stili4a Публикувано 3 януари 2015 Сподели Публикувано 3 януари 2015 Имам доста кофти проблем с колата - Митсубиши Колт V (`98). До онзи ден всичко беше наред, автомобилът се караше всеки ден по около 30-40 км. Проблемът се появи на сутринта, след като започна големият студ в София, колата не искаше да запали. Помислих, че може да е паднал акумулаторът,викнах познат да ми даде ток, но без никакъв резултат. Явно проблемът не е в батерията, а в големия студ. Колата има антифриз, стартерът върти, но няма палене. Казаха ми, че може проблемът да е в запалителните свещи, но не съм особено вещ честно казано, затова се обръщам към вас с надеждата, че сте по наясно от мен. П.П. Ако има колеги от Люлин, София, които да имат малко свободно време и желание да я погледнем, също ще съм много благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 3 януари 2015 Сподели Публикувано 3 януари 2015 Виж има ли ток на свещите. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 януари 2015 Сподели Публикувано 3 януари 2015 А чек-енджин иконата угасва или остава да свети? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stili4a Публикувано 3 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 3 януари 2015 (редакция) Иконката гасне. Според това, което ми казаха познати досега, най-вероятно става дума за задавен двигател. Явно ще трябва да дръпнем колата и да я мъчим да запали в движение. Редактирано 3 януари 2015 от stili4a Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 януари 2015 Сподели Публикувано 3 януари 2015 Не си споменал с кой мотор е колата...но имам усещането, че говорим за 1.3 мотора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stili4a Публикувано 3 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 3 януари 2015 Именно, точно за него става въпрос. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 януари 2015 Сподели Публикувано 3 януари 2015 Работата отива на умрял комутатор. Провери както ти каза колегата по-горе, дали има ток на свещите (най-вероятно няма). Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stili4a Публикувано 3 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 3 януари 2015 Ще проверя, благодаря. А в случай, че си прав и се налага нов комутатор, лесно ли се намира и скъпо ли излиза цялото начинание заедно със смяната? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stili4a Публикувано 14 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2015 Здравейте отново, колеги. В крайна сметка проблемът се оказа в свещите и кабелите, сменихме ги и една седмица всичко беше наред. Снощи обаче колата започна да губи мощност, двигателят работеше неравномерно и колата се тресеше. Проблемът го имаше както на празен ход, така и в движение. Днес сутринта я покарах 2-3 км., но ефект никакъв, не иска а върви. В един момент газта беше до ламарината, а колата не вдигаше обороти и едвам движеше, след няколко метра отпушваше и тръгваше почти нормалнно. Някакви предположения, че вече ми писна от ремонти.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 14 януари 2015 Сподели Публикувано 14 януари 2015 Оно козата си сака пръч.....Смени си майстора и иди при някой читав пръч да я прислуша! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex0489 Публикувано 5 февруари 2015 Сподели Публикувано 5 февруари 2015 Прескочил зъб на ангренажа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 февруари 2015 Сподели Публикувано 5 февруари 2015 Прескочил зъб на ангренажа?........не, дефектна свещ,прецакани пинове на високоволтовите кабели,аванс на делкото и т.н....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.