pacoran Публикувано 6 януари 2015 Сподели Публикувано 6 януари 2015 Колеги дайте мнение за посочената кола от заглавието, примерно здравина управление общо взето ме интересува всичко за нея, продава се в мобилето и имам идея да я купа, но незнам нищо за модела само съм чувал че за предпочитане са моделите 6,7,9 примерно 8-цата не я препоръчват помагайте Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 6 януари 2015 Сподели Публикувано 6 януари 2015 Дай да видим за коя точно кола става дума Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 6 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2015 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11416857221910903&slink=8hba1g Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 6 януари 2015 Сподели Публикувано 6 януари 2015 Занимавал се е човека с таз кола, със сигурност я карай да видиш дали ще ти се понрави, защото двойния керамичен съединител не е много приятен за всекидневно каране.Мотора явно не е пипан съдейки по списъка с модификациите. Джантите са меко казано скандални, но въпрос на вкус...Поинтересувай се дали е сменян ремъка и кога, заслушай се дали тракат клапаните осезаемо и дали е правен реглаж, накладки и дискове сменяни ли са скоро, маслата на дифовете не е писал дали са сменяниПисал е тампони Powerflex, но не е уточнил кои точно е сменял, провери дали вибрира яко таблото, защото от по-твърдите тампони се предават вибрациите в купето.Сменил е генерацията, питай дали все още има катализатор, за да знаеш дали няма да ти заяде някой при минаване на ГТП. Това се сещам за момента.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 6 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2015 (редакция) От разговора със собственика разбрах че тунинга хардуерно е правен вьв Бургас от предишния собственик а ECU-то е пипано от келеша, като бонус дава предни дискове нови Принципно знам че 6-ците са рядкост и си струват щото държат доста висока цена може би заради качествата на самата кола незнам аз затова питам тука все пак би трябвало да има разбирачи или притежавали подобна кола И волана е обръщан като рейката е от ево не от колт или друго била къса квото и да значи това Редактирано 6 януари 2015 от pacoran Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 6 януари 2015 Сподели Публикувано 6 януари 2015 Високичка ми се струва цената, нещо не ми се връзва, спрямо описаните неща.18000 по-ми се струва реална, но това си е мое мнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 7 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2015 Ми незнам, гледах в мобиле.де имаше две едната 20к евро другата 30к евро като тази за 30 беше томи макинен, другата си беше обикновена, принципно са си доста скъпи коли странно но факт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 януари 2015 Сподели Публикувано 7 януари 2015 (редакция) Ми незнам, гледах в мобиле.де имаше две едната 20к евро другата 30к евро като тази за 30 беше томи макинен, другата си беше обикновена, принципно са си доста скъпи коли странно но факт Защо търсиш Ево? Тази шестица с керамичен съденител и полиуретанови тампони е крайно неприятна за ежедневие или градско шофиране. Келеша е във Варна, електрониката прилична, има ли дино графики? Като и 7, и 8 са по-добър избор, тези разлики и цени, за които пишеш са за специфична пистова употреба, каквато се съмнявам че те интересува. Като цяло много прилична съботно-неделна бегачка, без съществени хардуерни промени. Ако мислех да харча пари за такава кола, бих купил ЕВО 9, но по принцип въпросът е колко са подобренията по такъв тип кола - разбирай хардуер най-вече, а в тази няма кой знае какви подобрения. Цена 23 е напълно неадекватна, както казва Ицо и наистина сделка за 18 би била супер. Имай предвид, че текущият собственик не е този, който е правил подобренията, де. На външен вид 6-цата не е голяма хубавица, а с този цвят джанти подчертано прилича на г/з. ПП. сега виждам, че 8-цата на Радо е с доста намалена цена - ЕВО 8, като категорично бих я предпочел. Редактирано 7 януари 2015 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 7 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2015 Незнам защо но всеки продава 8-ца, никой не продава 7-ца или 9-тка много ми е странно бях чул по спомен че деференциала на 8-цата бил по кекаф или нещо подобно незнам точно по запознатите да кажат но е факт че масово се продават 8-ци Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 7 януари 2015 Сподели Публикувано 7 януари 2015 На Радо Евото е 10 пъти по-добро от тази 6-ца. Освен, че е по-нова е и много добре направена. Дет се вика продава ти я наш човек. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 7 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2015 Колега не спора коя кола е по гледана и коя по добра, но ми прави впечатление че ево 6,7,9 са еденици за продажба докато 8-ците да ги ринеш с лопата та затова питам и по запознатите има ли причина щото би трябвало да има. Преди време приятел си продаде ево 7-цата на цената на 8-ца дори и 9-ка и му я купиха веднага докато 8-ците се задържат бая в продажба затва и питам и пиша в форум за митсубишита щото тука би трябвало хората да са наясно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 7 януари 2015 Сподели Публикувано 7 януари 2015 Извинявай ама ти ако видиш и колко 10-ки има за продажба, сигурно са повече от 8-ците, ама това не означава, че 10-ките са по-лоши от предишните генерации. Правиш си грешни изводи според мен. Колите се застояват защото хората нямат пари и това не е кола за всеки, пазара за такива коли е много малък.Евото не е масов модел, според мен е нормално старите генерации да са по-редки. Замисли се колко Евота си виждал по улиците.В еволюционно отношение 8-цата е по-добра от 6 и 7. Примерно можеш да се регистрираш в lancerregister.com и да сравниш моделите ако толкова те интересува - http://www.lancerregister.com/mlr_showmodel.php Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 7 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2015 Незнам колега има нещо гнило в цялата работа но някой който ги разбира нещата трябва да каже , а това че на даден модел излизат нови генераций не значи че са по добри , да може да са по технологично напред но не ги прави по добри на пътя има доста примери и от бмв и ауди, мерцедес стари модели да са в пъти по предпочитани и скъпи от новите , поправиме ако не е така Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 януари 2015 Сподели Публикувано 7 януари 2015 Колега не спора коя кола е по гледана и коя по добра, но ми прави впечатление че ево 6,7,9 са еденици за продажба докато 8-ците да ги ринеш с лопата та затова питам и по запознатите има ли причина щото би трябвало да има. Преди време приятел си продаде ево 7-цата на цената на 8-ца дори и 9-ка и му я купиха веднага докато 8-ците се задържат бая в продажба затва и питам и пиша в форум за митсубишита щото тука би трябвало хората да са наясноЗащо искаш Ево, втори път?Виж в уики кое поколение ево в кой времеви вериод се произвежда Ево 3 са още по-редки...Какъв е бюджетът и за уикенд кола ли говорим? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 7 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2015 Да си давам газ, за кеф няма да ми е главна кола, разхода на бензин не ме интересува особено, имах преди година А6 4,2 което си похарчваше стабилно особено зимата Просто искам някой разбиращ и знаещ да даде мнение и то компетентно и обосновано, то е ясно че по новата кола е за предпочитане, но има причина хора с пари и възможност да си купуват по старото и в същото време да не го продават, не е ли така? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 януари 2015 Сподели Публикувано 7 януари 2015 Да си давам газ, за кеф няма да ми е главна кола, разхода на бензин не ме интересува особено, имах преди година А6 4,2 което си похарчваше стабилно особено зимата Просто искам някой разбиращ и знаещ да даде мнение и то компетентно и обосновано, то е ясно че по новата кола е за предпочитане, но има причина хора с пари и възможност да си купуват по старото и в същото време да не го продават, не е ли така? Не, ево 6 не превъзхожда ЕВО 8 с нищо, нито с характеристики на двигател, нито със силово предаване, нито с тегло, за външен вид да не говорим. Но щом трябва да се обосновем, добре:1. Двигател - 7,8, а особено 9 имат много по-добро газоразпределение, програмируеми стокови електроники и също толкова държелива карантия. Уви, всичко от поколението 7-8 иска по-голяма от стоковата турбина, но това не е толкова болка.2. Силово предаване - от ЕВО 7 до 9 се монтират задни диференциали, които са значително по-масивни и здрави от тези на ево 4-6. Също се слага SAYC, която е по-съвременна система. Задния ДИФ на 8 е един от най-здравите възможни, а този на 6-цата един от най-кашкавалените. Някъде назад из темите ще видиш мои снимки на диф точно от ЕВО 4-6 на моята кола, който беше станал на мармалад без особени напъни. 3. Външен вид - няма какво да коментираме изобщо. 7-9 са в пъти по приемливи.За без пари имаме и една четворка тук във форума, която можеш да видиш точно сега в раздела Продава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 7 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2015 И логичния въпрос е, защо държи такава цена 6-цата като за малко отгоре си взимаш 8-ца? Ако никой не ги купува е логично цените да са доста ниски Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 7 януари 2015 Сподели Публикувано 7 януари 2015 Абе човек има само една 6-ца за продан и колегите ти казаха, че цената е висока. То има и една 10-ка за 60к ама мислиш ли, че някой ще си я купи? Това колко искаш и колко струва са две различни неща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 7 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2015 Ок разбрах, висока цена ако искам ево да се ориентирам от 7-ца нагоре най добре 9-ка другия вариант да е смъкне на 15к тогава си струва май Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 7 януари 2015 Сподели Публикувано 7 януари 2015 Ако бюджетът ти го позволява, на Радо ЕВО-то е супер.Аз ако имах възможност, бих ги купил веднага. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 7 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2015 (редакция) В момента принципно имам други планове за влагане на пари та затова мислех да мина с нещо по "тънко" в порядъка 10-20к лв. А и не е нещо супер спешно минах тази възраст като искам да си купа нещо да не спа по цели нощи докато не го взема накрая Редактирано 7 януари 2015 от pacoran Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 януари 2015 Сподели Публикувано 8 януари 2015 (редакция) В момента принципно имам други планове за влагане на пари та затова мислех да мина с нещо по "тънко" в порядъка 10-20к лв. А и не е нещо супер спешно минах тази възраст като искам да си купа нещо да не спа по цели нощи докато не го взема накрая Стъпка 10-20 е доста голяма :icon_thumbup: Имаш ли 20 000 лв. за харчене или проучваш дали можеш да си купиш добра бегачка за без пари? Отговорът е не, не можеш. В общи линии ТОВА е най-доброто съотношение бюджет - качество и то на практика за без пари. Можеш да приемеш, че разликите между 4 и 6 то поколение са пренебрежимо малки. Разликата между него и горната 8-ца е съществена, но и не чак толкова голяма, ако раздаваш газ през уикендите. Ако нямаш 30 бона за харчене, въпросът съвсем естествено отпада. Редактирано 8 януари 2015 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 8 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2015 Значи това със какви пари разполагам и колко бих дал за ево което ще се ползва рядко за кеф са две отделни неща, както подчертах в по преден пост не съм на 20 години и приоритетите са ми доста различни от преди да кажем 10-15 години, щото едно време имах състезателни нитро модели за повече от 20 хиляди, но сега не бих си взел и за 100 лева, просто с възраста може би и човек се променя незнам Исках само съвет и мнение а оттам нататък аз ще чешам глава точно какво и за колко пари да вземаП.С. Още вчера писах на колегата с 4-ката, предположих че разлика съществена няма между 6 и 4:-) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EV06 Публикувано 14 януари 2015 Сподели Публикувано 14 януари 2015 Ево 6 е една от най-великите коли стъпвали някога на пътя, по всички параграфи ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 15 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2015 Ево 6 е една от най-великите коли стъпвали някога на пътя, по всички параграфи ! По 5-та предавка го казаха същото, предполагам там разбират малко повече от нас Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.