DJ Tymbi Публикувано 1 юни 2007 Сподели Публикувано 1 юни 2007 Ужасно много благодаря! :worthy:В този форум ще останеш много приятно изненадан, ако все още не си го усетил :icon_rock: защото хората тук са :first: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 1 юни 2007 Сподели Публикувано 1 юни 2007 Леле,можели такова отношение?Гледам снимките и не вярвам на очитеси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
disem Публикувано 1 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 1 юни 2007 Обещавам вече да слушам и като кажете "не ходи еди къде си" няма да стъпя! Нищо, аз уча се от грешките си и не ги потарям. КОЛЕГИ не правете моята грешка. Бягайте далеч от Рубин! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
disem Публикувано 3 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2007 До момента нещата изглеждат така: Бутала комплект - 500 лв.Гарнитури комплект - 175 лв.Легери основни и биелни - 110 лв.Шлайфане блок - 93 лв. Утре ще трябва да взема нови болтове за главата - 250 лв.И аксиални лагери - 80 лв. Други предвидени разходи които се очакват: Ремонт на главата - 100-200 лв.Сглобяване на двигатела - около 300 лв. Предполагам ще има и доста непредидени. Колегата ISUZO от оффроуд форума беше любезен да ме посъветва и за следното: "на такъв мотор се сменя капака на клапаните,колкото и смешно да звучи ,във капака на клпаните има пресован метало керамичен филър които държи маслото вътре а освобождава газовете от картера този филтър има ресурс след което се распада на финни частици минава прес турбото и мотора надира го леко и заминава стедва и по стршното когато се подгони на дълго както е починал и този мотор ,мотора успява да засмука масло поради липсата му и прегрява цилиндрите от вътре--това го знам от болезнен опит" Дано успеем да измислим нещо за капака, че каква цифра ми казаха....__________________ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 3 юни 2007 Admin Сподели Публикувано 3 юни 2007 При така създалата се ситуация капака на клапаните се сменя абсолютно задължително.Знам каква цена струва, но като сметнем, че купи бусчето доста изгодно, си заслужава. Кажи на Цецо да не си прави експерименти, а направо да слага нов. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
disem Публикувано 3 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2007 Оооо, аз не го взех толкова изгодно бусчето колкото беше обявено тук! Надявам се Геле от Виликар да измисли как да отворим този прословут филтър и да го махнем. Според него може да го заместим с финна телена мрежичка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
disem Публикувано 4 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2007 Това е полезна информация за всички: "брал съм много ядове със този мотор ,първия път пробвах със метална мрежа във филтъра -софия-0,-софия-пловдив-800г,после пробвах бес нищо,после слагах друг метало керамичен филтър,имах успех само със изваден филтър и пуснат на доло маркуч на картерните газове да духа под мотора но това нее решение нарушава се винтелацията на мотора и се окислява маслото ,накрая си купих капак наистина боли" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 4 юни 2007 Сподели Публикувано 4 юни 2007 Ето че и тунинга може да помогне тук.Монтираш едно съдче за картеврните газове и си щракаш с пръсти. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 юни 2007 Сподели Публикувано 4 юни 2007 Ето че и тунинга може да помогне тук.Монтираш едно съдче за картеврните газове и си щракаш с пръсти. :icon_dance:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=1013 :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
disem Публикувано 4 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2007 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=1013 :icon_blush: Благодаря за линковете! А ти как го разреши твоя проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 юни 2007 Сподели Публикувано 4 юни 2007 Благодаря за линковете! А ти как го разреши твоя проблем? При мен не беше проблем, само проучвах възможностите :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 юни 2007 Сподели Публикувано 4 юни 2007 За Дизем.........ще ми кажеш ли какво си написал на таблото ,къде си нкачил болтовете за стартера,турботот и т.н...........интересува ме какво е това DVG или DVD ??? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
disem Публикувано 4 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2007 Колега, съвсем не знам :blink: Така я взех от сервиза където я беше оставил Поли. Ако е проблемация, ще отида да питам. Днес бях във Виликар и те не казаха нищо! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 юни 2007 Сподели Публикувано 4 юни 2007 Значи ще се оправят............гледам че буталата са хубави , доста добри са, но лагерите са кофти........видях ги преди 3 часа ...........ако си забелязал там имаше 3-4 мицута, това са на мои познати и членове тук колите им........бъзиках се с Пешо че е станало сервиз за :mitsu-smiley: а не за Хюндай :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 2 август 2007 Сподели Публикувано 2 август 2007 Е те така се прави кола евтино и на края за продажба на Горубляне. ПС.Не завиждам,яд ме е че помагах с частите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki64 Публикувано 2 август 2007 Сподели Публикувано 2 август 2007 Е те така се прави кола евтино и на края за продажба на Горубляне.ПС.Не завиждам,яд ме е че помагах с частите. :icon_blush: Защо бе Поли...какво е станало? Да не би това http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 3 август 2007 Сподели Публикувано 3 август 2007 Ами след тази тема беше ясно....Кофти работа...Ама и на него не му е лесно... разни сложни схеми прави да замени една кола и с други две да купи трета, която да смени за четвърта....човек със свободно време Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.