Премини към съдържание

Ремонт на 4М40 - Къде да отида?


Препоръчано мнение

Ужасно много благодаря! :worthy:

В този форум ще останеш много приятно изненадан, ако все още не си го усетил :icon_rock: защото хората тук са :first: :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обещавам вече да слушам и като кажете "не ходи еди къде си" няма да стъпя! Нищо, аз уча се от грешките си и не ги потарям. КОЛЕГИ не правете моята грешка. Бягайте далеч от Рубин!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До момента нещата изглеждат така:

 

Бутала комплект - 500 лв.

Гарнитури комплект - 175 лв.

Легери основни и биелни - 110 лв.

Шлайфане блок - 93 лв.

 

Утре ще трябва да взема нови болтове за главата - 250 лв.

И аксиални лагери - 80 лв.

 

Други предвидени разходи които се очакват:

 

Ремонт на главата - 100-200 лв.

Сглобяване на двигатела - около 300 лв.

 

Предполагам ще има и доста непредидени. Колегата ISUZO от оффроуд форума беше любезен да ме посъветва и за следното: "на такъв мотор се сменя капака на клапаните,колкото и смешно да звучи ,във капака на клпаните има пресован метало керамичен филър които държи маслото вътре а освобождава газовете от картера този филтър има ресурс след което се распада на финни частици минава прес турбото и мотора надира го леко и заминава стедва и по стршното когато се подгони на дълго както е починал и този мотор ,мотора успява да засмука масло поради липсата му и прегрява цилиндрите от вътре--това го знам от болезнен опит"

 

Дано успеем да измислим нещо за капака, че каква цифра ми казаха....

__________________

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

При така създалата се ситуация капака на клапаните се сменя абсолютно задължително.

Знам каква цена струва, но като сметнем, че купи бусчето доста изгодно, си заслужава. :)

Кажи на Цецо да не си прави експерименти, а направо да слага нов.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оооо, аз не го взех толкова изгодно бусчето колкото беше обявено тук!

Надявам се Геле от Виликар да измисли как да отворим този прословут филтър и да го махнем. Според него може да го заместим с финна телена мрежичка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е полезна информация за всички:

"брал съм много ядове със този мотор ,първия път пробвах със метална мрежа във филтъра -софия-0,-софия-пловдив-800г,после пробвах бес нищо,после слагах друг метало керамичен филтър,имах успех само със изваден филтър и пуснат на доло маркуч на картерните газове да духа под мотора но това нее решение нарушава се винтелацията на мотора и се окислява маслото ,накрая си купих капак наистина боли"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето че и тунинга може да помогне тук.

Монтираш едно съдче за картеврните газове и си щракаш с пръсти. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето че и тунинга може да помогне тук.

Монтираш едно съдче за картеврните газове и си щракаш с пръсти. :icon_dance:

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=1013

:icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за линковете! А ти как го разреши твоя проблем?

 

При мен не беше проблем, само проучвах възможностите :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Дизем.........ще ми кажеш ли какво си написал на таблото ,къде си нкачил болтовете за стартера,турботот и т.н...........

интересува ме какво е това DVG или DVD ??? :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, съвсем не знам :blink: Така я взех от сервиза където я беше оставил Поли. Ако е проблемация, ще отида да питам. Днес бях във Виликар и те не казаха нищо!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи ще се оправят............

гледам че буталата са хубави , доста добри са, но лагерите са кофти........видях ги преди 3 часа ...........ако си забелязал там имаше 3-4 мицута, това са на мои познати и членове тук колите им........бъзиках се с Пешо че е станало сервиз за :mitsu-smiley: а не за Хюндай :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Е те така се прави кола евтино и на края за продажба на Горубляне.

 

 

 

ПС.Не завиждам,яд ме е че помагах с частите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е те така се прави кола евтино и на края за продажба на Горубляне.

ПС.Не завиждам,яд ме е че помагах с частите.

:icon_blush: Защо бе Поли...какво е станало?

 

Да не би това http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами след тази тема беше ясно....

Кофти работа...

Ама и на него не му е лесно... разни сложни схеми прави да замени една кола и с други две да купи трета, която да смени за четвърта....човек със свободно време :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...