dan1t000 Публикувано 17 октомври 2014 Сподели Публикувано 17 октомври 2014 Здравейте колеги , сдобих се с колата преди около 6 месеца , сравнително доволен съм, има само един проблем който се появи наскоро . Когато е колата е студена държи ужасно ниски обороти или постоянно се променят , в диапазона от 200 до 700-800 ( което си е нормалното ), случва се и когато освободя от скорост в движение да угасва. След като загрее проблема изчезва . Приятели ми казаха, че проблема може да е от стъпковото моторче , но все още не съм я водил на сервиз и реших да се допитам до някой който може и да е имал подобен проблем .Благодаря предварително . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CecoVas Публикувано 17 октомври 2014 Сподели Публикувано 17 октомври 2014 Здравей !Не си посочил, какъв е двигателя, но специално за GDI има една процедура за обучение на дроселовата клапа, която трябва да се изпълнява след откачане на акумулатора: GDI е с електрически управляема дроселова клапа. Абсолютно всеки път след откачане на акумулатора се прави процедура по програмиране (адаптация) на тази дроселова клапа. Процедурата е следната:1. Откачаш минусовата клема на акумулатора за 1мин. и я закачаш обратно.2. Дава се на контакт за по малко от секунда и се маха контакта3. изчаква се на махнат контакт 10-15сек. при което от към двигателя трябва да се чува леко "жужене", а вътре в купето трябва да се чуе цъкване от реле4. Веднага след като се чуе цъкването на релето се подава на контакт, изчаква се да изгасне диагностичната лампа и се пали без газ5. Оставя се да работи на място 5-10 мин през което време трябва да се мине през смяна на режимите (познава се по леката промяна на оборотите)6. Гасиш за 15 сек. и палиш пак, след което е желателно да се покара малко за да може двигателя да мине през всички режими.Всичко това се прави на загрял двигател, и оборотите трябва да са около 600-700, при смяната на режимите (т.5) трябва леко да се повишат до макс 1000 оборота. И това е процедурата. Пак повтарям трябва да се прави след всяко откачане на акумулатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan1t000 Публикувано 17 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 17 октомври 2014 Току що го пробвах това , никакъв резултат . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 17 октомври 2014 Сподели Публикувано 17 октомври 2014 А дросела гледал ли си го в какво състояние ти е? Хубаво е да го почистиш, ако не си го правил. И имай в предвид, че първата чертичка над нулата на оборотомера е 500 rpm. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 17 октомври 2014 Сподели Публикувано 17 октомври 2014 Поне 90 % стъпково моторче. Или поне симптомите съвпадат на 100% с тръгнало да си заминава такова Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan1t000 Публикувано 30 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2015 Ще се опитам да почистя дроселовата клапа , има ли някаква тема в форума или гайд как точно се прави ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 17 февруари 2015 Сподели Публикувано 17 февруари 2015 Със спрей...отиваш в магазина и им казваш за какво ти трябва спрея...иначе в youtube имаше клипове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bms Публикувано 20 март 2015 Сподели Публикувано 20 март 2015 Ще се опитам да почистя дроселовата клапа , има ли някаква тема в форума или гайд как точно се прави ?Колега имах същия проблем и се оказа компютър.Ако е стъпковото моторче имам 2бр.понеже и на мен ми казаха така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan1t000 Публикувано 21 март 2015 Автор Сподели Публикувано 21 март 2015 Не мисля че е клапата, огледах я добре и всичко изглеждаше както трябва, но замерих съпротивлението на стъпковото моторче както е описано в други теми из форума и не всяка двойка имаше едно и също съпротивление ... Това ме навежда на мисълта че проблема може да е в моторчето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.