nighthawk Публикувано 21 януари 2015 Сподели Публикувано 21 януари 2015 (редакция) Здравейте ,проблема е следния, беше ми паднал акумулатора и запалих чрез поддаване на ток със кабели,колата запали нормално, обаче на другия ден забелязах,че оборотите много ми падат без да гасне колата. Например при свободна ги държи, обаче при леко тръгване и спирачка оборотите падат почти до 0 и след няколко секунди се покачват към нормалните. Чувал съм че трябва да се покара малко и да се самообучи дроселовата клапа,но дали това така или трябва по друг начин да се оправи проблема. Колата е Каризма 1,6 90 . Благодаря предварително за съветите. Редактирано 21 януари 2015 от Светльо Ангелов Главни букви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 21 януари 2015 Сподели Публикувано 21 януари 2015 (редакция) При мен е същата работа на същият двигател. Няколко пъти свалях акумулатора и същият проблем. Най-лесно е да я запалиш без да пипаш педала на газта да поработи 5-10 минути на място да си "настрои" компютъра и оборотите на празен ход се оправят. Веднъж тръгнах веднага след закачен акумулатор и почти гаснеше като пусна газта и спрях на едно място,загасих я и след това я запалих без да пипам газта да поработи малко и се оправя. Но има цяла процедура, веднъж съм я правил и няма голяма разлика с нея или без нея. Стъпка 1:Топъл двигател(задължително).Откачаш акумулатора(първо -' date='после+).Източваш системата от останалия ток по кондензаторите(т.е. дай на контакт,пусни лампи,фарове,парно...),не за дълго-няколко сек.Стъпка 2:Свързваш акумулатора(първо +,после-)БЕЗ КОНСУМАЦИЯ НА ТОК,даже лампа не трябва да свети.Палиш без да форсираш ии чакаш 15 минути без да правиш нищо.Стъпка 3:След това включваш най-големите консуматори на ток(парно,подгрев на стъкла,радио,фарове).Изчакваш 5 минути с всичко включено и тръгваш да караш(аз даже си обърнах на газ).През следващите няколко стотин километра компютъра ти ще се учи колко мощност да подава.И я изрязвай чат пат да й даваш повече пауър,не я карай бавно постоянно.Търпение и успех,колега!Дано ти бъда полезен. [/quote'] От тук е копирано http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=27980Има оригинал на английски http://www.answers.com/Q/How_do_you_reset_the_ECU_on_a_Mitsubishi_Carisma_1.8 Има още един вариант, който се среща по книжките Какво да се прави, ако след смяна на акумулатора оборотите на двигателя станат нестабилни:- ако след смяна на акумулатора оборотите на двигателя станат нестабилни, установете двигателя визходно състояние, като за целта следвате дoлyописания метод:1. Спрете автомобила на беэопасно място.2. Поставете лоста за скоростите (при механични скоростни кутии) на положeние 'N' (Неутрално) или селекторния лост(при автоматични скоростни кутии) на положение 'Р' (Пapкиране).3. Рестартирайте двиraтеля.4. Изключете отonлeнието или климатика.(ако автомобилът е оборудван с климатик)5. Оставете двигателя дв загрее, докато cтpeлката на измервателния уред за температурата на водата се стабилизирана средата му.6. Спрете двиraтеля и го рестартирайте.7. Оставете двигателя да работи на празни обороти за около 1О минути.8. След стабилизиране на оборотите на двигателя установяването му в изходно състояние е приключило. ЗАБЕЛЕЖКААко след процедурата по установяване на двигатепя в изходно състояние оборотите му останат нестабилни, проверетеавтомобила при упълномощен дилър на МИЦУБИШИ. Той е взет от тук http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?app=core&module=search§ion=search&do=search&fromsearch=1Или на английски от тук http://www.mitshelp.com/micont-389.html Редактирано 21 януари 2015 от MusicMAN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nighthawk Публикувано 21 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2015 Благодаря много,утре ще пробвам метода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 22 януари 2015 Сподели Публикувано 22 януари 2015 Винаги когато откачам акумулатора си знам-ECU restart.Без тази процедура винаги са нестабилни оборотите и гасне... А след като се обучи повторно ЕСU-то,даже на включени заедно всички консуматори на ток,оборотите падат незначително!Рестартирвайте винаги с пълната процедура! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nighthawk Публикувано 22 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2015 Благодаря за отговорите,проблема се оправи,с малко каране се нормализираха оборотите. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.