практика. За спирачки като твоите тавИ и онова сериозното брембо.И кво, викаш охлаждането не прави грижи и няма допълнителен маслен охладител? Генерацията как е? Аз бих я направил 2х1 на 67-70 мм и клапи които се отварят сами след 3500 оборота. Редактирано 24 февруари 2015 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 24 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2015 На тази мощност никоя мицубиши трансмисия няма да издържи. Те и фабричните F5M42 ще кажеш че държат. Минаваш 50, 100 хил км и си казваш о, бе това е здраво, издържа, ето нищо й няма, като нова е. Като станат 150 000 почва къркоренето. Може и по-рано, може и по-късно според как караш колата. Но това е прекалено много мощност. Един галант 4х4 ще се изстрелва до 100 за 4,0 секунди и до 200 за 12,1 секунди ... примерно. Максимална ... 315-20 някъде. Нещо такова ще се получи на практика. За спирачки като твоите тавИ и онова сериозното брембо.И кво, викаш охлаждането не прави грижи и няма допълнителен маслен охладител? Генерацията как е? Аз бих я направил 2х1 на 67-70 мм и клапи които се отварят сами след 3500 оборота. Чакай, чакай. ВР4 ръчната кутия е ЕВО кутия, карантията вътре е идентична включително като на 7-ците... Така че, по-полека с това кое издържа и кое не. :icon_thumbup: Освен това от 500 коня на вала, до колелата стигат малко над 400, а 400 коня еволюшън съвсем не е най-страховитото нещо на света. Така че със силовото предаване не е толко драма. Драгаджиите, който тръгват от 5000 оборота от място претоварват задния диф и останалата част от силовото предаване и пак карат на такава мощност с такава кутия. Единственият сейфти ъпгрейд на тази комбинация е заден диф от ЕВО 8, който струва към 300 лири и е директен болт от на ВР4-шасито, само се подлагат едни 10 мм. шайби. Добре е и тампоните на дифа да се сменят. Охлаждането е ОК, но тази кола не е карана никога на писта, никога през лятото на писта. Тогава след 4, 5 обиколки пълна газ, ще заври чайника, както и на 90% от бегачките. Няма място за алуминиев радиатор, защото турбините са бая големки. Иначе колата има маслен кулер с термостат, естествено. Но при стрийт употреба повече от 100 градуса не съм виждал темепература на маслото и то преди кулера. С него на 82 отваря термостата и нещата са ок. Такава кола се кара 1000, 2000 км..... годишно. За да я мислиш кога ще мине 150 000 :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 февруари 2015 Сподели Публикувано 24 февруари 2015 О, аз съм ги взел на колелата тия пестийн коня и не знаех че ск.к. е като на ево 7. Цифрите за вървежа тогаз са нагоре - 5,2 и 16,7.Значи VR с фабричната ръчна ск.к. с 5 степени и с диференциал от ево 8 е нещо, над което заслужава да си помисли човек.400 може да не са най-страшното нещо, но са доста страшнички. Да не ни чете някой другофорумец и да каже тия от :mitsu-smiley: форума коньовете за нищо ги немат.. С 400 ще върви и настрани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 25 февруари 2015 О, аз съм ги взел на колелата тия пестийн коня и не знаех че ск.к. е като на ево 7. Цифрите за вървежа тогаз са нагоре - 5,2 и 16,7.Значи VR с фабричната ръчна ск.к. с 5 степени и с диференциал от ево 8 е нещо, над което заслужава да си помисли човек.400 може да не са най-страшното нещо, но са доста страшнички. Да не ни чете някой другофорумец и да каже тия от :mitsu-smiley: форума коньовете за нищо ги немат.. С 400 ще върви и настрани. Да ти пращам ли оферта на лично? По-добре ще е от V8 :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 февруари 2015 Сподели Публикувано 25 февруари 2015 На нас с преднячките ни трябва механичен блокаж, че с това до трета ще се изправят завоите. За да си го представят мераклии с предно, нека пробват да вземат завоя 90 градуса (някоя пряка) на първа от 3000 оборота и веднага след влизане в завоя да нагазят газтЪТ до ламарина. Същото ще става с тоя назлобен мАтор, дето ти го предлагаш, само че с 3-4 пъти по-висока скорост. Ти вместо да продадеш боядисания веер, можеше да го пуснеш отпред и да всяваш ужас. Миналия месец отказах Х5-ца от по-старите, преди това ленд крузър осмак дизел с 6 цифри в номера, обаче вчера след работа едно бенве 3-ка ме взе. На капака му пишеше 335xi. Ко знаех, нямаше да му приставам на акъла... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 25 февруари 2015 На нас с преднячките ни трябва механичен блокаж, че с това до трета ще се изправят завоите. За да си го представят мераклии с предно, нека пробват да вземат завоя 90 градуса (някоя пряка) на първа от 3000 оборота и веднага след влизане в завоя да нагазят газтЪТ до ламарина. Същото ще става с тоя назлобен мАтор, дето ти го предлагаш, само че с 3-4 пъти по-висока скорост. Ти вместо да продадеш боядисания веер, можеше да го пуснеш отпред и да всяваш ужас. Миналия месец отказах Х5-ца от по-старите, преди това ленд крузър осмак дизел с 6 цифри в номера, обаче вчера след работа едно бенве 3-ка ме взе. На капака му пишеше 335xi. Ко знаех, нямаше да му приставам на акъла... Пращам ти и мостовете с кардани, диференциали и прочее, само речи...:icon_thumbup: AYC-ове, майкове всичкото работи. 11 секундна кола ша имаш...:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 февруари 2015 Сподели Публикувано 25 февруари 2015 Дай ми цени да има над какво да мисля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.