Премини към съдържание

Mitsubishi padjero 3.2 did скъсана ангренажна верига


Препоръчано мнение

Здравейте колеги! От три дни съм собственик на паджеро 3.2 дид и днес скъсах ангренажна верига. Моля, ако някой си е патил да каже какво да очаквам в утрешния ден, когато го отворя и за какво да внимавам при разглобяването. Предварително благодаря.

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко искам да вдигна темата, колегите да кажат нещо, като я видят. А ако вече колегата е в процес на ремонт, може да сподели какво-що...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Днес започнах да разглобявам. Първото,което видях след като махнах капака на клапаните е ,че на левият вал на изп.клапани болта,който държи зъбното колело е хлабав,зъбното колело е скъсало чопа на вала .Веригата също е скъсана .На 4-ти цилиндър има две счупени кобилици,отново на изпускателния вал.Сега се чудя как да сваля главата,без да развивам тръбите за дюзите от гнп.Това,което не ми е ясно каде е зацепена гнп и дали има белези,като на обикновенния дизел .Утре забавлението продължава.Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колега, по коледните празници съм в търново да мина да те видя?

не, че ще ти помогна ама да пием по едно....

поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С много мъка успях да сваля анг.капак/има 5 болта от картера и трябва да се свали компресора на климатроника/.И тук видях,че тоя ангренаж го е сменял някой по-неграмотен от мен.На оптегача на веригата горният болт е хлабав,а долния го няма.Цяло чудо е как тоя джип не е смлял зъбните колелета? За късмет се счупи при мен. Ако бях забавил сделката с 3 дни ,сега някой друг щеше да се забавлява. Въпреки всичко лесно няма да се предам и ще го направя! Сега предстои сваляне на главата,пасване на клапаните,смяна на гумичките и затваряне. Ако някой може и има желание да помогне ,да каже степените на затягане на главата.предварително блг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С много мъка успях да сваля анг.капак/има 5 болта от картера и трябва да се свали компресора на климатроника/.И тук видях,че тоя ангренаж го е сменял някой по-неграмотен от мен.На оптегача на веригата горният болт е хлабав,а долния го няма.Цяло чудо е как тоя джип не е смлял зъбните колелета? За късмет се счупи при мен. Ако бях забавил сделката с 3 дни ,сега някой друг щеше да се забавлява. Въпреки всичко лесно няма да се предам и ще го направя! Сега предстои сваляне на главата,пасване на клапаните,смяна на гумичките и затваряне. Ако някой може и има желание да помогне ,да каже степените на затягане на главата.предварително блг.

Моят сайт engine repair guide

Редактирано от chasovnik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...