Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

stili4a

Потребители
  • От него общо

    8
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

stili4a's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. stili4a

    Колт 5 не пали

    Интересно, но днес я запалих и запали от раз, но пък алтернаторът не зарежда акумулатора. И все пак ми е странно как след като дори не въртеше успя да запали от раз 5 дни по-късно.
  2. Здравейте. Колтът е 1.3, 1998 г. Днес направих технически преглед, след което заредих гориво. Запалвайки двигателя, след зареждането, оборотите се вдигнаха до 2000 и така и останаха, а след потеглянето оборотомерът спря да работи, но съдейки по шума оборотите не паднаха. Закарах я до вкъщи и загасих двигателя и това беше...не запали пак. Контролните лампи на таблото светят, но при завъртане на ключа се чува само цъкане и всичко изгасва. Преди около 2 години ми се случи нещо подобно и се оказа комутатор. Имате ли и други предположения каква може да е диагнозата? П.С. Автомобилът не беше каран около 4 месеца, но ме съмнява проблемът да е в акумулатора. Благодаря!
  3. Добър вечер, колеги. Днес сутринта направо смлях предницата на Колта, но все пак мисля да не го изхвърлям, а да го поправя. За целта имам нужда от преден капак, воден радиатор, предна броня, ляв стоп и вероятно още неща, но тези са на прима виста след първоначалната оценка. Колата е 98 година, след фейслифта. Ако някой има нещо от посочените неща ще съм благодарен да се свърже с мен тук, на лично, или на 0885054304 (Стилиян). Приятна вечер.
  4. stili4a

    Колт V не пали.

    Здравейте отново, колеги. В крайна сметка проблемът се оказа в свещите и кабелите, сменихме ги и една седмица всичко беше наред. Снощи обаче колата започна да губи мощност, двигателят работеше неравномерно и колата се тресеше. Проблемът го имаше както на празен ход, така и в движение. Днес сутринта я покарах 2-3 км., но ефект никакъв, не иска а върви. В един момент газта беше до ламарината, а колата не вдигаше обороти и едвам движеше, след няколко метра отпушваше и тръгваше почти нормалнно. Някакви предположения, че вече ми писна от ремонти..
  5. stili4a

    Колт V не пали.

    Ще проверя, благодаря. А в случай, че си прав и се налага нов комутатор, лесно ли се намира и скъпо ли излиза цялото начинание заедно със смяната?
  6. stili4a

    Колт V не пали.

    Именно, точно за него става въпрос.
  7. stili4a

    Колт V не пали.

    Иконката гасне. Според това, което ми казаха познати досега, най-вероятно става дума за задавен двигател. Явно ще трябва да дръпнем колата и да я мъчим да запали в движение.
  8. Имам доста кофти проблем с колата - Митсубиши Колт V (`98). До онзи ден всичко беше наред, автомобилът се караше всеки ден по около 30-40 км. Проблемът се появи на сутринта, след като започна големият студ в София, колата не искаше да запали. Помислих, че може да е паднал акумулаторът,викнах познат да ми даде ток, но без никакъв резултат. Явно проблемът не е в батерията, а в големия студ. Колата има антифриз, стартерът върти, но няма палене. Казаха ми, че може проблемът да е в запалителните свещи, но не съм особено вещ честно казано, затова се обръщам към вас с надеждата, че сте по наясно от мен. П.П. Ако има колеги от Люлин, София, които да имат малко свободно време и желание да я погледнем, също ще съм много благодарен.
×
×
  • Създаване...