Georgi Yordanov Публикувано 16 февруари 2015 Сподели Публикувано 16 февруари 2015 Здравейте, Имам един проблем с Lancer-а. Като оставя колата за 6-7 дни без да я карам и после не мога да запаля поради изтощен акумулатор. Та да ви питам това нормално ли е. Мерих консумацията на ток при изгасен двигател. Първоначално е около 1А а след 20-30 секунди става около 25мА.Колата се държи в гараж и акумулатора е на около месец. 60Аh (няма място за по-голям). Стария го смених точно по тази причина с не паленето. Колата е Mitsubishi Lancer 2008г., 1,5 кубика, 109кс, бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 16 февруари 2015 Сподели Публикувано 16 февруари 2015 Зареди го и отиди да ти го натоварят на вилка този акумулатор да видиш дали държи ток. Това че е на около месец не е гаранция преди това колко е седял. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 16 февруари 2015 Сподели Публикувано 16 февруари 2015 Имах подобен проблем, и престанах да пускам алармата, само си заключвам с ключа. Може и при теб да е същия проблем :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 17 февруари 2015 Сподели Публикувано 17 февруари 2015 Това с алармата не е решение, значи пак има проблем. Колата не може да спре да пали заради алармата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 17 февруари 2015 Сподели Публикувано 17 февруари 2015 Това с алармата не е решение, значи пак има проблем. Колата не може да спре да пали заради алармата.Колегата има предвид,че при задействана/включена/ аларма тя има консумация.А като не я пуска -няма.И в неговия случай му е решило проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 17 февруари 2015 Сподели Публикувано 17 февруари 2015 Много добре разбрах какво има в предвид и точно това казах, че ако консумацията на алармата е проблем ( тя не е проблем ), другаде му е проблема. При нормални обстоятелства алармата не пречи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 17 февруари 2015 Сподели Публикувано 17 февруари 2015 (редакция) Имам твоя проблем. Според сервиза, консумацията е била 10 пъти над нормалното в покой. Явно има утечка някъде. Ако се кара всеки ден, няма проблем. Но при по-дълъг престой - греда! Сега разследват случая. Редактирано 17 февруари 2015 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 февруари 2015 Сподели Публикувано 17 февруари 2015 Имам твоя проблем. Според сервиза, консумацията е била 10 пъти над нормалното в покой. Явно има утечка някъде. Ако се кара всеки ден, няма проблем. Но при по-дълъг престой - греда! Сега разследват случая.Алармата и афтърмаркет музики са най-честите причинители на утечката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.