lubenti Публикувано 17 Май 2007 Сподели Публикувано 17 Май 2007 Наскоро намерих в мобилето една обява за това :mitsu-smiley: и почти се навих да си сменя сегашното пажеро с по-ново и по-голям мотор :D Обаче вчера ме наплашиха че небило толкова сполучливо колкото сегашния ми мотор 3.0 V6 и било по- скъпо за подръжка. Молбата ми е ако някои е карал пажеро с този мотор да сподели впечетленията си от него и другото което искам да попитам 20000 лв как ви се струват за тази кола при положение че е доста запазена и стегната :D Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 17 Май 2007 Сподели Публикувано 17 Май 2007 Наскоро намерих в мобилето една обява за това :mitsu-smiley: и почти се навих да си сменя сегашното пажеро с по-ново и по-голям мотор :D Обаче вчера ме наплашиха че небило толкова сполучливо колкото сегашния ми мотор 3.0 V6 и било по- скъпо за подръжка. Молбата ми е ако някои е карал пажеро с този мотор да сподели впечетленията си от него и другото което искам да попитам 20000 лв как ви се струват за тази кола при положение че е доста запазена и стегната :D Благодаря предварителноЗдравей, аз имам къса база 94г. и съм много доволен, 3.5 е по-сполу4ливият модел, не знам защо са ти казали обратното, а поддръжката му ще ти бъде същата, вси4ко зависи от къде си купуваш 4асти , цената според мене е също много добра, разбира се можеш да свалиш малко; ако сериозно ще я купуваш задължително трябва да я прегледат в сервиз и то за ока4ването преди вси4ко, късмет! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 17 Май 2007 Сподели Публикувано 17 Май 2007 Аз имам само съмнения относно годината... През 1998 правят фейслифт на модела, а това ми изглежда от преди . VINа ще каже най-точно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 17 Май 2007 Сподели Публикувано 17 Май 2007 Аз имам само съмнения относно годината... През 1998 правят фейслифт на модела, а това ми изглежда от преди . VINа ще каже най-точно Грешиш, това купе е след фейслифта от 1998-ма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 17 Май 2007 Сподели Публикувано 17 Май 2007 И според мен годината е 1998! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 18 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2007 Благодаря за отговорите приятелиЗа съжаление не се сетих да му взема вина,но днес като ходя в сервиза да го погледнат ще ги накарам и да го проверят.Единственото което обаче разбрах със сигурност е, че колата НЕ на 130000.1-Волана му е претапициран2-Челния прозорец на колата не е оригиналния а втория от мухички и камъчета целия е на точки ама доста точки.3-И педалите му са не малко изтъркани.Но дори и да е на 200000 ако е добре подържан не би трябвало да имам проблеми с него.Само въпросна остава цената и колко в крайна сметка ще се решат да му искат а най вече колко му е реалната цена :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 18 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2007 Волана може да е претапициран вследстие на удар и излязъл еърбъг (ако не е сменен защото е по-евтино), при такъв автомобил задължително посети специализиран сервиз зада го закачат на тестер (това че не светят лампички не е критерий че всичко е наред) :good: в РОТОЛА в Панчарево ще го закарам,мисля че там трябва да има къде да го закачат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 18 Май 2007 Сподели Публикувано 18 Май 2007 Сподели ако успеят да се вържат на компютъра и ти кажат реалните километри. Отдавна се каня да закарам мойто колтче да видя тоз чуден двигател що хляб е изял. :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво дизела Публикувано 22 Май 2007 Сподели Публикувано 22 Май 2007 не ти трябва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 23 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2007 не ти трябва Колега трябва ми но не се договорих за цената :D Паджерото е много стегнато и хубаво,но прецених че ако добавя още (малко) пари мога да се кача в следващото поколение пажероА и с тези цени на бензина маи ще ми доиде малко нанагорно с тази ламя Иначе колата вървеше доста прилично,няма почти никакви забележки освен вътре в купето,че е изгоряна тук там с цигари и че по отношение на екстри, малко ми е постно.Ако трябва да си го сравнявам с моито,много постно :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen popov Публикувано 23 юли 2007 Сподели Публикувано 23 юли 2007 Колега трябва ми но не се договорих за цената :D Паджерото е много стегнато и хубаво,но прецених че ако добавя още (малко) пари мога да се кача в следващото поколение пажероА и с тези цени на бензина маи ще ми доиде малко нанагорно с тази ламя Иначе колата вървеше доста прилично,няма почти никакви забележки освен вътре в купето,че е изгоряна тук там с цигари и че по отношение на екстри, малко ми е постно.Ако трябва да си го сравнявам с моито,много постно :D Колега, защо пренебрегваш дизеловите версии? Аз карам 2,5 тди- вярно, че е малко слабичък, но пък е неуморен и верен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 23 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2007 Колега, защо пренебрегваш дизеловите версии? Аз карам 2,5 тди- вярно, че е малко слабичък, но пък е неуморен и верен.Никаде не съм написал нещо с което да пренабрегвам дизеловите версии,но в отговор все пак ще ти кажа, че не малко а доста е слабичък :icon_blush: .Иамл съм и 2.5 и 2.8...здрави двигатели но не достатачно мощни за купетата им. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.