nikolay jekov Публикувано 8 януари 2015 Сподели Публикувано 8 януари 2015 (редакция) Износени зъби Редактирано 8 януари 2015 от TASSO Главни букви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay jekov Публикувано 8 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2015 (редакция) Проблем със стартера, ясно от какво е (бендикс), но какво правим с венеца на маховика? Дали може да го обърна или да го преместя на 90 градуса Редактирано 8 януари 2015 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 8 януари 2015 Сподели Публикувано 8 януари 2015 Може да намериш маховик втора ръка, виж някой от тези не става ли за твоята кола, понеже не си казал каква е точно колата Кликни тук Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay jekov Публикувано 8 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2015 (редакция) 4 г 13 ама моя има на две места по няколко износени зъба и те са само от едната страна, тоест на 180 градуса. Ако го обърна на обратно и го зацепя (топла връзка) и преместя с 90 градуса стартерната точка на зацепване, не би трябвало да има проблем, ама идеята е дали мога да го обърна Редактирано 8 януари 2015 от TASSO Колега старай се малко в писането Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 януари 2015 Сподели Публикувано 9 януари 2015 Ако го обърна на обратно и го зацепя (топла връзка) и преместя с 90 градуса стартерната точка на зацепване, не би трябвало да има проблем, ама идеята е дали мога да го обърнаСлед като си написал как се прави, не виждам причина да не можеш .;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay jekov Публикувано 9 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2015 (редакция) Самите зъби дали имат фаска (скосение) от другата страна, някой ако е свалял ще знае Редактирано 9 януари 2015 от TASSO Главните букви не хапят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Policaqqq Публикувано 9 януари 2015 Сподели Публикувано 9 януари 2015 Какъв е смисъла да си играеш да сваляш СК. Кутия като няма поне да обслужиш най малкото (лагер, феродов диск, маховик). Не е гаранция че след 3 месеца няма зъбите да заминат тотално. Икономията е майка на мизерията Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay jekov Публикувано 9 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2015 Феродов диск ще сменя ,стартер си купих ,обърнах венеца ,пак лагера си е добре !Може и оригинален да е ама като нищо му няма за кво да го пипам да сложа някои китайски и след 5000 км да откаже. Тая година много неща станаха нови по колата стига толкова (водна помпа, ролка , ремък ,термостат, свещи ,антифриз ,клапан на гаста,и две нови гуми предни 175 70 (14) монтирани на джанти от голф .................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 януари 2015 Сподели Публикувано 10 януари 2015 Не е гаранция че след 3 месеца няма зъбите да заминат тотално. Щом от другата страна е изкарал 5-шестнайсе години, :D има известна гаранция, че може да изкара още толкова . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay jekov Публикувано 10 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2015 (редакция) Аксиален лагер ITN 16 lv феродов диск valeo 35 lv в понеделник идват частите и сглобявам ,планките на жилата на скоростите ги заварих. Редактирано 10 януари 2015 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 януари 2015 Сподели Публикувано 10 януари 2015 Този лагер докато не си го качил, да ходиш и да го връщаш и си вземи някой читав, Койо, НТН, НСК, Начи, СКФ, ако искаш да не сваляш пак скорости след някой месец . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay jekov Публикувано 10 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2015 (редакция) От 4 години колата е в мен, тази година смених всичко по-така и щях да карам още 50 60 хиляди 2 години макс. Пък ако съдиш по цената това е с отстъпката, има 3 предлагащи лагера 12 16 24 или 20 27 34 Редактирано 10 януари 2015 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 10 януари 2015 Сподели Публикувано 10 януари 2015 Колега, драскай от време на време по някоя главна буква.. на мен ми стана неудобно вече да редактирам, на теб не зная.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay jekov Публикувано 10 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2015 Ок в бързината се случва (sorry) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 януари 2015 Сподели Публикувано 10 януари 2015 ........пак лагера си е добре !Може и оригинален да е ама като нищо му няма за кво да го пипам да сложа някои китайски и след 5000 км да откаже...... To ITN е най-прогресивно развиващата се китайска фирма .... благодарение на великите ЕВРО-07. Е нема по-голям боклук :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay jekov Публикувано 11 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2015 Поръчен е вече ,иска или не ще работи 50 000 - 60 000 км ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay jekov Публикувано 13 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2015 NSK ми беше късмета 35 lv Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 януари 2015 Сподели Публикувано 13 януари 2015 NSK ми беше късмета 35 lvТова е вече друга бира .:good:Спести си едно излишно сваляне на кутията .;) Друг път като чуеш за ITN направо бягай с 300 км/ч. .:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay jekov Публикувано 13 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2015 Смени си сам ...... направо ми излязоха нервите ,напасване на съединител (няма дорник).Гледаш,мериш,пипаш с пръст.Слагане на кутията 2 ма задължително (тежи-неудобно).Сега май се прецака работния цилиндър на кутия ,утре ще правя опити да обезвъздуша или работен комплект ,някой отварял ли е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 януари 2015 Сподели Публикувано 14 януари 2015 Сам трудно ще се справиш с обезвъздушаването, ползвай някакъв жокер "обади се на приятел" или "помощ от публиката", :D все ще мине някой покрай теб докато се въртиш край колата с вдигнат капак . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.