Премини към съдържание

Колт V не пали.


Препоръчано мнение

Имам доста кофти проблем с колата - Митсубиши Колт V (`98). До онзи ден всичко беше наред, автомобилът се караше всеки ден по около 30-40 км. Проблемът се появи на сутринта, след като започна големият студ в София, колата не искаше да запали. Помислих, че може да е паднал акумулаторът,викнах познат да ми даде ток, но без никакъв резултат. Явно проблемът не е в батерията, а в големия студ. Колата има антифриз, стартерът върти, но няма палене. Казаха ми, че може проблемът да е в запалителните свещи, но не съм особено вещ честно казано, затова се обръщам към вас с надеждата, че сте по наясно от мен.

 

П.П. Ако има колеги от Люлин, София, които да имат малко свободно време и желание да я погледнем, също ще съм много благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж има ли ток на свещите. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иконката гасне. Според това, което ми казаха познати досега, най-вероятно става дума за задавен двигател. Явно ще трябва да дръпнем колата и да я мъчим да запали в движение.

Редактирано от stili4a
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си споменал с кой мотор е колата...но имам усещането, че говорим за 1.3 мотора :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Работата отива на умрял комутатор. Провери както ти каза колегата по-горе, дали има ток на свещите (най-вероятно няма). Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя, благодаря. А в случай, че си прав и се налага нов комутатор, лесно ли се намира и скъпо ли излиза цялото начинание заедно със смяната?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте отново, колеги. В крайна сметка проблемът се оказа в свещите и кабелите, сменихме ги и една седмица всичко беше наред. Снощи обаче колата започна да губи мощност, двигателят работеше неравномерно и колата се тресеше. Проблемът го имаше както на празен ход, така и в движение. Днес сутринта я покарах 2-3 км., но ефект никакъв, не иска а върви. В един момент газта беше до ламарината, а колата не вдигаше обороти и едвам движеше, след няколко метра отпушваше и тръгваше почти нормалнно. Някакви предположения, че вече ми писна от ремонти..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оно козата си сака пръч.....

Смени си майстора и иди при някой читав пръч да я прислуша!

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Прескочил зъб на ангренажа?

........не, дефектна свещ,прецакани пинове на високоволтовите кабели,аванс на делкото и т.н.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...