Премини към съдържание

Lancer Evo 6


pacoran

Препоръчано мнение

Колеги дайте мнение за посочената кола от заглавието, примерно здравина управление общо взето ме интересува всичко за нея, продава се в мобилето и имам идея да я купа, но незнам нищо за модела само съм чувал че за предпочитане са моделите 6,7,9 примерно 8-цата не я препоръчват:-) помагайте:-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Занимавал се е човека с таз кола, със сигурност я карай да видиш дали ще ти се понрави, защото двойния керамичен съединител не е много приятен за всекидневно каране.

Мотора явно не е пипан съдейки по списъка с модификациите. Джантите са меко казано скандални, но въпрос на вкус...

Поинтересувай се дали е сменян ремъка и кога, заслушай се дали тракат клапаните осезаемо и дали е правен реглаж, накладки и дискове сменяни ли са скоро, маслата на дифовете не е писал дали са сменяни

Писал е тампони Powerflex, но не е уточнил кои точно е сменял, провери дали вибрира яко таблото, защото от по-твърдите тампони се предават вибрациите в купето.

Сменил е генерацията, питай дали все още има катализатор, за да знаеш дали няма да ти заяде някой при минаване на ГТП.

 

Това се сещам за момента..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От разговора със собственика разбрах че тунинга хардуерно е правен вьв Бургас от предишния собственик а ECU-то е пипано от келеша, като бонус дава предни дискове нови:-) Принципно знам че 6-ците са рядкост и си струват щото държат доста висока цена може би заради качествата на самата кола незнам аз затова питам тука все пак би трябвало да има разбирачи или притежавали подобна кола:-) И волана е обръщан като рейката е от ево не от колт или друго била къса квото и да значи това:-)

Редактирано от pacoran
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Високичка ми се струва цената, нещо не ми се връзва, спрямо описаните неща.

18000 по-ми се струва реална, но това си е мое мнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми незнам, гледах в мобиле.де имаше две едната 20к евро другата 30к евро като тази за 30 беше томи макинен, другата си беше обикновена, принципно са си доста скъпи коли странно но факт:-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми незнам, гледах в мобиле.де имаше две едната 20к евро другата 30к евро като тази за 30 беше томи макинен, другата си беше обикновена, принципно са си доста скъпи коли странно но факт:-)

 

Защо търсиш Ево?

 

Тази шестица с керамичен съденител и полиуретанови тампони е крайно неприятна за ежедневие или градско шофиране. Келеша е във Варна, електрониката прилична, има ли дино графики?

 

Като и 7, и 8 са по-добър избор, тези разлики и цени, за които пишеш са за специфична пистова употреба, каквато се съмнявам че те интересува. Като цяло много прилична съботно-неделна бегачка, без съществени хардуерни промени.

 

Ако мислех да харча пари за такава кола, бих купил ЕВО 9, но по принцип въпросът е колко са подобренията по такъв тип кола - разбирай хардуер най-вече, а в тази няма кой знае какви подобрения.

 

Цена 23 е напълно неадекватна, както казва Ицо и наистина сделка за 18 би била супер. Имай предвид, че текущият собственик не е този, който е правил подобренията, де.

 

На външен вид 6-цата не е голяма хубавица, а с този цвят джанти подчертано прилича на г/з.

 

ПП. сега виждам, че 8-цата на Радо е с доста намалена цена - ЕВО 8, като категорично бих я предпочел.

 

 

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам защо но всеки продава 8-ца, никой не продава 7-ца или 9-тка много ми е странно бях чул по спомен че деференциала на 8-цата бил по кекаф или нещо подобно незнам точно по запознатите да кажат но е факт че масово се продават 8-ци:-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На Радо Евото е 10 пъти по-добро от тази 6-ца. Освен, че е по-нова е и много добре направена. Дет се вика продава ти я наш човек. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега не спора коя кола е по гледана и коя по добра, но ми прави впечатление че ево 6,7,9 са еденици за продажба докато 8-ците да ги ринеш с лопата та затова питам и по запознатите има ли причина щото би трябвало да има. Преди време приятел си продаде ево 7-цата на цената на 8-ца дори и 9-ка и му я купиха веднага докато 8-ците се задържат бая в продажба затва и питам и пиша в форум за митсубишита щото тука би трябвало хората да са наясно:-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай ама ти ако видиш и колко 10-ки има за продажба, сигурно са повече от 8-ците, ама това не означава, че 10-ките са по-лоши от предишните генерации. Правиш си грешни изводи според мен. Колите се застояват защото хората нямат пари и това не е кола за всеки, пазара за такива коли е много малък.

Евото не е масов модел, според мен е нормално старите генерации да са по-редки. Замисли се колко Евота си виждал по улиците.

В еволюционно отношение 8-цата е по-добра от 6 и 7. Примерно можеш да се регистрираш в lancerregister.com и да сравниш моделите ако толкова те интересува - http://www.lancerregister.com/mlr_showmodel.php

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колега има нещо гнило в цялата работа но някой който ги разбира нещата трябва да каже , а това че на даден модел излизат нови генераций не значи че са по добри , да може да са по технологично напред но не ги прави по добри на пътя има доста примери и от бмв и ауди, мерцедес стари модели да са в пъти по предпочитани и скъпи от новите , поправиме ако не е така:-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега не спора коя кола е по гледана и коя по добра, но ми прави впечатление че ево 6,7,9 са еденици за продажба докато 8-ците да ги ринеш с лопата та затова питам и по запознатите има ли причина щото би трябвало да има. Преди време приятел си продаде ево 7-цата на цената на 8-ца дори и 9-ка и му я купиха веднага докато 8-ците се задържат бая в продажба затва и питам и пиша в форум за митсубишита щото тука би трябвало хората да са наясно:-)

Защо искаш Ево, втори път?

Виж в уики кое поколение ево в кой времеви вериод се произвежда :-)

Ево 3 са още по-редки...

Какъв е бюджетът и за уикенд кола ли говорим?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си давам газ, за кеф:-) няма да ми е главна кола, разхода на бензин не ме интересува особено, имах преди година А6 4,2 което си похарчваше стабилно особено зимата:-) Просто искам някой разбиращ и знаещ да даде мнение и то компетентно и обосновано, то е ясно че по новата кола е за предпочитане, но има причина хора с пари и възможност да си купуват по старото и в същото време да не го продават, не е ли така?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си давам газ, за кеф:-) няма да ми е главна кола, разхода на бензин не ме интересува особено, имах преди година А6 4,2 което си похарчваше стабилно особено зимата:-) Просто искам някой разбиращ и знаещ да даде мнение и то компетентно и обосновано, то е ясно че по новата кола е за предпочитане, но има причина хора с пари и възможност да си купуват по старото и в същото време да не го продават, не е ли така?

 

Не, ево 6 не превъзхожда ЕВО 8 с нищо, нито с характеристики на двигател, нито със силово предаване, нито с тегло, за външен вид да не говорим.

 

Но щом трябва да се обосновем, добре:

1. Двигател - 7,8, а особено 9 имат много по-добро газоразпределение, програмируеми стокови електроники и също толкова държелива карантия. Уви, всичко от поколението 7-8 иска по-голяма от стоковата турбина, но това не е толкова болка.

2. Силово предаване - от ЕВО 7 до 9 се монтират задни диференциали, които са значително по-масивни и здрави от тези на ево 4-6. Също се слага SAYC, която е по-съвременна система. Задния ДИФ на 8 е един от най-здравите възможни, а този на 6-цата един от най-кашкавалените. Някъде назад из темите ще видиш мои снимки на диф точно от ЕВО 4-6 на моята кола, който беше станал на мармалад без особени напъни.

3. Външен вид - няма какво да коментираме изобщо. 7-9 са в пъти по приемливи.

За без пари имаме и една четворка тук във форума, която можеш да видиш точно сега в раздела Продава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И логичния въпрос е, защо държи такава цена 6-цата като за малко отгоре си взимаш 8-ца? Ако никой не ги купува е логично цените да са доста ниски:-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек има само една 6-ца за продан и колегите ти казаха, че цената е висока. То има и една 10-ка за 60к ама мислиш ли, че някой ще си я купи? Това колко искаш и колко струва са две различни неща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок разбрах, висока цена ако искам ево да се ориентирам от 7-ца нагоре най добре 9-ка:-) другия вариант да е смъкне на 15к тогава си струва май:-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако бюджетът ти го позволява, на Радо ЕВО-то е супер.

Аз ако имах възможност, бих ги купил веднага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента принципно имам други планове за влагане на пари та затова мислех да мина с нещо по "тънко" в порядъка 10-20к лв. А и не е нещо супер спешно минах тази възраст като искам да си купа нещо да не спа по цели нощи докато не го взема накрая:-)

Редактирано от pacoran
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента принципно имам други планове за влагане на пари та затова мислех да мина с нещо по "тънко" в порядъка 10-20к лв. А и не е нещо супер спешно минах тази възраст като искам да си купа нещо да не спа по цели нощи докато не го взема накрая:-)

 

Стъпка 10-20 е доста голяма :icon_thumbup: Имаш ли 20 000 лв. за харчене или проучваш дали можеш да си купиш добра бегачка за без пари? Отговорът е не, не можеш.

 

В общи линии ТОВА е най-доброто съотношение бюджет - качество и то на практика за без пари. Можеш да приемеш, че разликите между 4 и 6 то поколение са пренебрежимо малки. Разликата между него и горната 8-ца е съществена, но и не чак толкова голяма, ако раздаваш газ през уикендите. Ако нямаш 30 бона за харчене, въпросът съвсем естествено отпада.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи това със какви пари разполагам и колко бих дал за ево което ще се ползва рядко за кеф са две отделни неща, както подчертах в по преден пост не съм на 20 години и приоритетите са ми доста различни от преди да кажем 10-15 години, щото едно време имах състезателни нитро модели за повече от 20 хиляди, но сега не бих си взел и за 100 лева, просто с възраста може би и човек се променя незнам:-) Исках само съвет и мнение а оттам нататък аз ще чешам глава точно какво и за колко пари да взема:-)

П.С. Още вчера писах на колегата с 4-ката, предположих че разлика съществена няма между 6 и 4:-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ево 6 е една от най-великите коли стъпвали някога на пътя, по всички параграфи ! :)

 

По 5-та предавка го казаха същото, предполагам там разбират малко повече от нас:-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...