Бенгай Публикувано 29 Май 2007 Сподели Публикувано 29 Май 2007 Здравейте фенове.Преди 5 минути се регистрирах в сайта. От 2 месеца съм собственик на Каризма GDI. Проблемат на колата е, че променя оборотите на двигателя.След като влезе в температурен режим стига до 1500 оборота и след това пада до 500 об. а по някой път и гасне.Направих няколко диагностики и ми казаха, че може да е регулатор за налягането.Сблъсквал ли се е някой с този проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бенгай Публикувано 29 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2007 След един от тестовете смених температурния датчик и чека вече не свети но проблема остава Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бенгай Публикувано 30 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2007 опитвал съм с откачване на клемата, но не става Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 30 Май 2007 Сподели Публикувано 30 Май 2007 Много добър сервиз за Мицубиши е Рубин,в Орландовци. Обади се на Иво -0888225250.Ще ти помогнат !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бенгай Публикувано 30 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2007 Искам да попитам къде се намира горивния филтър на Каризма GDI Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pendoc Публикувано 30 Май 2007 Сподели Публикувано 30 Май 2007 Искам да попитам къде се намира горивния филтър на Каризма GDI Под въздушния филтър и нъвътре към купето. Много кофти място. Трябва да се махнат няколко неща за да се види. Достъпът от страната на ляво предно колело е ограничен ( махат се корите ), но възможен. За предпочитане е пърия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бенгай Публикувано 30 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2007 Благодаря на pendog за отговора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бенгай Публикувано 31 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2007 XMCLNDA2AWF039229 произведена 1998.г Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бенгай Публикувано 31 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2007 Благодаря на Мирослав ще черпя. Трябва само да си избереш 'гроздова или кайсиева' Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 1 юни 2007 Сподели Публикувано 1 юни 2007 Мойта Каризма имаше същите проблеми, не ми светеше чека и, но въпреки всичко се записваше грешка за ненормално налягане на горивото. Общо взето след много четене стигнах до извода, че проблемите на този двигател при каране с нашите горива е нагара в колекторите и по тялото на дроселовата клапа, дюзите и клапаните в помпата за налягане на горивото. Свалих всмукателните колектори и ги почистих от нагара, изчистих и дюзите (за тази цел си поръчах спреи от Мицубиши, т.е. Балканстар). И последното нещо което направих, свалих помпата за налягането и се оказа, че леко е ръждясала явно от вода в бензина, почистих всичко, занесох клапаните от помпата да ми ги шлайфат, и мога да кажа, че сега колата е перфектна. Не играят оборотите на празен ход, не гасне, помпата държи перфектно налягането. Колата върви като самолет и разход от 5/100 напълно ме устройва (преди процедурата стигна до 7-8/100) извънградско. На снимката е това в помпата за което говоря, т.е. ръждясалите елементи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бенгай Публикувано 1 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 1 юни 2007 Тази цялата процедура колко време и пари ти отне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 1 юни 2007 Сподели Публикувано 1 юни 2007 Ами всичко си правих сам, това което става под капака ми е ясно. При това положение ми коства два дни и 100лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ангелов Публикувано 15 юни 2007 Сподели Публикувано 15 юни 2007 Здравей Милене, днес ти писах едно съобщение, но не знам дали си го получил.След като ти написах съобщението профилът ми изчезна и станах анонимен.Въведох си паролата и вместо Бенгай съм Ангелов.Направих всички процедури, които ми описа, но нищо не стана.Може би ще се окаже, че е вакуумния регулатор, имаш ли престава дали подлежи на ремонт.Проверих цената на новия = 1200лв- много е солена Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 16 юни 2007 Сподели Публикувано 16 юни 2007 Мойта Каризма имаше същите проблеми, не ми светеше чека и, но въпреки всичко се записваше грешка за ненормално налягане на горивото. Общо взето след много четене стигнах до извода, че проблемите на този двигател при каране с нашите горива е нагара в колекторите и по тялото на дроселовата клапа, дюзите и клапаните в помпата за налягане на горивото. Свалих всмукателните колектори и ги почистих от нагара, изчистих и дюзите (за тази цел си поръчах спреи от Мицубиши, т.е. Балканстар). И последното нещо което направих, свалих помпата за налягането и се оказа, че леко е ръждясала явно от вода в бензина, почистих всичко, занесох клапаните от помпата да ми ги шлайфат, и мога да кажа, че сега колата е перфектна. Не играят оборотите на празен ход, не гасне, помпата държи перфектно налягането. Колата върви като самолет и разход от 5/100 напълно ме устройва (преди процедурата стигна до 7-8/100) извънградско. На снимката е това в помпата за което говоря, т.е. ръждясалите елементи. Малко въпроси... какъв е точно този спрей от Балканстар? Това за разхода дори по каталог не е ли над 5?Имаш ли повече снимков материал от ремонта? Поздрави, Слави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 юни 2007 Сподели Публикувано 16 юни 2007 Ангелов, гледал ли си Каризмата на диагностична апаратура, и ако да имаш ли разпечатка с параметрите? Помпата държи ли ти налягане, на колко километра е колата? Дюзите чистени ли са? Най-добре давай на диагностика, ако не могат да ти дадат разпечатка запиши параметрите важното е какво е налягането на бензина, импулса за управление на дюзите, колко е ъгълът на предварение, има и един важен параметър LEARN A/F B B1 и той ме интересува, абе най-добре всичките параметри и ще се опитам да помогна. Или ако имаш път към Пловдив обаждай се. sslavov колата влезе в България преди години, и тогава даваше дори и по нисък разход , от тогава съм влюбен в нея. За съжаление успях да си я позволя когато вече беше развалена, но сега отново е наред. Този разход съм постигнал при скорост около 100-120 км/ч и така да се каже без резки движения и изпреварване. Относно снимките имам и още но са почти идентични с тази, която съм качил, за съжаление късно се сетих, че имам фотоапарат.А спрея каталожния номер, мисля че беше MZ100139EX. Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ангелов Публикувано 17 юни 2007 Сподели Публикувано 17 юни 2007 Здравей Милене.Колата е на 200000км. Ходил съм на дигностика в Ратола, Балканстар и Рубин .В трите сервиза смятат, че е регулатора, но не са сигурни на 100%.В момента колата е разглобена и почистват по твоя списък.Проблема е, че в нито един от сервизите няма регулатор, за да го подменят ида се установи дали е от него. Затова те питам дали подлежи на ремонт.Относно помпите - работят идеално, замервани са в сервиза. Колата сега ми я почиства един приятел и има съмнения в датчика на дроселовата клапа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ангелов Публикувано 17 юни 2007 Сподели Публикувано 17 юни 2007 Пак здравей Милене.В по горе написаното съм объркал малко въпроса. Става въпрос за потенциометъра на дроселовата клапа. Имаш ли стойностите, на които трябва да работи, защото моят сигурно много е разстроен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 юни 2007 Сподели Публикувано 18 юни 2007 Най-добре е да се направи така, при добре почистено тяло на дроселовата клапа (за да не заяжда когато се движи) от регулиращия винт се прави, така че да е напълно затворена, но като се подава газ да не се усеща задържане, а да се движи плавно. При това положение потенциометъра трябва да се настрои, така че изходното му напражение да е 640-670mV. И да се провери дали се активира ключа за празен ход (който също е в TPS-а) при отпуснат педал на газта. А иначе това си е най-обикновен потанциометър, проверява се дали е в ред с мултицет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olegers Публикувано 2 юли 2007 Сподели Публикувано 2 юли 2007 От 1 месец имам Mitsubishi Carisma GDI и аз както много наши колеги с Carisma имам проблеми с промяната на оборотите. Въпроса ми е дали може някой ден да обърнеш внимание и на моя проблем в удобно за теб време? БЛАГОДАРЯ предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 2 юли 2007 Сподели Публикувано 2 юли 2007 Естествено в една друга тема ми има телефон и ICQ, за всеки случай пак ще ти го дам 0889755500. Обади се да се разберем.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaitan Публикувано 25 март 2008 Сподели Публикувано 25 март 2008 Здравейте фенове на :mitsu-smiley: и на всички собственици на Каризма, и по специално на 1.8 GDI.Форумът е добър и има доста полезни неща Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.