Премини към съдържание

disem

Потребител
  • От него общо

    26
  • Регистрация

  • Беше тук

disem's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. В София изработват доста качествено такива в двора на СБА - Панчарево. Всички пикапи на енергото са с такива. Цената беше под 2000 лв. Моделите са няколко.
  2. Поли вече има Ево 6 - Томи Макинен. Вижте темата "Традицията продължава"
  3. Колега, съвсем не знам :blink: Така я взех от сервиза където я беше оставил Поли. Ако е проблемация, ще отида да питам. Днес бях във Виликар и те не казаха нищо!
  4. Благодаря за линковете! А ти как го разреши твоя проблем?
  5. Това е полезна информация за всички: "брал съм много ядове със този мотор ,първия път пробвах със метална мрежа във филтъра -софия-0,-софия-пловдив-800г,после пробвах бес нищо,после слагах друг метало керамичен филтър,имах успех само със изваден филтър и пуснат на доло маркуч на картерните газове да духа под мотора но това нее решение нарушава се винтелацията на мотора и се окислява маслото ,накрая си купих капак наистина боли"
  6. Оооо, аз не го взех толкова изгодно бусчето колкото беше обявено тук! Надявам се Геле от Виликар да измисли как да отворим този прословут филтър и да го махнем. Според него може да го заместим с финна телена мрежичка.
  7. До момента нещата изглеждат така: Бутала комплект - 500 лв. Гарнитури комплект - 175 лв. Легери основни и биелни - 110 лв. Шлайфане блок - 93 лв. Утре ще трябва да взема нови болтове за главата - 250 лв. И аксиални лагери - 80 лв. Други предвидени разходи които се очакват: Ремонт на главата - 100-200 лв. Сглобяване на двигатела - около 300 лв. Предполагам ще има и доста непредидени. Колегата ISUZO от оффроуд форума беше любезен да ме посъветва и за следното: "на такъв мотор се сменя капака на клапаните,колкото и смешно да звучи ,във капака на клпаните има пресован метало керамичен филър които държи маслото вътре а освобождава газовете от картера този филтър има ресурс след което се распада на финни частици минава прес турбото и мотора надира го леко и заминава стедва и по стршното когато се подгони на дълго както е починал и този мотор ,мотора успява да засмука масло поради липсата му и прегрява цилиндрите от вътре--това го знам от болезнен опит" Дано успеем да измислим нещо за капака, че каква цифра ми казаха.... __________________
  8. disem

    сервиз Рубин

    Аз чета много добри отзиви за Виликар. Дано оправдаят очакванията ми. Ще ви информирам какво и как е станало.
  9. disem

    сервиз Рубин

    Цитат от тук: http://forum.offroad-bulgaria.com/showthre...2792&page=2 Не го познавам човека, нямам нищо лично срещу него, но отношението му беше отвратително. Колегите от Мицубиши форума хубаво ме съветваха да не ходя там! Дори и наистина такава услуга да е в разрез с фирмената им политика, можеше да направи изключение при положение, че вече са го раглобили! Аз още преди да го занеса отидох и попитах дали може да извършат такова нещо. Те казаха че няма проблем! Да им го карам. Единственно не можеха да кажат колко ще ми струва - шефа определял. Е верно определи!
  10. disem

    Традицията Продължава

    Честито и от мен. Много да те радва и никога да не те предава!
  11. disem

    сервиз Рубин

    Колеги, стоите далеч от сервиз Рубин. Аз не послушах патилите преди мен и се опарих! http://forum.offroad-bulgaria.com/showthre...%F0%E2%E8%E7%E8
  12. Обещавам вече да слушам и като кажете "не ходи еди къде си" няма да стъпя! Нищо, аз уча се от грешките си и не ги потарям. КОЛЕГИ не правете моята грешка. Бягайте далеч от Рубин!
  13. Ужасно много благодаря! :worthy:
  14. Закарах разпарчетосания мотор във Виликар. Собственника Цецо Папов не се зарадва много на гледката, но не отказа да го направят. Дори започна да звъни от мобилния си до Дубай за да пита за части!!! Даде ми невероятни цени. Във Вторник го почват. Ще снимам всичко и ще ви информирам за процеса. Ето тук има снимки: http://forum.offroad-bulgaria.com/showthre...ed=1#post166806
  15. Сагата продължава! Вчера разглобили мотора в Рубин. Днес отидох, взех блока и го закарах на шлайф в Балкан Стар. Минах и купих и частите. За мое изумление шлайфането стана веднага! Взех готовия блок и новите части и доволен - газ към Рубин. Там обаче ме посреща шефа /върнал се от чужбина/. Ти ли си вика с дизеловия мотор 2.8? Ами аз съм. Я ела да си поговорим. Какво искаш от нас като услуга? Ами искам да ми разглобите и сглобите мотора - това е! ОК - 1000 лв.! Обяснявам аз че не искам ремонт а само разглобяване и сглобяване. Той обаче настоява на 1000 лв. защото частите не били купени от него. Е, как да ги купя от него като са 3 пъти и нагоре по-скъпи. Той твърди, че такива клиенти не му трябвали. Излизало му име понеже ремонтите ставали некачествени, защото клиентите му носели части-менте. Изпрати ме да си събирам мотора и да си го нося където искам. Поне да не го бяха разглобявали! Сега ще го събираме като пъзел. Давайте инструкции за сглобяване!
×
×
  • Създаване...