Т. Минтов Публикувано 25 февруари 2015 Сподели Публикувано 25 февруари 2015 Гледна точка и информация за размисъл по въпроса с винетките: Тол-такси на магистралата - 40 лева до Бургас. Как ни лъже Павлова и как Борисов иска да дои българина Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 февруари 2015 Сподели Публикувано 25 февруари 2015 Гледна точка и информация за размисъл по въпроса с винетките: Тол-такси на магистралата - 40 лева до Бургас. Как ни лъже Павлова и как Борисов иска да дои българина.......отговорите са много ,но не искам да ги оправдавам.......1. в Швейцария когато са правени пътищата,са ги правили както ТРЯБВА......да не говорим ,ще за доста от тях се полага бетон отдолу.....2. Там пак, е решен проблема със свачищата кардинално, като са се изгребвали 100-ци хиляди тонове скална маса, а не както тук- скалата да виси над пътя.....освен това, когато това е невъзможно, се вземат други решения-технологии, които може би в БГ не ги прилагат поради обясними причини....3. Още когато са ги строили повечето пътища,това е било около ВСВ или малко след това,където е било приоритет на държавата,а и тогава е било далеч по евтино,ползвали са затворници ,и т.н.......4.Швейцария е държава ,която пести,и не си позволява необмислени харчове, но ние тук трябва да "нахраним" едни или други марионетки за сметка на хората.......Има още много да се говори по този ? ,но няма време....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 5 април 2015 Сподели Публикувано 5 април 2015 [Предполагам, че ще стане както си мисля - отначало казват висока сума за ТОЛ-таксите (90 лв от София до Бургас), после ще я направят 40 лв и хората ще си мислят, че са на далавера, но няма да са... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CRS Публикувано 6 април 2015 Автор Сподели Публикувано 6 април 2015 (редакция) Вместо да се занимават с глупости да мислят как да измъкнат повече пари, да вземат да помислят как да спрат да потъват парите в нечий джоб и да се плаща скъпо за некачествени ремонти.Пари да се оправят пътищата няма, но за консултации има :icon_doh:. До момента не съм видял увеличение на държавно вземане да е довело до нещо различно от повече пари за правилните хора. :icon_clap: Данъците, които плащаме за автомобилите би трябвало да отиват точно за тези пътища.Дори ми се струва, че и в момента таксите от винетки не отиват за поддържане на пътната мрежа в градовете.Иначе е ясно че тол таксите в крайна сметка ще повишат разходите - в сравнение с винетките. Миро, Данък МПС е за общинския път - няколко милиона/годишно само от леки автомобили - не се вижда нов асфалт.Винетна такса за АПИ - няколко стотин милиона/годишно - национална пътна мрежа - миналата година откриха нов участък от около 10 км двулентов околовръстен път на Враца, само с ЕДИН мост, при 5 кръстовища и 1 ЖП прелезУчастъците от Е79, които преминават през града, поне 10-15 км, никой не ги пипа от много години, а всички шофьори си трошат колите по тях (дори чуждите - след закупена винетка), след дъжд, винаги до Технополис Враца има коли с потрошени джанти и спукани гуми.Визирам Враца и региона, колегите ще споделят как е при тях. Напълно сте прав, колега! Но тъй като сме автомобилен, а не "камионджойски" форум, реших да не се задълбочавам в посока данъци на камиони Колкото до опита от други страни, в Сигапур например, данък кола е убийствен и не всеки може да си позволи този лукс. Поради ограниченото пространство, данъкът е от т.н. "възспиращи" данъци. Има единна плоска компонента, а освен това всеки авомобил има GPS, по чиито показания се определя втората компонента- колкото повече караш, толкова повече плащаш.Но това е много сложно за нашите управници, ще се объркат и ще вземат да откраднат нещо- не от алчност, а по навик и по невнимание :)Според мен, построените от държавата пътища, вкл. магистрали трябва да са безплатни и да се финансират от данък автомобил, или от компонента, включена в горивата. И каква е тази простотия, че за движение в населени места не се плаща за винетка ?!? А който инвеститор иска да прави бизнес с пътища- да си закупи земя, да си направи път, или магистрала, да си сложи бариера с касиер . А хората ще решат дали им е по-изгодно да му платят за вдигане на бариерката, или да минат по пътя, за който вече са платили данък на държавата. Справедливо и демократично Омръзна ми от мантрата, че "държавата е лош стопанин"! Има лоши и добри управляващи, въпрос на контрол. :icon_clap: а българите не искат и не упражняват контрол, засега Би трябвало, ама отиват в държавната хазна, а не за пътищата .А за винетките правилно ти се струва, и те не отиват за поддържане на пътища а се отклоняват в същата посока .http://3e-news.net/%...%BA%D0%B8_33691Любимите ни държавни служители сега са решили да въвеждат и ТОЛ такса, за да може повече пара да отива в държавния бюджет, та да може да се краде по спокойно .Когато сумата от която присвояваш е по малка, има по голяма вероятност да те разкрият, пък и трябва да присвояваш по малки суми, когато сумата е голяма, вече е друго нещо .:D . споделям напълно! Редактирано 6 април 2015 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 април 2015 Сподели Публикувано 6 април 2015 (редакция) Силно се съмнявам приходите от данъка върху МПС да се използват за ремонт на пътища вътре в което и да е населено място. Някъде някакъв % - да.Колко милиона лева мислите се събират от продажбата на винетните стикери? Да са 220-240 милиона лева. Реално пуснатите в обръщение са повече, но голяма част е безплатна за хората с над 50% ТНР. Пътната мрежа на България колко километра е? Да е 20 000 км. Пада се по 11 000 кинта на километър.Мостове ли да се правят, надлези ли, виадукти ли да се издигат, свлачища ли да се укрепват, дупки ли да се пълнят, магистрали ли да се рециклират, боя за маркировка ли да се полага .... В моя край отпреди 7-8 години имаше случай на недобросъвестно изпълнение асфалтиране на участък с две ленти с дължина към 12 км, не съм сигурен докъде е трябвало. Мани че не стигнА до края, ами сложиха 1,5 см асфалт. Още малко ще прозира. Държавата е платила парите, но изпълнителят е за прибиване. "Спестил" левове и айде бегом далече от бегето. Добре че е ЕС да прави по някоя финансова инжекция, че с приходите от винетки само правим някакви кръпки.Засега са рехабилитирани 940 км второ- и третокласна пътна мрежа. Има одобрени проекти, по които ще се почне работа т.г. Да не забравяме и забавата на строежа на магистралата, която се дължеше на отчужденията. При конкурсите за избор на изпълнител водещ НЕ трябва да е критерият ЦЕНА. Важи правилото - получаваш това, за което си платил. Издънилите се фирми не трябва да се допускат до участие в конкурсите. Никога повече! Редактирано 6 април 2015 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 април 2015 Сподели Публикувано 6 април 2015 Колко милиона лева мислите се събират от продажбата на винетните стикери? Да са 220-240 милиона лева. Реално пуснатите в обръщение са повече, но голяма част е безплатна за хората с над 50% ТНР. Пътната мрежа на България колко километра е? Да е 20 000 км. Пада се по 11 000 кинта на километър.Мостове ли да се правят, надлези ли, виадукти ли да се издигат, свлачища ли да се укрепват, дупки ли да се пълнят, магистрали ли да се рециклират, боя за маркировка ли да се полага .... Звучиш ми също като някой министър на транспорта .:DВинетки не плащат само леките коли, знаеш ли колко бусове и камиони се движат по пътищата и питал ли си някой с такова МПС колко плаща за винетка ? Отделно при тях няма безплатни винетки за над 50% ТНР . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 април 2015 Сподели Публикувано 6 април 2015 А ти винаги звучиш в опозиция . Тези цифри намерих за 2014-та година - всичко приходи от продажба на винетни стикери - 221 или 224 000 000 лева. Ако го беше разделил на цената на годишната, щеше да получиш 3 283 582. Щеше да се попиташ абе толкова ли леки коли са регистрирани у нас? А колко ли са снабдени с винетка и особено па годишна такава... К1, К2 и К3 - общо 221 или 224 милиона лева. Едни го пишат така, други иначе :rolleyes: Какво са там 3-4 милиона... Нищо, дреболия Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.