Премини към съдържание

Моля за съвет за Pajero 3.5 V6 24v


Препоръчано мнение

Наскоро намерих в мобилето една обява за това :mitsu-smiley: и почти се навих да си сменя сегашното пажеро с по-ново и по-голям мотор :D Обаче вчера ме наплашиха че небило толкова сполучливо колкото сегашния ми мотор 3.0 V6 и било по- скъпо за подръжка.

Молбата ми е ако някои е карал пажеро с този мотор да сподели впечетленията си от него и другото което искам да попитам 20000 лв как ви се струват за тази кола при положение че е доста запазена и стегната :D

Благодаря предварително

post-772-1179398943_thumb.jpg

post-772-1179399083_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро намерих в мобилето една обява за това :mitsu-smiley: и почти се навих да си сменя сегашното пажеро с по-ново и по-голям мотор :D Обаче вчера ме наплашиха че небило толкова сполучливо колкото сегашния ми мотор 3.0 V6 и било по- скъпо за подръжка.

Молбата ми е ако някои е карал пажеро с този мотор да сподели впечетленията си от него и другото което искам да попитам 20000 лв как ви се струват за тази кола при положение че е доста запазена и стегната :D

Благодаря предварително

Здравей, аз имам къса база 94г. и съм много доволен, 3.5 е по-сполу4ливият модел, не знам защо са ти казали обратното, а поддръжката му ще ти бъде същата, вси4ко зависи от къде си купуваш 4асти , цената според мене е също много добра, разбира се можеш да свалиш малко; ако сериозно ще я купуваш задължително трябва да я прегледат в сервиз и то за ока4ването преди вси4ко, късмет!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам само съмнения относно годината... През 1998 правят фейслифт на модела, а това ми изглежда от преди . VINа ще каже най-точно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам само съмнения относно годината... През 1998 правят фейслифт на модела, а това ми изглежда от преди . VINа ще каже най-точно

Грешиш, това купе е след фейслифта от 1998-ма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите приятели:)

За съжаление не се сетих да му взема вина,но днес като ходя в сервиза да го погледнат ще ги накарам и да го проверят.Единственото което обаче разбрах със сигурност е, че колата НЕ на 130000.

1-Волана му е претапициран

2-Челния прозорец на колата не е оригиналния а втория от мухички и камъчета целия е на точки ама доста точки.

3-И педалите му са не малко изтъркани.

Но дори и да е на 200000 ако е добре подържан не би трябвало да имам проблеми с него.Само въпросна остава цената и колко в крайна сметка ще се решат да му искат а най вече колко му е реалната цена :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Волана може да е претапициран вследстие на удар и излязъл еърбъг (ако не е сменен защото е по-евтино), при такъв автомобил задължително посети специализиран сервиз зада го закачат на тестер (това че не светят лампички не е критерий че всичко е наред)

:good:

 

в РОТОЛА в Панчарево ще го закарам,мисля че там трябва да има къде да го закачат :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сподели ако успеят да се вържат на компютъра и ти кажат реалните километри. Отдавна се каня да закарам мойто колтче да видя тоз чуден двигател що хляб е изял. :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не ти трябва

 

Колега трябва ми но не се договорих за цената :D Паджерото е много стегнато и хубаво,но прецених че ако добавя още (малко) пари мога да се кача в следващото поколение пажеро:)А и с тези цени на бензина маи ще ми доиде малко нанагорно с тази ламя:) Иначе колата вървеше доста прилично,няма почти никакви забележки освен вътре в купето,че е изгоряна тук там с цигари и че по отношение на екстри, малко ми е постно.Ако трябва да си го сравнявам с моито,много постно :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...
Колега трябва ми но не се договорих за цената :D Паджерото е много стегнато и хубаво,но прецених че ако добавя още (малко) пари мога да се кача в следващото поколение пажеро:)А и с тези цени на бензина маи ще ми доиде малко нанагорно с тази ламя:) Иначе колата вървеше доста прилично,няма почти никакви забележки освен вътре в купето,че е изгоряна тук там с цигари и че по отношение на екстри, малко ми е постно.Ако трябва да си го сравнявам с моито,много постно :D

Колега, защо пренебрегваш дизеловите версии? Аз карам 2,5 тди- вярно, че е малко слабичък, но пък е неуморен и верен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо пренебрегваш дизеловите версии? Аз карам 2,5 тди- вярно, че е малко слабичък, но пък е неуморен и верен.

Никаде не съм написал нещо с което да пренабрегвам дизеловите версии,но в отговор все пак ще ти кажа, че не малко а доста е слабичък :icon_blush: .Иамл съм и 2.5 и 2.8...здрави двигатели но не достатачно мощни за купетата им.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...