san4o pansa Публикувано 13 декември 2014 Сподели Публикувано 13 декември 2014 Здравейте колегиКарам си Каризмата от почти три години и все така си тече масло.Не ме притеснява много,но обмислям скорошен ремонт...1.8 115кс 96г.Перфектен автомобил,мотора си работи много добре за километрите,но ...тече...Предприех мерки в началото на годината,отидох при познат и човека смени семерингите на коляновия и разпределителния вал.Смяташе че няма откъде другаде да тече,понеже ангренажа беше омазнен леко ,също и ремъка на динамото...Беше почистил мотора перфектно,но след 4-5 месеца положението е същото.Ангренажа си завихря маслото,само външната му част е мазна,зъбите не...Ремъка на динамото и той.Гарнитурата на капака и нея я виждам че е тръгнала,а за гарнитурата на главата съм почти сигурен че ще се сменя.Теча от гарн. на главата е от страната на ангренажа...Масло тече само при работа на мотора.За 1година каране-10хил км-2л долято масло. Насочете ме какъв акъл да дам на майсторите че ми е писнло вече...Запушен отдушник за масло може ли да надува маслото в системата и то да избива? Да сипя ли добавка на Лики Моли за запушване на течове на масло? Или да намеря добър майстор който да смени всички гарнитури,да си поиграе с колата малко,а аз да си прережа вените после???Ще бъда благодарен на всички отзовали се Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 13 декември 2014 Сподели Публикувано 13 декември 2014 (редакция) Масло тече само при работа на мотора.За 1година каране-10хил км-2л долято масло. Времената станаха такива, че всеки лев е кът. Хипотетично приемам, че колкото и да си обичаш колата след 5г навярно тя ще ти е служила вярно цели 23г стаж и навярно ще искаш да я си вземеш друга. За тези 5г още ще дадеш 100 лв за масло извън обема който наливаш при първоначално зареждане. Ако сега се вкараш във допълнителен филм за ремонти и т.н. направи преценка че навярно ще ти излезне много повече от тези 100 лв (които ще ги дадеш разхвърляни във времето).Извод: Моя съвет е да си доливаш. По-малкото зло е да даваш 20 лв на година повече, отколкото пари за неналежащ ремонт. Пък и тези 20 лв не са реално 20 лв, защото всяка кола си има някаква приемлива консуамция, т.е. от тези 2литра някаква част ти така или иначе би долял до 10000км пробег.Поздрави P.S. Разбира се ако те претиснява че от този теч колата може да те остави на пътя - прави я. Редактирано 13 декември 2014 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 13 декември 2014 Сподели Публикувано 13 декември 2014 (редакция) Аз нямам Каризма, но имах течове на масло, които отстраних успешно, затова ще си позволя да дам съвет.Моят съвет е много добре да локализираш откъде точно тече масло и да отстраниш проблема. При мен течеше от две места - гарнитурата на капака и от картера. Първо видях гарнитурата - беше избила точно до капака на ангренажния ремък (влезе ли масло по ангренажа, става беля), затова побързах да я сменя - 14лв струваше. Откакто я смених, не съм видял мазни петна отгоре. Да, но в продължение на времето (може би година и повече) наблюдавам, че губя масло, а по едно време започнаха да се появяват маслени петна под колата, когато е била на едно място по-дълго време. Какво се оказа - картерът пробит - не от удар, а от ръжда. Оправих го чрез заварка. Засега е добре.Точно преди два дни гледах колата отдолу (зимна подготовка) - нямам течове на масло - нито двигателно, нито скоростно, нито хидравлично. Според мен, щом си доволен от колата, не може някакъв си теч на масло да ти създава психични ядове и да се замисляш дали да я разкарваш. А по-запознатите дано кажат дали има някакви филтри вътре, които да правят налягане и затова да тече... Редактирано 13 декември 2014 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 13 декември 2014 Сподели Публикувано 13 декември 2014 Източи маслото и налей в цилиндрите газ за осветление за 24 часа като буташ от време на време колата напред назад 10 см.на 4 скорост.Това помага ако сегментите са се спекли в каналите на буталата от некачественно гориво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 14 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 14 декември 2014 Източи маслото и налей в цилиндрите газ за осветление за 24 часа като буташ от време на време колата напред назад 10 см.на 4 скорост.Това помага ако сегментите са се спекли в каналите на буталата от некачественно гориво. Каква е връзката между сегментите и теча на масло? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 15 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2014 Очаквам по-големите от форума да изкажат мнения...Относно теча и търсенето на майстор във Варна който евентуално ще се справи с махането на главата,шлайф, и т.н Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 7 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2015 За много години колеги!Хиляди безаварийни!Все пак очаквам мнения за майстор във Варна и дали добавката на LIQUI MOLY за течове на масло ще ми свърши работа или ще ми навреди? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 7 януари 2015 Сподели Публикувано 7 януари 2015 Връзката между теча и сегментите е нри запечени сегменти се повишава налягането в картера ,а оттам итеча. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vik Публикувано 14 февруари 2015 Сподели Публикувано 14 февруари 2015 здр колеги и аз съм със същия проблем,само че мотора е 1.6,вътрешната страна на капака на ремъка е омаслен,какъв е варианта за отстраняване на проблема и възможно ли е да прескочи ремъка тъй като е омаслен,благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vik Публикувано 20 февруари 2015 Сподели Публикувано 20 февруари 2015 здр колеги искам да попитам по компетентните,как се сменя семеринг на разпределителния вал на кризма 1.6 моля помагайте предварително благодарности Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 21 февруари 2015 Сподели Публикувано 21 февруари 2015 здр колеги искам да попитам по компетентните,как се сменя семеринг на разпределителния вал на кризма 1.6 моля помагайте предварително благодарностиОтговор, подобен на въпроса:здрколегиискамдапопитампокомпетентнитекаксесменясемерингнаразпределителниявалнакризма1.6моляпомагайтепредварителноблагодарности Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.